Faktabørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Du høres furten ut for at sannheten blir slått rett i trynet ditt, men sånn er nå det.

Hvis det er noen som IKKE skal snakke om ''Dårlig rykte'' eller ''lite likt'' så er det deg Zippy. Jeg anbefaler deg på det STERKESTE og bare knipe igjen munnen, for det er SVÆRT få spillere som er like mislikt som deg inne på TW.NO sitt samfunn.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvis det er noen som IKKE skal snakke om ''Dårlig rykte'' eller ''lite likt'' så er det deg Zippy. Jeg anbefaler deg på det STERKESTE og bare knipe igjen munnen, for det er SVÆRT få spillere som er like mislikt som deg inne på TW.NO sitt samfunn.

Her er du da helt ute å kjører? Han er vel mislikt å ha i fiendestammen, ikke noe annet..
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Her er du da helt ute å kjører? Han er vel mislikt å ha i fiendestammen, ikke noe annet..

Når du har spilte like lenge som meg Kreiz, så kjenner du til litt mer av hva Zippy har gjort på tidligere servere. Ønsker du absolutt å vite mer, kan vi alltid ta det på PM.
Men det har ikke noe å gjøre med at han er mislikt å ha i fiendestammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når du har spilte like lenge som meg Kreiz, så kjenner du til litt mer av hva Zippy har gjort på tidligere servere. Ønsker du absolutt å vite mer, kan vi alltid ta det på PM.
Men det har ikke noe å gjøre med at han er mislikt å ha i fiendestammen.

Du kommer med mye påstander uten å støtte de opp, at du som individ tydeligvis ikke liker meg tror jeg vi alle har fått med oss, men noe mer tror jeg ikke det er verdt å legge i de meldingene dine.

Freakey og CrazyKid:

- Som stamme er det nok ikke så mange som "hater" dere, men dere har individer som The Mercenary og MajorPain som er sterkt mislikt, det har nok også en stor sammenheng med den krigen som nå er startet å gjøre. Folk viser tydelig at de ikke er fan av måten enkelte kontoer spiller på, noe som er naturlig da folk flest ikke liker å spille mot juksemakere.

Naturlig at alle ikke er kjent med ryktet, eller ignorerer det i håpet om å vinne en verden og dermed søker seg over til dere.
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
krigen ble startet fordi vi begynte å adle en stamme.

og siden du beskylder folk å jukse kan du vel komme med bevis på dette? enn så lenge prater du bare luft.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Du kommer med mye påstander uten å støtte de opp, at du som individ tydeligvis ikke liker meg tror jeg vi alle har fått med oss, men noe mer tror jeg ikke det er verdt å legge i de meldingene dine.

Freakey og CrazyKid:

- Som stamme er det nok ikke så mange som "hater" dere, men dere har individer som The Mercenary og MajorPain som er sterkt mislikt, det har nok også en stor sammenheng med den krigen som nå er startet å gjøre. Folk viser tydelig at de ikke er fan av måten enkelte kontoer spiller på, noe som er naturlig da folk flest ikke liker å spille mot juksemakere.

Naturlig at alle ikke er kjent med ryktet, eller ignorerer det i håpet om å vinne en verden og dermed søker seg over til dere.

Da kan jeg begynne med å spørre hvorfor er vi på MajorPain så sterkt mislikt? Det er egentlig noe nytt for oss. Begrunn hvorfor, og si hvor og hva vi har drevet med som gjør at vi er ''juksemakere'' for dette er nytt for meg. Jeg har til dags 0 ban eller utestengelser UANSETT hvilke konto jeg har spillet på, så ditt utsagn med at vi er ''juksemakere'' er totalt feil, og du prøver å krenke oss via det.

Der hvor JEG kommer med påstander om at du er mislikt, så kan jeg utmerket begrunne disse. Jeg kan vel begynne med V13, hvor du lagde ''opprør'' i stammen og bare lagde dårlig stemmning i SMACK under hele oppholdet ditt der. FØR du ble tatt inn i stammen, var det mye diskusjoner om å ta deg inn. JO du er en flink spiller, men grunnen for at det var STORE diskusjoner om å ta deg inn, var pga måten du oppfører deg på. Du hadde tidligere gjort noe på en annen server (husker ikke om det var dolke stammen din i ryggen eller hva du gjorde, men det var noe veldig negativt du hadde gjort som gjorde at endel allerede mislikte deg allerede FØR jeg ble kjent med deg). Men tilslutt tok vi Are sitt ord på at du var verdt å ta med (noe som var utrolig dumt gjort av oss). Du klagde vær dag, på hver minste ting pga du ikke fikk lov til å bli med i ledelsen av meg. Dette fikk deg til å prøve å skape dårlig stemning mot meg, ettersom jeg var den som stod imellom deg og muligheten til å bli ''leder'' og etter mye drittsnakk så trakk jeg meg som leder, og gidde lederstillingen min til Are som du ønsket. Men jeg hadde 1 krav til dette, og det var at du ikke skulle få bli med i ledelsen.
Etter dette startet du opp en opprørstamme som først failet, men etter en stund fikk du med ettpar spillere, men i bunn og grunn hva du egentlig gjorde var å splitte SMACK i 2 og fikk stammen oppløst. Endel av spillerne i SMACK sluttet (jeg blandt annet, ettersom jeg IKKE orket å spille mer etter alt drama'et som du hadde startet opp der) mens andre endte opp med å krige mot deg.
Å påstå at JEG ikke har noe å støtte opp om at folk missliker deg, blir helt feil. Og jeg vet flere som kan komme med liknende hendelser hvor DU har skapt drama og ødelagt for spillere og stammer.

