Faktabørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Good comeback!

Ikke like sterkt, men tipper du er beruste av en god kveld på byen? Viss ikke hadde jeg fått smell på fingra, men dette er jo en pingle diskusjon :(

Har snakket med no plz, nato og flere nå i natt.

Slik det er å forstå, er det mye diskusjoner innad i nato, noe som blir fanget opp av oss alle.. Fordi jeg skriver det hovedsaklig. Håper nato kan komme og avbekrefte dette, da dette faktisk bare er ett rykte.

Spørsmålet nato, er jo hva dere har tenkt å gjøre mot uf og qq når dere er kvitt oss, virus og no plz...

Skal dere ditche uf og qq også? Yeah, ny runde på gang. Fortsettelse følger.

Gnight!

-A

Ikke fortell det til noen, men planen var at oss på MajorPain merger sammen med resten i NATO, QQ, UF og NO PLZ også rimmer vi resten av verdenen.
På den måten blir alle fornøyde:rolleyes:
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tenkte dere kunne gi meg byene som snille fiender <3

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ingen, men nå legger jeg meg, sorry guys. Får ta planene om verdensdominanse senere.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Videre med litt fakta her nå...

Når Nato er ferdig med NO PLZ, Lære og Virus, hva skjer da med qq og uf?

De fleste får sikkert komme inn i nato om det er plass, men hva med resten, dere skal ikke få den fortjente seieren?
Nato bruker dere bare som en liten brikke i puslespillet for å virker større og mer skremmende ovenfor NO PLZ senere i gamet...

Hvorfor gidder dere da egentlig å sitte på sidelinja og spille v35? Er jo lite vits...
Dere burde tenke på dere selv, slik nato gjør, nato er veldig flinke til å tenke på seg selv!

Ellers er det ganske tidlig på morningen for min del som la meg kl 05, så jeg skriver ikke mer nå...

-A
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
"Ikke vær en brikke i spillet deres, vær en brikke i spillet vårt istedenfor!"
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Bobil...det holder nå... du blir roasta nok i Nato og No plz chatten fra før av

#trollol
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Har snakket med no plz, nato og flere nå i natt.

Slik det er å forstå, er det mye diskusjoner innad i nato, noe som blir fanget opp av oss alle.. Fordi jeg skriver det hovedsaklig. Håper nato kan komme og avbekrefte dette, da dette faktisk bare er ett rykte.

Kan bekreftes at det har vært mye diskusjoner i hele natt innad nato. Der vår trofaste medlem Benis fortalte resten av stammen hva «løddilæms» er for noe. Så ivrig Benis var for å gi Konrax opplæring, så gikk det noe tregt i samtalen pga fylla. Konrax endte opp med +1 nivå på trøndersk, og kan med glede komme til Trøndelag for å feie over ei «løddilæms».

Svaret du var ute etter bobil?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Egentlig ikke, men morsomt svar da :)

Det at dere roaster meg på chatten til no plz og nato er jo veldig bra, da er jeg i fokus :)

Men igjen, dere burde snakke om fremtiden, ikke om meg :p For i fremtiden lurer det en krig hvor nato har qq og uf med seg, og no plz står alene..

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Egentlig ikke, men morsomt svar da :)

Det at dere roaster meg på chatten til no plz og nato er jo veldig bra, da er jeg i fokus :)

Men igjen, dere burde snakke om fremtiden, ikke om meg :p For i fremtiden lurer det en krig hvor nato har qq og uf med seg, og no plz står alene..

-A

Jeg vet ikke hvorfor, men du snakker som at NATO, NO PLZ, UF og QQ har vunnet krigen allerede, men vi vet alle den er LANGT ifra over. Vi vet også at man aldri vet hva som skjer i framtiden i en verden.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Det er helt korrekt, nato og no plz har ikke vunnet verdenen, men det jeg snakker om, er viss de gjør det, hva skjer da videre, og det som skjer videre sier seg selv, nato + fam går mot no plz, etter no plz er ute, tar nato å går mot qq og uf, evnt tar inn endel fra uf, resten er left for dead...

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Trur det bare er å gi opp, Bobil har gjennomskuet alt :( Bra forsøk da NATO, dere slipper nesten unna med det ;)
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Det er helt korrekt, nato og no plz har ikke vunnet verdenen, men det jeg snakker om, er viss de gjør det, hva skjer da videre, og det som skjer videre sier seg selv, nato + fam går mot no plz, etter no plz er ute, tar nato å går mot qq og uf, evnt tar inn endel fra uf, resten er left for dead...

-A

Hva skjer hvis Virus, Nato, BK, IRON, Rohan og resten av dere vinner mot oss? blir det da krig mellom alle dere? Kommer lære til å vinne verdenen?
Kommer Virus til å få BK, IRON, Rohan og resten av gjengen til å gå imot LÆRE for å vinne?

Vi kan spekulere så mye vi vil om ''hva som KAN skje'' men faktum er at slik verden ligger ann nå, så vil denne krigen vare en GOD stund og det kan skje MYE på denne verdenen før denne krigen er over.
Slutt med det propaganda dritet ditt og lag heller en ny tråd om du skal fortsette med det.
Er dritlei at du spammer ned Topp 10 stammer, topp 10 spillere, Ryktebørsen og Faktabørsen med den propagandaen din.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Er dritlei at du spammer ned Topp 10 stammer, topp 10 spillere, Ryktebørsen og Faktabørsen med den propagandaen din.

Er som regel her det er propaganda viss du ser tilbake på gamle verdener osv osv, så holder meg her, skal holde meg borte fra topp 10 spillere og stammer da :) Det er jeg enig i!

-A
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg synes det er bra at du lager litt liv på forum, Bobil :) Det trengs, for dette forumet er relativt dødt.

Likevel, så hadde jeg håpet at du holdt rykter (/oppspinn) på ryktebørsen. Det blir så rotete her på faktabørsen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Gidder du liste opp de ryktene som jeg har postet her?

Vil bare si det er fakta og spekulasjoner jeg..

-A
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Gidder du liste opp de ryktene som jeg har postet her?

Vil bare si det er fakta og spekulasjoner jeg..

-A

Du vet tydeligvis ikke definisjonen av FAKTA.
For det meste du har postet har ikke vært fakta bobil.
 
Topp