Fatals svar til Machiavelli

DeletedUser

Guest
Send gjerne PM ingame før neste post, om du trenger hjelp til å formulere deg litt bedre.
 

DeletedUser

Guest
Fordi han klarer å skrive morsomt og interessant, uavhengig om absolutt alt av fakta er 100% riktig. Dette innlegget var derimot nitrist skrevet..

Tydelig at jeg har truffet noen svake punkter her. Du skal få lov til å ha din mening, men å komme med tomme påstander er ugreit.

koss acc e fatal på IG? vil besøke han
slutt med smile fjes når begge er sure
ouch. 10x ouch.. itz over 9000x ouch


Du beviser nok en gang at det ikke fins noe seriøsitet og voksenhet i deg. Takk. Du skal selvfølgelig ha lov til å komme med ufornuftige kommentarer, men da nevner jeg det bare.

Jeg har egentlig bare en ting å si, nice try.

Igjen tydelig at punktet som treffes i tråden er et ømt punkt for mange. Nok til å gjøre dere paffe, ihvertfall.

Send gjerne PM ingame før neste post, om du trenger hjelp til å formulere deg litt bedre.

Hyggelig med en slik tilbakemelding. Dog ville jeg tenkt meg om flere ganger før jeg gjør noe slikt, nettopp på grunn av at du legger frem påstander uten noen bakgrunnsinformasjon, uten mål og uten mening. Takk for tilbud :)
 

DeletedUser

Guest
Fatals svar til hele NF

Vi ser at først post ble tatt negativt imot av flere. Skyldes det at enkelte medlemmer (les: stammens representanter på forum) mangler noe fornuftig å komme med? Det vil ikke jeg sette meg i å bedømme.

Derimot har jeg fått øynene opp for enda en bemerkelsesverdig liten substans på v24. I mengde er den stor, men liten når det kommer til å klare å hevde seg noe særlig hittil. Hvem snakker jeg om? Se linken, og finn ut:
http://no.twstats.com/no24/index.php?page=player&mode=conquers&id=494327&type=&pn=-1

Står ingen tvil om at det eneste kontoen har bedrevet er å hope opp med kredittregninger siden start, for deretter å ta enkle byer (les: med stammens hjelp). De eneste byene som kontoen har tatt på egenhånd vil jeg tro er byene fra deres "allierte".

Sikkert mye OD og sikkert mye ODA, men på papiret så ser det ut til å ha spilt liten rolle. Antagelig misbruker stammen en slik spiller, reserverer nukene og bruker dem opp slik de vil. Vedkommende sitter igjen for å adle barbarbyer, buuhuuu.

Det å adle barbarbyer, ha nok kreditt til å kjøpe deg x antall PP for å bruke på å adle barbarbyer og allierte byer gjør deg ikke til en god nok spiller. For meg så er det helt på jordet om en slik spiller skal få æren av å vinne en verden. Om min spillestil hadde vært slik, ville jeg ha gått vekk med halen mellom beina.

Spørsmålet er når NF vil få opp øynene for en slik fremtredende trussel. Det er ikke greit å adle byer midt i clusteret til sine allierte, det har vi sett blitt tatt opp på forum her flere ganger og der har flere stilt seg svært negativt til slikt spill (les: Themis fan club). Dette er sentrale byer som etterhvert i spillet vil ha en stor betydning, om det skulle få lov til å fortsette. Hvorfor godtas en slik handling nå?

I tillegg adles det byer fra deres spillere som det skulle passe overmakten (for nå). Det er på tide å få opp øynene. NFs ledelse viser igjen at de ikke kan stå opp for sine medlemmer. Dere har tiet som jyplinger, uten motstand, uten noe diskusjon. Dette er en utvikling som ikke taler så godt for dere, kjære NF.

Til dere i LF; skittent spill vil kanskje føre til at dere vinner en verden, men det vil aldri gi dere en samvittighetsfull seier og det vil ihvertfall aldri vinne TW-samfunnets hjerter <3.

Som det ble sagt under romernes æra:
"It is better to live one day as a lion than a thousand days as a lamb."
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Igjen tydelig at punktet som treffes i tråden er et ømt punkt for mange. Nok til å gjøre dere paffe, ihvertfall.


Egentlig ikke, jeg bare ville gi deg creds for forsøket. Må allikevel trekke frem at jeg er skuffet over utførelsen.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Sikkert mye OD og sikkert mye ODA, men på papiret så ser det ut til å ha spilt liten rolle. Antagelig misbruker stammen en slik spiller, reserverer nukene og bruker dem opp slik de vil.

Jeg vet hvordan man reserverer byer, men siden du nevner nukereservasjon. Kan du vise meg, ja kanskje til og med skrive en guide om hvordan det fungerer?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Jeg vet hvordan man reserverer byer, men siden du nevner nukereservasjon. Kan du vise meg, ja kanskje til og med skrive en guide om hvordan det fungerer?