Jeg ønsket virkelig heller å snakke om dette over PM til de som ønsket å vite om ting, ettersom jeg syntes at tidligere historier og verdner ikke har noe på v36 forumet å gjøre, men ettersom du ønsket at jeg skulle begrunne disse påstandene, så lot du meg ikke få noe annet valg enn å forklare de.

Det skal og sies videre, at du Zippy har DOLKET og BACKSTABBA flere stammer i ettertid også, og jeg forventer ikke at noe annet vil skje fra deg i fremtiden. Noe som er og en av grunnen for at jeg ikke ønsker å spille med deg og for at FLERE misliker/hater deg.
 
Sist redigert:

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Freakey og CrazyKid:

- Som stamme er det nok ikke så mange som "hater" dere, men dere har individer som The Mercenary og MajorPain som er sterkt mislikt, det har nok også en stor sammenheng med den krigen som nå er startet å gjøre. Folk viser tydelig at de ikke er fan av måten enkelte kontoer spiller på, noe som er naturlig da folk flest ikke liker å spille mot juksemakere.

altså om du ikke har fått med deg så spiller jeg på major og hate mot oss skjønner jeg ikke. det at du kaller oss for juksemakere er helt på tryne. veit du noe om det som skjedde, er du kansje medlem i NATO? tror ikke det så det blir dumt. å om de hater oss er opp til dem men vi viser respekt til alle vi spiller mot. vi har ikke gidda og snakka på forum om det som skjedde på v35. vi tok det som en stamme og gikk igjennom det. At vi skal begynne og henge ut medlemmet vårt som dere allerede har gjordt nok. vi har prøvd å legge saken død, straff har det blitt å verden går videre.

å themis som spiller er du jævli god men måten du driver å styrer blir stygt. (saken med freshaj) vi vet ikke hva som skjedde og la oss heller ikke borti det men viser litt hvordan du er som person. Men å beskylde Majorpain for juks ta deg litt sammen. du har ikke peilig hva som skjedde eller noe så legg saken død. er lei av dritn du skriver.
-majorpain
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Der var det mye gammelt oppgulp. Er trist at du bærer nag for noe som skjedde på v13.. Spiller selv med Pål på v35 og har ingen problemer med å sammarbeide med ham. Nå vet ikke jeg hva som var problemet mellom dere og ærlig talt så bryr jeg meg ikke heller, det er lenge siden og et sammarbeide krever mer enn en part så antar det ikke bare var hans skyld. Komme tilbake til nåtiden kanskje?
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Der var det mye gammelt oppgulp. Er trist at du bærer nag for noe som skjedde på v13.. Spiller selv med Pål på v35 og har ingen problemer med å sammarbeide med ham. Nå vet ikke jeg hva som var problemet mellom dere og ærlig talt så bryr jeg meg ikke heller, det er lenge siden og et sammarbeide krever mer enn en part så antar det ikke bare var hans skyld. Komme tilbake til nåtiden kanskje?

Når Pål ber meg støtte mine påstander om HVORFOR det er flere spillere som misliker han FRA BLANDT ANNET TIDLIGERE VERDNER. Så kommer jeg med eksempel fra v13 og videre.

Når du begynner å skrive om ''mye gammelt oppgulp'' hvorfor kaller han TM for juksemaker da det hendte på v35 og ikke v36? betyr dette at du syntes Pål også kommer med mye gammelt oppgulp og at du syntes det er trist at han bærer nag for hva som skjedde på v35?
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Når Pål ber meg støtte mine påstander om HVORFOR det er flere spillere som misliker han FRA BLANDT ANNET TIDLIGERE VERDNER. Så kommer jeg med eksempel fra v13 og videre.

Når du begynner å skrive om ''mye gammelt oppgulp'' hvorfor kaller han TM for juksemaker da det hendte på v35 og ikke v36? betyr dette at du syntes Pål også kommer med mye gammelt oppgulp og at du syntes det er trist at han bærer nag for hva som skjedde på v35?
Verden 35 er en pågående verden, altså nåtid. Når ble verden 13 avsluttet?
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Verden 35 er en pågående verden, altså nåtid. Når ble verden 13 avsluttet?

Når jeg sier, at det ikke er pga han er flink som er grunnen for at MANGE misliker han, men pga hvordan han har oppført seg på TIDLIGERE verdner.
Og Pål ønsker at jeg skal kommer med noe som STØTTER DISSE PÅSTANDENE. Så syntes jeg det er rett og redelig å fortelle om v13.
ER ikke v13 en tidligere verden? For der har du MITT største eksempel på en av flere grunner for at Pål er mislikt for ANDRE ting enn ferdigheter.

Og jeg personlig syntes ikke at noe med v35 har noe som helst å gjøre med v36.
DA kan jeg like gjerne sammenligne hvordan zippy er nå, men hvordan han var på v13.
 
Topp