Fatals svar til Machiavelli

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg begynte forresten å intervjuet Bohic, og da sa han dette angående PP;

Jag har tyvärr använt massa PP på v24 i starten.

Så før dere skylder på alle i LF, se litt i egne rekker.

Ja, noen har bruke mye PP i LF også, men Bohic er nok den som har brukt mest. Meg selv rakk forresten å tjene 7k PP før jeg begynte å ta denne verdenen seriøst.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Jeg begynte forresten å intervjuet Bohic, og da sa han dette angående PP;

Jag har tyvärr använt massa PP på v24 i starten.

Så før dere skylder på alle i LF, se litt i egne rekker.

Ja, noen har bruke mye PP i LF også, men Bohic er nok den som har brukt mest. Meg selv rakk forresten å tjene 7k PP før jeg begynte å ta denne verdenen seriøst.

Bohic har lov, han er svensk.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Dere er like ufyselige alle sammen når det gjelder PP-bruk. Man kan jo knapt spille spillet lenger (om man har planer om å være i nærheten av topp 25) uten å nærmest tømme lommeboken.

#Bittergammelmann
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Odd er kjent for sine salgstriks...

If you learn by this great Jedi, maybe you will return from the dark side, and finally the force may be with you.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
I og med at man ikke akkurat kan sette en bestemt grense for PP-bruk og si at alt over en viss mengde er PP-horing, blir det vanskelig å "bevise" at noen som helst PP-horer. Så det er vel en subjektiv greie; for noen er 1k pp per måned normalt, for andre er 10k normalt. De to vil mest sannsynlig ha ulike definisjoner av hva PP-horing er. Min definisjon av PP-horing er stort sett alt som ikke er kjøp av PK, FA og/eller KA.

Men nå var det strengt tatt ikke deg spesifikt jeg kalte PP-hore heller, så bare slapp helt av. Det er ingen grunn til å gå i forsvarsmodus. Jeg kaller alle PP-horer. Jeg har selv brukt ca 70pp på halveringer på v24, så det gjør meg også til en PP-hore.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil stå frem og være ærlig om at jeg er en PP-hore på top 25! 5k PP i måneden er med i studentbudsjettet
 
Topp