Faktabørsen

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nå som benis har stukket hodet ut og vist at han har pp, kommer jeg til å støtte han slik at han kan kjøpe oss til seier!!:D

Når det er sagt, så har samtlige topp10 spillere brukt en god del pp, så det å plutselig velge å rottes mot en som kanskje har brukt litt mer er jo ikke helt fair det heller.
Berm har sikkert brukt 3*ppen til Benis, og har rekruttert spillere basert på hvor mye pp de bruker, men benis får haten?

I tillegg har ikke berm brukt boosten fra eventet ennå. Når de gjør det, så vil nok de med sin vanlige pp-bruk komme et godt stykke over benis. Det er Berm som er pp-trusselen på denne verden.

Er du redd på Benis sine vegne?? Rotter seg sammen mot Benis... jaja han er rank 1 nå, å det skal han jammen meg sloss for å beholde. Så kan du bli medhan i drag suget. Det er jo virkelig synd på han. Hahaahah
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Du påsto at BERM rekruterer medlemmer etter hvor mye pp de bruker, var vel det noen av oss syntes var en morsom for ikke å si latterlig påstand..
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Er du redd på Benis sine vegne?? Rotter seg sammen mot Benis... jaja han er rank 1 nå, å det skal han jammen meg sloss for å beholde. Så kan du bli medhan i drag suget. Det er jo virkelig synd på han. Hahaahah

Jeg har ingen problemer med rotting mot pp-brukere. Det er jo derfor jeg vil gå mot Berm som jeg anser som den største pp-forbrukeren.

Så om mange går mot oss og berm vinner verden, siden de brukte mest pp early game, så er jo det ganske mislykket å angripe oss for pp bruk. Det er mitt poeng
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Er veldig varierende mengde PP-bruk i BERM... Og ja det reflekterer jo til en viss grad hvor disse enkelte nå ligger på rangeringen. Allikevel bør det jo kommenteres at BERM har 9 av sine 10 spillere innenfor topp 20, hvor 6 av dem er på topp 10 og 3 er på topp 5....

Poenget er at det er helt klart at PP er en faktor, men jeg vil tro at Benis som ligger øverst har brukt mer en de fleste i BERM. Jeg vil også tørre påstå at resten av topp 10 som ikke er i BERM har brukt sin del PP og. Dessverre er det blitt en del av spillet.

Jeg påstår at om man fjernet stort sett alt av de "nyere" pp funskjonene som premiumbytte, events osv osv vil topp 20 se veldig lik ut slik den gjør idag (såklart ikke 100% lik men jaja). BERM ville sannsynligvis vært like dominerende.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jeg tviler på at verden ville sett veldig lignende ut. Classic har ikke pp-funksjoner og det er kun 2? Av berm spillerne som har gjort det bra der.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Fordi BERM består av dyktige spillere som ikke trenger kjøpe seg til topp plasseringer.

Ja, Berm har flere dyktige spillere. De har håkon, herman, jørn og fosi, men de har også verre/uerfarne spillere som holumduden.

Og om de ikke trenger å gjøre det, så hvorfor har de gjort det da?
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Når muligheten er der så vil man benytte seg av den. Jeg skal ikke påstå at alle har gjort det, men jeg vil tro de fleste (også vi), har kjøpt og brukt pp i varierende grad, når det gjelder Benis så ble det veldig synlig da han mange doblet poengsummen sin i løpet av få timer, og du kan diskutere dette så mye du vil, men du kan ikke påstå at dette har med ferdighet å gjøre, han kjøpte seg plasseringa. Kan godt hende det skjuler seg dyktige spillere på kontoen, det vil vise seg nå framover.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vi har flere dyktige spillere i BERM enn dem du allerede har nevnt, mister Sau. Men grunnen til at du ikke nevner flere er nok fordi karrieren din på Tribalwars er for fersk til å kjenne til flere.

De spillerne du nevner på Classic, hvilke kontoer sikter du til? Sicko og RapXel (Jørn + Pelle)?
Jeg spiller også Classic, og vil påstå jeg gjør det relativt greit med en rank 5 og solostamme gjennom så og si hele verdenen.

