Videresendt, Inno Felles arkiv for raporter

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Hei

Jeg kunne tenkt meg å kunne meg å ha en rapport mappe som jeg kunne delt med helle stammen, som alle kunne lagt til rapporter i. Da finner de som som trenger rapportene det de trenger bare ved å trykke på byen de er interessert i.

Da trenger man ikke å videresende alle rapporter til helle stammen, noe jeg tror ville spart serverne mye. Tenk at du speider 20 fiende byer, og sender de til helle stammen som er på for ex 55 medlemmer, det vil si at det blir 1080 rapporter mere en nødvendig på serveren og vis man gjør dette 1 gang i uken pluss alle nuksa som tømmer eller river mur så kommer man fort opp i mange 100 000 rapporter som ligger unødvendig på serveren og gjør de trege.

Mvh ingmo
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde vært genialt om dette kunne blitt gjort. Alle rapportene som nå ligger på forskjellige kontoer gjør sitt for å overbelaste serverne merkbart. Hvis dette er mulig, hadde jeg satt pris på om slike rapporter også kom opp som resultat på pop-up menyen på kartet.
 

DeletedUser

Guest
Dette hadde faktisk vært ganske nyttig for alle stammer ja, rart de ikke har innført det enda :)
 

DeletedUser

Guest
Genialt forslag! Støtter forøvrig det Windsy nevnte også. Ikke bare disse rapportene, men rapporter som folk videresender også :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Så du mener muligheten for en felles rapportmappe innad hver stamme? Det høres kjempebra ut, håper dette kan bli implementert :)

Støttes! :D
 

DeletedUser

Guest
Støttes

Støttes. Hvis dette går hadde det jo vært genialt
 
Topp