Har du virkelig ikkje hørt om nukereservasjon??
off det er jo det nyeste moten på tw,og bruke,så innenfor at Kaney og Kim vil kalle sitt neste barn nukereservasjon!;)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fal is dumb

Fatal likes to talk shitt

Fatal is afraid of getteting fuckd up IG

Fatal doesnt have friends

Dont be like Fatal


Herman is smart

Herman likes to adle barbs

Herman likes to nuke shitt out of people

Herman is rank 1

Be like herman
 

DeletedUser

Guest
Fordi han klarer å skrive morsomt og interessant, uavhengig om absolutt alt av fakta er 100% riktig. Dette innlegget var derimot nitrist skrevet..
Tydelig at jeg har truffet noen svake punkter her. Du skal få lov til å ha din mening, men å komme med tomme påstander er ugreit.

Tomme påstander om at tråden din var kjedelig og dårlig skrevet? Det er vel forfatteren av teksten den siste til å ha en formening om... (nerd)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er vel ganske tydelig at flere ble butthurt av å se noe negativt skrevet i retning LF/NF. For det eneste comebackene kommer fra LF og der står det egentlig bare "dårlig skrevet" uten noe mer å si, i tillegg til mye annet useriøst, men når han Machiavelli skriver noe så tilber dere han nærmest ;) hvorfor er det slik? Jo for da kommer det ikke noe i retning LF, men alt slenges mot alliansen :eek:
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Prøve å rakke ned litt på din allianse da jeg siden det er det du gjør mot LF og NF.
Meldinger fra folk i alliansen har komt til oss der de tilbyr å spionere for oss i bytte mot at vi holder de safe, da viser det den usikkerheten og illojaliteten dere har i stammene deres, det er vell ett av de svakhetene deres. En annen ting er jo at deres største konto (bohic) skrev til en av oss på skandyzz (skype) at de ville heller satse på v23 og at de tilbydde seg og bli internadlet i bytte mot at kontaktet person ble dual på v23

Ble litt rot skrev fort fra mobil, må til time nå kan si mer etterpå
 

DeletedUser

Guest
Skal man først skrive en propagandatråd, så synes hvert fall jeg at den burde være underholdende å lese og godt formulert! =]
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg forstår ikke helt hva som er så dårlig formulert... Noen som har lyst å komme med eksempler?
 

DeletedUser

Guest
Leste over igjen nå, det så ikke så ille ut som ved første øyekast! Muligens det svake innholdet påvirket min dømmekraft:s
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
"LF som tar inn medlemmer som det passer dem, som plasserer spioner i andre stammer fordi de rett og slett ikke klarer å gjøre god nok bruk av midlene som alle har fått tildelt i rettferdighetens navn."
- Det har ikke blitt plassert noe som helst, og selv uten noe som helst info så kjører vi jo over konto etter konto. Er vell oppe i 4 relativt store kontoer som er rimmet nå?


"At LF misbruker ting har vi vært vitne til siden starten av verden (PP-bruk, Birken-kontoen, osv., osv.). Det vil ikke overraske meg om NFs gode posisjon på kartet blir utnyttet av disse spillerne nok en gang uten en eneste tanke."
- Vi har ikke missbrukt PP nevneverdig i forhold til spilere i andre stammer, kom gjerne med noe som beviser det motsatte. Derimot har vi flere observasjoner på at Bohic gang etter gang tok slott helt alene i løpet av slott-eventet. Noe som koster en utrolig mengde med PP.
- Har vi missbrukt Birken-kontoen? Dette var nytt for meg.



"Vi har dog sett flere eksempler på at ledelsen i blant annet LF ikke er noe å skryte av (subjektiv oppfatning)."
- Vi har sett flere eksempler påpeker at du har objektive eksempler som underbygger argumentet ditt, men så slenger du på at det er en subjektiv oppfatning, ergo du motsier deg selv. Kom gjerne frem med eksemplene på at ledelsen i LF ikke er noe å skryte av. Jeg kan godt trekke frem aksjon organisert av ledelsen i Ori/D/F vs aksjon organisert av ledelsen i LF, og det vil faktisk gi en objektiv betraktning at det har det har fungert ganske mye bedre enn det du hevder.

"Det vil ikke jeg sette meg i å bedømme."
- Hva betyr dette?

"I tillegg adles det byer fra deres spillere som det skulle passe overmakten (for nå). Det er på tide å få opp øynene. NFs ledelse viser igjen at de ikke kan stå opp for sine medlemmer. Dere har tiet som jyplinger, uten motstand, uten noe diskusjon. Dette er en utvikling som ikke taler så godt for dere, kjære NF."
- Hva mener du her? Hva vet du om diskusjonene mellom ledelsene i våre stammer?



Til slutt vil jeg bare legge til, det var Ori og -D-/-F- som startet å gå mot NF, at de da ønsker å få backup av den eneste stammen i nærheten for å slippe å bli spist opp på 2-3 dager er vell ganske åpenbart? Å gå ut å anklage for uetiske allianser, eller hva du prøver på er vell litt dumt når det er dere selv som har tvunget frem en slik avgjørelse uansett.

Jeg har helt sikkert glemt å kommentere på noen punkter jeg absolutt burde, men jeg tror jeg har fått frem mitt poeng her.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg forstår ikke helt hva som er så dårlig formulert... Noen som har lyst å komme med eksempler?

Virker som han prøver litt for hardt å bruke "fremmedord" til tider, og det skader etter min mening flyten og leseropplevelsen.
 
Topp