Tas til følge Farmassist

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har prøvd ut farmassisten litt de siste dagene og det virker som et bra konsept så lenge du har bare 1 by.
Jeg vil adde en del funkjsoner som gjør den lettere og bruke og ikke skape så mye frustrasjon.

Man får jo hele tiden opp meldingen om at det ikke er soldater tiljengenlige og man må bla masse for og finne rapporter hvor det er ress og hente. Så derfor vil jeg foreslå 4 ting:

1: kunne velge eller huke av de byene man kun vil ha rapporter fra.

2: kunne velge og ikke vise de rapportene hvor det ikke er ress og hente.

3: Når man har sendt avgårde angrep burde det eller være valgfritt om man vil at rapportene skal bli permanent gråe eller bare forsvinne med en gang fra farm assisten.

4: Jeg vil at man skal kunne sette en grense for minimum antallsoldater som skal sendes og at man kan huke av hvilke soldater som skal sendes. så man kan for eksempel gjøre slik at farm assisten ikke sender øks osv.

Jeg kommer antagelig vis ikke til å bruke farm assisten mer før noe slikt som dette skjer for det finnes bedre og mer effektive måter å farme på en dette.:)

Hva syns dere, tror dere dette er noe som kunne forbedre farm assisten?
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ah, beklager. Trykk her for en rask introduksjon. Anbefaler å se YouTube-videoene. De er laget av MDkangas, som var originalgründeren bak TWfarmreport.

TWFR er som SRE, bare mye mer effektivt å bruke.
 
Topp