Når det gjelder Benis sitt forbruk så vil jeg si det er veldig synlig at han benyttet seg av p2w tilbudet som kom ut på fredag, da han spratt voldsomt opp på rangeringslisten i løpet av et fåtall timer. Det er ingenting galt i det, mest fordi dette nå er blitt en del av spillet. Men ferdighetene til kontoen kommer til å bli satt kraftig på prøve i ukene som kommer. Fortjener han å være rank 1? Tja, på en måte gjør han jo det. Han kjøpte den til seg. Kommer han til å få uttelling for pengene han la i det? Vi får se, men jeg har mine kraftige mistanker om at kontoen ikke kommer til å klare og holde seg der den er i dag. Premiumpoeng kan jo ikke kjøpe deg tropper...
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Jeg sier ingenting om at berm ikke har erfarne spillere, og det er sikkert noen der jeg ikke vet om. Det med rank 5 hele verden er vel ikke helt riktig, men du har ikke spilt dårlig nei.

Var med å vinne v5 med flere i Berm, selv om jeg ikke hadde så stor kontakt med dem, og returen min er kanskje ganske nylig. Allikevel så vil jeg ikke kalle meg fersk bare fordi jeg ikke spilte v8 og v18.

Benis har brukt pp mer enn skillz foreløpig. Det skal jeg ikke protestere mot men om noen tror at berm-topp spillerne ikke har brukt pp så tar de grundig feil
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg har ingen problemer med rotting mot pp-brukere. Det er jo derfor jeg vil gå mot Berm som jeg anser som den største pp-forbrukeren.

Så om mange går mot oss og berm vinner verden, siden de brukte mest pp early game, så er jo det ganske mislykket å angripe oss for pp bruk. Det er mitt poeng

Det her har du fullstendig rett i. Jeg hadde planer mot å ta Berm og co i massive skala. Men jeg kan faktisk ikke gjøre det av flere årsaker. At det har tatt deg så lang tid til å komme frem til dette er rart, jeg har tenkt på dette siden berm dukket opp. :) Kanskje du skal slutte å klage på forum over pp bruk å frykt for benis blir fjernet. Så lager du din egen plan om hvordan dere skal ta berm. Skulle gjerne gjort alt for deg. Har en ting for sauer som gjør som jeg ber de om.

1. Kanskje du skal ta kontroll. Så koordinere flere stammer mot Berm så de ikke overkjører alle? Jeg har gjort det før. Chitruzh-Classic. Dette kan både coller og jørn bekrefte da de ble.. rimelig rekt frem til jeg ble lei å Helèn tok over løpet.

Neste gang jeg satser, kommer jeg til å slå hardt ned på de som stikker hodet fram med poeng og pp bruk. Da kan ingen stoppe meg. Men jeg bryter ikke avtaler. Som du kanskje har fått med deg mtp. Hva mbma gjorde. Anyways

Skal vi snakke fakta eller PP? ? Sau? Benis? A new world? Helloween? Lag ny post som heter pp..... bleh.

Uansett.

Fakta at det vil bli adlings montage snart. poff.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Det er da ganske tydelig at jeg har gått mot Berm fra før jeg startet på v34. PP-bruk er ikke noe jeg går sterkt inn for, men det er dessverre en del av dagens tw-spill. Vi får bare vise at Berm kan overvinnes, selv med fosi og pp-slaver! :p
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det er da ganske tydelig at jeg har gått mot Berm fra før jeg startet på v34. PP-bruk er ikke noe jeg går sterkt inn for, men det er dessverre en del av dagens tw-spill. Vi får bare vise at Berm kan overvinnes, selv med fosi og pp-slaver! :p

Thats the spirit! Fakta at du har helt rett! De KAN overvinnes. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
soul__meet_death__by_cheeseboy18193.jpg
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hva mener du her, Pål?
Refererer du til Tribalwars som en pen liten jomfru, og PP som den store stygge døden over jomfruen?
 
Topp