Fizzman's konkurranse idè

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ha ha. Wynja blir lyst i bann på grunn av at hun nevnte navnet på "ham-som-vi-ikke-snakker-om". Are er ikke nådig mot slike spillere.
og det hadde jo blitt tidenes walkover for motstanderen.:)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Tror 32 kamper holder i massevis jeg Are :p

Folk skal gidde å svare også.

Now get choppin!!
 

DeletedUser

Guest
trenger dere en random som kan være med å tape i første runde, stiller jeg meg til deres tjeneste :p
 

karl petter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmm... jeg ser at jeg har vært diskutert her. Gøy. :)

Selv forstår jeg godt at det kan settes spørsmåltegn ved om jeg burde være på lista eller ikke.

- Jeg er jo ikke noe ekstremt mye her inne og sier ofte relativt lite i diskusjoner. Nå kan jeg også nevne at mange av diskusjonene som er her inne bare er den evliglange kranglingen mellom hver allianse og svært ofte kommer ikke diskusjonen noen vei fordi hver side allerede har bestemt seg for hvordan de synes ting er. Dette er også en av grunnene til at jeg ikke skriver veldig mye her inne, rett og slett fordi jeg som oftest har svært lite å si som ikke er gjentatt gang etter gang etter gang til ingen nytte. :)
...men jeg vil anse meg som passe aktiv på de andre forumene som ikke omhandler krig og propaganda.

- Ingame har jeg vel heller ikke vist noen spektakulære skills heller, selv om jeg er ganske sikker på at jeg kan regnes som en av de bedre spillerne på TW.no selv om OD'en er forholdsvis lav. Jeg ønsker ikke å skryte på meg noe, så jeg blir ikke å skrive mer om dette.

- Hva andre kvaliteter angår så vil nok de fleste i stammen min synes jeg gjør det bra som leder.
Jeg mener selv at jeg er ganske hyggelig in-game, jeg takler kritikk, jeg er ganske rettferdig, jeg er forholdsvis vanskelig å gjøre sint, jeg er saklig når det gjelder, jeg er ganske rolig i min adferd mot andre og viser de fleste respekt.

- Jeg er også en ganske lojal spiller av hva lojalitet mot stammer angår. Å forlate RoEm er ikke et alternativ for meg lenger (ja, jeg har vudrert det før), og skal jeg være helt ærlig tror jeg neppe RoEm hadde vært der de(vi) er i dag uten meg.

Jeg tviler på at mange kan argumentere mot meg på dette. Om jeg kvalifiserer til lista er helt opp til hver enkelt å bedømme, mine kvaliteter som spiller teller kanskje ikke med i denne tråden. :p
Jeg håper ikke at folk oppfatter det som at jeg har høye tanker om meg selv på grunn av det jeg skriver her. :eek:

Skal se om jeg får lagt ut en liste selv over spillere jeg mener burde være med her. Jeg har noen navn jeg mener burde være med. :)

LO<3 Skjønner ikke at du (bond.94) kunne klage på han? Han er snill som et lamm, men er god som djevelen. Han er drithyggelig også :D Han er også veldig loyal
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror desverre jeg er litt for lite aktiv på forum til å styre med en slik type konkurranse....

Men ser jo at interessen er her og vil jo oppfordre noen til å ta ansvar for konkurransen dersom man har tid og vilje til det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan sikkert gjøre det hvis du ikke orker :)
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hadde vært veldig flott :)

Bare å sette igang, alle spillerene finner du jo bakover i tråden her...
 

DeletedUser

Guest
Har i grunn en liste med 64 spillere aka 32 kamper klar nå
Men hvis det er ønskelig kan jeg ordne en med 128 spillere aka 64 kamper i stedet, men da blir det masse randoms som de fleste ikke har hørt om da. Men det er opp til folket
 

DeletedUser

Guest
Hva med POKE US aka Trym? :cool: Han er en tøff randomizer! Og alle de andre morsomme accountene jeg har hatt! Rommer vel 10 stk bare det..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har i grunn en liste med 64 spillere aka 32 kamper klar nå
Men hvis det er ønskelig kan jeg ordne en med 128 spillere aka 64 kamper i stedet, men da blir det masse randoms som de fleste ikke har hørt om da. Men det er opp til folket

Ta den korteste du.
 
Topp