Faktabørsen

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
010117-logan-paul-kal-1080x608.jpg
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Fakta er at Simen elsker drama, mens jeg foretrekker å gå litt mere stille i dørene.
Fakta er også at det er veldig mye underholdende lesestoff her nå :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
o_O
Fakta er at -ST- er noen løse kanoner, lykke til neste samarbeids partnere. Husk ! hvis dere ikke deffer dem, så blir det ultimatum om å kicke benis!

Fakta at det er bedre å være løs kanon enn å forholde seg til fasade greiene dine.:rolleyes:

Hele poenget er at dere setter oss i stikken, vi hadde front på alle kanter. Å vi trengte mer def. Så får jeg beskjed om at BERM snart må trekke def i kontrabeskjed til at vi bryter IAP med Glede?:( for å hjelpe dere;). Eller var det sånn at BERM trengte mer støtte enn vi gjorde? Eller mangler dere def tropper? Hehehe.

Så får jeg høre BERM medlemmer har syti vær eneste dag troppene har stått hos osso_O Du skjønner selv det ikke funker Håkon. Om du mener vi er så forferdelig så burde du gå litt inn i deg selv å reflektere. Eneste du tenker på er deg selv. å hva som er best for DEG. Du fikk et ultimatum. Johnern vs ST. Du valgte Johnern. Å jeg gir ikke ultimatum uten å ta konsekvensen av det. Dere har fortsatt overtaket med god margin. Moral er vel eneste problemet deres.

Så spilte vi under dere så dere skulle få vinne. Så må vi ta imot dritt fra Johnern. Men det kan være det samme nå!
-----------------------------------------------------
Enda en fakta

Helèn skrev:
Simen forutså at BERM ble et problem veldig tidlig i spillet, og ønsket ut av alliansen med de.

jeg og freshaj var ikke like forutseende og motsatte oss det. Så når han sa han spilte for at BERM skulle vinne var det i frustrasjon over at Han var låst i en allianse han egentlig ville ut av.

Jeg meldte meg ut av ledelsen i -ST- 30-60 minutter før alt dette på gikk. Så det var et valg Helèn og Camilla tok, jeg var bare en ussel rådgiver.

NÅ er jeg ikke lenger bundet av en allianse, jeg er fornøyd. jeg stor koser meg skikkelig nå :rolleyes: (Egentlig løper vi med halen mellom beina) Derfor du spurte oss om IAP?:rolleyes: hehehe:oops::oops:
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Spurte for å være oppriktige, og ikke angripe hvis dere ikke forventet det:)

Vi har dårlige opplevelser med at folk ikke holder avtaler så, ville bare gi dere muligheten:)

Det har vi også. Dere som setter allierte i stikken. Tillater dritt snakk. hah. :rolleyes:
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Du er så sinn Simen herregud. tar alt så personlig du ^^, Hver gang vi støtta dere så skjedde det ingenting på 2 dager og da tenkte vi selvfølgelig tanken på å ha tilbake deffet vi hadde sendt ned. Dette har skjedd hver gang vi har sendt deff til dere. Dere sier at dere har store planer om å få til ting men dere adlet ikke 1 by engang når vi sikkert har bundet opp minst 30 % av deffet til forskjellige Svele & :'(( )) medlemmer her i nord og når vi vil ha tilbake litt så skal du begynne å grine og prøve å legge skylda på meg? :=) Dere hadde veldig stor mulighet til å fjerna dem men dere adler jo faen meg ikke :)

Du skrev selv at du hadde lagt det som skjedde oss imellom bak deg. men det har du jo så langt ifra gjort når du nevner navnet mitt X antall ganger i meldingen du sendte til Chaos kontoen, hvor du rett og slett truer meg. og ber dem velge mellom Meg eller stammen din selvfølgelig velger han meg når dere bare snakker dritt om meg og ikke kommer med noe andre valg en de to du kom med. du skriver å spiller på en måte som skriker ut at du tror du er noe. mens alt jeg ser er et par ord og en stk sinna Simen ;)
 
Topp