Fizzman's konkurranse idè

DeletedUser

Guest
Vi får se hvordan det går etterhvert, har da ikke startet enda, fremdeles bare diskusjonstema:p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Min kamp eller heller ikke mye fair. Iallefall ikke hvis Ex-con er som god som han selv og andre sier... :confused:

Trikset med å ta han er å sende han en kasse pils/flaske vodka osv før offansiven din :)

Funker hver gang!

Du får poengtere dette før stemmingen starter :p
 

DeletedUser

Guest
Hadde glemt Hanse også. Så da editerte jeg og du får kose seg mot han;)
 

DeletedUser

Guest
Trikset med å ta han er å sende han en kasse pils/flaske vodka osv før offansiven din :)

Funker hver gang!

Du får poengtere dette før stemmingen starter :p

Japp, eller så kan man gjøre som deg og ta med sin egen sprit :p

*Hemmelig KV*
 

DeletedUser

Guest
Valgte mest bare random etter spillere som har bitt foreslått, spillere som har satt sitt preg og spillere jeg personlig ikke kjenner til, men som var høyt på rankingen nå.

Jeg er ikke veldig høyt på rankingen, men jeg er stor nok i kjeften her på forumet til at enkelte tror det tydeligvis ;)
Men jeg vil gjerne være på lista :) Men kanskje mot et hvor jeg mener selv at jeg hadde hatt en fin kjangs hvis vi hadde hatt like mange poeng, Black Andi f.eks.... Er ikke helt overbevist over hans skillz...
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke veldig høyt på rankingen, men jeg er stor nok i kjeften her på forumet til at enkelte tror det tydeligvis ;)
Men jeg vil gjerne være på lista :) Men kanskje mot et hvor jeg mener selv at jeg hadde hatt en fin kjangs hvis vi hadde hatt like mange poeng, Black Andi f.eks.... Er ikke helt overbevist over hans skillz...

Dreier seg ikke bare om poeng vettu. Mye poeng er lame:p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Shaman: Det ble 37 kamper på listen din? Vi må ha ett tall som går opp... Du kan se på v1 åssen det er lagt opp der...

Shanks: Jeg er nok ikke så god som alle skal ha det til... Skriv en pm og jeg blir så glad for å bable med noen at jeg glemmer å angripe^^
 

DeletedUser

Guest
hmmm... Det var dumt. For å få til et slags cup-system så må det jo bli, 2-4-8-16-32-64....

64 kamper blir vel for mye, da må man jo ha 128 spillere, så mange spillere husker jeg nok ikke. 32 blir mest sannsynnelig, men nå er det 37 og da må 5 kamper eller 10 spillere droppes ut. Men hvilket?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
DU sier noe der ja... Her kommer det til å bli mye surmuling og grining... :D

hmmm,,, Kan vi klare 128 om vi tenker hardt sammen?
 

DeletedUser

Guest
JornHT
God Of War
Honour
Kenn93x
Plax
Scr0w
Warmupone
Lofotlam
Boika
TheOutlaw
Lolzorc
Kvikne92
Vampiro
Sheriffen
Andersmann
Knutseo
Urge
Felgalund
Nemesis
Lofotlam
Scorps
Magnito
Zircom

Tror jeg seriøst ikke klarer å ramse opp mer, tror ikke det er så mange som har hørt alle disse navnene uannsett... Kanskje best med en 32"kamps" turnering eller hva?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Rustung
to stk fra =rome= som jeg ikke husker... Den første stammen, altså hertugen der og kompisen hans... Helt jævlige å angripe..

Må da være flere fra TW

og hva med jorpestad og dem smiley folka?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
tenker du på Dasisti og Burton??? og at Shaman liker Lofotlam såpass bra at han skriver han opp to ganger??
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Dasisti og Burton må med, ja ^^

Og Inneidithode! :eek:

Inneidithode argh!!!! :mad:

Jeg forbyr deg å nevne hans navn :p

Nei fyr'n der kan jo ikke være med, han var jo stein hakke tuillat...

Dasisti og Burton må være med ja, dem kunne jo deffe seg godt!
 
Topp