Faktabørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Okay, så det han da altså sier er;

Vi er kloke og mikrostacker, men vi gjennomfører det på en dårlig måte

Er det slik å forstå
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
tjsa. du fikk ingen byer, så noe må no ha blitt gjort riktig.

eller kansje det bare forteller mer om deg?

Nå sa jeg vel ikke at alt ble gjort feil av dere heller, jeg bare sa at det var en suksess etter mitt perspektiv, men jeg oppnådde ikke orgasme av det heller nei.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Fakta er at MP prøvde å adle meg inatt. Heldigvis var jeg våken ^_^

Mp husk jolton fikk adlet av meg siden ingen var på kontoen den dagen før kl 12. Men det betyr ikke at det er lett å ta byer fra oss vanglivis ;)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fakta er at MP prøvde å adle meg inatt. Heldigvis var jeg våken ^_^

Mp husk jolton fikk adlet av meg siden ingen var på kontoen den dagen før kl 12. Men det betyr ikke at det er lett å ta byer fra oss vanglivis ;)

Er man pålogget mister man jo ikke byer :p Forsvar er jo så altfor lett på denne verdenen. Bare når man ikke er pålogget man mister byer :D
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Er man pålogget mister man jo ikke byer :p Forsvar er jo så altfor lett på denne verdenen. Bare når man ikke er pålogget man mister byer :D

Rart hvordan mine tog blir snipet, men forsatt får jeg byen... åja, hjelper jo ikke å snipe med nesten ingen tropper. Men vent...?? Betyr ikke det at man kan miste byer selv om man er på?

9f7bcdd8ce1f6544c6ebe5f50b86d19a.png

Dette er bare kødde, så chill litt de som blir fornærmet av alt #SoyBoys :p
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Rart hvordan mine tog blir snipet, men forsatt får jeg byen... åja, hjelper jo ikke å snipe med nesten ingen tropper. Men vent...?? Betyr ikke det at man kan miste byer selv om man er på?

9f7bcdd8ce1f6544c6ebe5f50b86d19a.png

Dette er bare kødde, så chill litt de som blir fornærmet av alt #SoyBoys :p


Spørs vell på kvaliteten og kompetansen til den det gjelder :p Jeg refererte hvertfall til meg personlig, mulig andre ikke anser det like lett :rolleyes:
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jaja, vet hva du mener. Er ganske vanskelig å miste byer når man er på. Derfor det er lurt å teppe nuke før du begynner med adling, så du kan fjerne mobilt def i område. Så blir det vanskelig for de man angriper å snipe/stacke ordentlig :D
 
Topp