Fizzman's konkurranse idè

DeletedUser

Guest
Lister folkens! Blir skuffa kvar gang eg sjekkar her :(

Evt kan vi jo gjere slik som på .net og rekne ut matchups ut frå poeng og od. Men da blir dei som er sletta utelatt.
Alternativt kan vi ta topp 50 ut frå poeng og od og la dei siste 14 vere spelarar som har vore innflytelsesrike, men har sletta konto.
 

DeletedUser

Guest
Herregud så lang den listen ble? Kunne jo likegodt kopiere topp 100.
Det var nok mange svært bra i V3


Larsal
Skills. En hyggelig kar i tillegg.

forskningsprosjekt 001
Tha shit..

Dommola
Skills og i tillegg en vittig forumhumor og en av de som kan propaganda
Husker i begynnelsen når han var "solo" og hadde styremøter med seg selv på hytta.. Haha.. dr.. bra

Politimester Fiks
Mye erfaring her. Hatt mange artige stunder med denne purken

Tore hund
En bra spiller. Synd han ga seg

OneHitKO
Trenger vel ikke noen nærmere presentasjon.

Ravencraft
En god kollaga en stund. Masse erfaring.

Shaman Matozan
Hvem? Ikke hørt om han? :)

Nofjon1
Trolig den beste av disse ;)

Reisverket
Forumpøbel. :) (Og mye skillz. Min makker i 3 verdner

Zarazel
Så han aldri i selve spillet, men har ledd mye av div. forumkommentarer :)

rocketman/ Kemp`ern
Utrolig bra, men ingen skjønner hva han sier. el ka?

Uglesuppe/yusuflinnerud
Røyken ligger tett over slagmarken. Kruttrøyk? :)

Gunnar Gås/Ex-con
Masse skillz her. Respect

Chiltarc
Her også

Bl00dkill0r
Inten forum uten

Sword of Die
Også en forumbøbel :) (Skillz på begge)

RDI-rsr
Gammel god kollega

Jazcan
The one and only. Saklig og info.-bringene. Når han åpner kjeften, lytter til og med Noffe og RV

Geronimo
Bra skillz her.

HexNuts
Hehe..

Shaman Matozan
Nå igjen? Har jo nevnt han tidligere?

Nemesis
Bra skills. Synd Nofjon1 var KV på et av angrepene.. På et sekund, kan jeg jo ta kaffepause

Torquemada
Konge

Lofotlam
Hehe.. Trodde det var mest torsk i lofoten jeg?

Labbe Langøre
Mange herlige mergediskusjoner med henne. Høy puls og lav puls. Mye moro

Jugenissen
Det samme som over. Laksefiskere med øks og spyd er farlige

Madder
Alltid satabil og bra.
Edit: Usikker på om det skulle stått stabil eller en mix mellom det og satanist?)

Kokopelli
Var i heftige fighter med Reisverket om jeg ikke husker feil?

Vifle
Nok et medlem av denne Jamuza stammen. Mange bra der

Fuzzball
Samme hva slags ball det er vel?

BoS
Alle i gml. BoS hører hjemme her seff. lol

Beklager.. Jeg vet at mange flere burde vært nevnt, men det får da være måte på til liste også
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
bra liste det der fjon,synd ingen kjenner Sorn nok til å nevne han her..og Pølse har jeg sansen for samt incore.
Gleder meg å se at noen husker jabberwockky som ikke har gjort mye av seg men han er flink til å stå i mot store angrep så og si alene.
Er mange som kan nevnes ....såklart alle dogsa der har alle skilz
 

DeletedUser

Guest
Sorn postet da en del på forumet, nok til å nevne ihvertfall for de som spilte litt lengre enn meg?
 
Reaksjonspoeng
3
Vi ligger vel på førsteplass på alle lister o.l. I tillegg til at vi har positiv stats mot 98% av fiendene våre som nesten er alle på topp10.

Men jeg var bare litt nyskjerrig fordi jeg aldri har sett deg utmerke deg noen steder ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal prøve å holde meg unna å nominere stammefrender, da jeg mener alle i yakuza bør være automatisk kvalifisert til å bli satt opp på en slik liste :p

Ved siden av dem er vel følgende spillere de som har satt mest liv på serveren, som er det jeg egentlig har forstått konkurransen som:

Sword of Die
Bl00dkillor
Dommola
Rocketman (klarte faktisk å forme byene sine til en rakett! )
Agskaper og alive
yusuflinnerud(aka uglesuppe)

Noen som skapte liv i begynnelsen av serveren:

Noffe
sharpy
kongen av verden 3
ravencraft
Larsal

Orker ikke komme med begrunnelser nå, har vært våken siden 04.00 i dag tidlig...

PS: Er selvfølgelig originale eiere jeg snakket om

-King-
 

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi ligger vel på førsteplass på alle lister o.l. I tillegg til at vi har positiv stats mot 98% av fiendene våre som nesten er alle på topp10.

Men jeg var bare litt nyskjerrig fordi jeg aldri har sett deg utmerke deg noen steder ;)

Det er fordi jeg ikke har brydd meg om at du skal vite hvem jeg er eller ikke..

