Faktabørsen

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Enig der. Kom heller med spekulasjoner på ryktebørsen, så kan vi holde oss til fakta her:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fakta;

96ae6ec95124269fb24952d760fdf2db.png
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Blir ikke så mye liv å lage for fienden vår når de gikk på en smell idag tidlig dessverre, det dreper stemninga litt vil jeg tro. :(
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
upload_2018-4-10_16-41-9.png

Ryktes forøvrig at ikke alle var begeistret over at normennerne ble angrepet idag...
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Tja, om vi skal konkurrere om drepte nukes tror jeg ikke dete når oss til knærne engang :p La bare denne ut siden det var litt morsomt at norm fikk støtte av Saul for å deffe mot Benis :O
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Tja, om vi skal konkurrere om drepte nukes tror jeg ikke dete når oss til knærne engang :p La bare denne ut siden det var litt morsomt at norm fikk støtte av Saul for å deffe mot Benis :O
Sant nok, men så skal det sies at siden vår har en god del høyere prosent off enn dere, og det samme kan sies om siden deres' def prosent. Men vi dreper de nukesa som drepes kan :D
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Jada, det sier jeg ikke noe på :D Men det er jo etter behov at vår side er såpass stor andel deff ^^ Veldig lite av det som gjøres på denne siden gjøres fordi vi vil, det meste gjøres fordi vi MÅ, om vi vil beholde det vi har av kjangs
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Enkelt og greit var det en ræva dag for alle på vår side, og en god dag for alle på den andre siden :)

Er helt greit det :)

-A
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Enkelt og greit var det en ræva dag for alle på vår side, og en god dag for alle på den andre siden :)

Er helt greit det :)

-A

egentli var det en dåli dag for oss..

vi mista jo 2 spillere med totalt 49 byer, så dokk gikk 50byer + idag :eek:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Er endel skittent spill som foregår hos dere, men jeg er ganske sikker på at dere er fullt klar over det allerede.
 
Topp