Farvel SaD

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
I dag morres gikk jeg ut av SaD for godt, noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Tenkte at jeg skulle poste et bilde som forklarte hvorfor...

Skjermbilde2010-08-21kl081743.png


Lykke til videre, om det ikke slutter her.

-TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Dere har iallefall grønn prikk på de 16 største spillerne deres.
 

DeletedUser

Guest
Kan du forklare hva som er feil på bildet for de som ikke ser det?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg følger ikke med på hvilke spillere som er i hvilke stammer, så ikke så lett for meg å se det;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor kontositter egentlig LDonna Depend da? Hva er årsaken liksom?

Kan vel neppe ha noe med at ledelsen i SaD har vært desperate etter å skaffe seg spioner i AriCa og at de nå får smake sin egen medisin?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvorfor kontositter egentlig LDonna Depend da? Hva er årsaken liksom?

Kan vel neppe ha noe med at ledelsen i SaD har vært desperate etter å skaffe seg spioner i AriCa og at de nå får smake sin egen medisin?

Ikke bruk ordet ledelsen du ;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hva du snakker om nå. Jeg spør jo deg; hva er årsaken til at LDonna kontositter Depend?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Den eneste som vet årsaken er vel LDonna selv og meg. med mindre det har blitt lekket litt, noe som kan forekomme.
Har ikke noe spesielt å si jeg, bildet forklarer vel mesteparten :)
 

DeletedUser

Guest
Renvaskinga :
Hei, eg vil ikkje at noen ska tru eg svikta Sad .. For det er heilt feil ... Ville aldri gjort det ...

Meg og xxx(Hertug i SaD) lagde ein plan .. Om at eg skulle snike meg inn i arica og vera spy .. Samt eg kunne angripe Sad og shadow . (Var det som var heile poenge med saken ..)

Eg har aldri svikta dokke FOLKENS ! ;)

Men no har eg fått høre nok .. Dette blir bare dumt .. Eg gidde ikkje spille eit spill som er så tragisk (Med skitene folk ) osv ..

Dokke får snart høre det selv og folkens .. Sikkert..

Spilt her i 2 år nesten . Hatt mange gode venner her :) Å vil ikkje miste alle :

Så legg til xxx
Skype : xxx

Eg ska begynne og spille cod .. Så vist noen vil spille med meg ^^ Då snakke dokke med meg på msn elle skype :p^

Eg meinte aldri og ødlegge for sad .. Dette var ein plan vi hadde ...

Husk at eg spilte lenge i Sad ^^ Å vert lojal .. var det eg ville si :D For ingen ska tru eg svikta sad ..
Vil ikkje gå ut av Tw .. og vite at noen trur sånt ..:/

Så ja folkens ;)

No går kontoen min på slett

Hatt ei veldig fin tid her Men no begynne det og bli alt for masse dritt greier her ....

Eg kunne sakt masse ting .. Som langt i fra alle veit men skal ikkje det .. For då bli denne sletta ...

Å det vil eg ikkje

Så stå på folkens !;D<3

mvh

Sverri13 !

Hadde gutter ^^Å jenter ..

Tvile eg komme tilbake .. Einaste som kan gjør det er at mrmalle starte ein annne plass ;)

Då er eg med ^^

Seks tegn.
 
Topp