Ser ikke på det som noen stor prestasjon å samle alt av pointwhores i en stamme forså å skryte av det :)
V3 er som dere selv sier fyllt opp til randen av noobs, å være på topp 10 har ingen betydning her. Så hvorfor skal dere prate overalt om det dere har prestert? Jeg synes at det bare skulle mangle jeg.. :rolleyes:

Og for ikke gli helt off topic nominerer jeg noen selv :D :

Death2mc
aker99
MADMAX1976
DysleX
Godio
Agskaper
Alive35
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"pointwhores i en stamme forså å skryte av det"

sigh.....
 
Reaksjonspoeng
3
alt av pointwhores? Den smalt fra rett kjeft! der gikk du rett og slett over en grense... TWSTATS!

Nå bruker jeg NN som sammenligning siden de er stamme nr to og din tidligere stamme.

NN har adlet 47 gråbyer de siste ti dagene.
NN har adlet 0 byer av Dogz den siste måneden.

DOGZ har adlet 12 gråbyer de siste ti dagene.
DOGZ har adlet 48 byer av NN den siste måneden.

Ikke nok? Selvfølgelig ikke! Vi kjører på med noen stats til vi. Denne gangen sammenligner vi med TWK.

DOGZ har 190mill ODA på TW-Stats. Kanskje litt lite det, men det er ihvertfall dobbelt så mye som nestemann som har 92mill ODA.
DOGZ har 90mill ODD. Ikke så sykt imponerende det heller, men akkurat den kan ikke vi bestemme selv. Men det viser nå at vi kan forsvare oss.

TWK har 45 mill ODA. Tja... Det er vel litt mindre det eller?
TWK har 10mill ODD. Ligger på 20. plass på odd. Det tyder på lettjente byer og passive motstandere.

DOGZ har ca 13mill OD per spiller.
TWK har ca 9mill OD per spiller.

DOGZ har 9 spillere på topp 20 ODA.
TWK har en spiller på topp 20 ODA.

DOGZ er i krig med:
NN
VEE
~VK-E~
J.F.F
XACRIA
~VK~
VE
og har positiv stats mot alle sammen den siste måneden og for alltid.

TWK er i krig med:
UNI
UNI-XP
og har positiv stats mot begge. Horaay.

Trenger du mer stats nå? I så fall er du enten tilbakestående eller vrang.

Som en liten add-on vil jeg si at du har fått de siste 36 byene dine av innadling. Sånn i tilfelle du hadde glemt det :)

Men feil tråd. Vi får opprette en egen tråd hvis noen har noe å klage på. Eller over pm. Men ingen kan krangle mot så slående fakta som dette.
 
Sist redigert:

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
alt av pointwhores? Den smalt fra rett kjeft! der gikk du rett og slett over en grense... TWSTATS!

Nå bruker jeg NN som sammenligning siden de er stamme nr to og din tidligere stamme.

NN har adlet 47 gråbyer de siste ti dagene.
NN har adlet 0 byer av Dogz den siste måneden.

DOGZ har adlet 12 gråbyer de siste ti dagene.
DOGZ har adlet 48 byer av NN den siste måneden.

Ikke nok? Selvfølgelig ikke! Vi kjører på med noen stats til vi. Denne gangen sammenligner vi med TWK.

DOGZ har 190mill ODA på TW-Stats. Kanskje litt lite det, men det er ihvertfall dobbelt så mye som nestemann som har 92mill ODA.
DOGZ har 90mill ODD. Ikke så sykt imponerende det heller, men akkurat den kan ikke vi bestemme selv. Men det viser nå at vi kan forsvare oss.

TWK har 45 mill ODA. Tja... Det er vel litt mindre det eller?
TWK har 10mill ODD. Ligger på 20. plass på odd. Det tyder på lettjente byer og passive motstandere.

DOGZ har ca 13mill OD per spiller.
TWK har ca 9mill OD per spiller.

DOGZ har 9 spillere på topp 20 ODA.
TWK har en spiller på topp 20 ODA.

DOGZ er i krig med:
NN
VEE
~VK-E~
J.F.F
XACRIA
~VK~
VE
og har positiv stats mot alle sammen den siste måneden og for alltid.

TWK er i krig med:
UNI
UNI-XP
og har positiv stats mot begge. Horaay.

Trenger du mer stats nå? I så fall er du enten tilbakestående eller vrang.

Men feil tråd. Vi får opprette en egen tråd hvis noen har noe å klage på. Eller over pm. Men ingen kan krangle mot så slående fakta som dette.


Takk for at du gav meg en god latter og reaksjonen jeg ønsket :)
Ha en fortsatt trivelig kveld!
Morsom konkurranse forresten ;)
 
Reaksjonspoeng
3
årets svar når du får motbevist dine meninger. Den skal i mappen "hvordan ro seg vekk fra en diskusjon ved å kalle den andre nolifer eller patetisk eller lignende" Den mappen eksisterer på min bruker og ble nettopp 1 cm tykkere.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke på det som noen stor prestasjon å samle alt av pointwhores i en stamme forså å skryte av det :)
V3 er som dere selv sier fyllt opp til randen av noobs, å være på topp 10 har ingen betydning her. Så hvorfor skal dere prate overalt om det dere har prestert? Jeg synes at det bare skulle mangle jeg.. :rolleyes:

Du er jo selvfølgelig personen med grunnlaget til å kalle samtlige i V3 for nabbs;)
 

DeletedUser

Guest
alt av pointwhores? Den smalt fra rett kjeft! der gikk du rett og slett over en grense... TWSTATS!

Nå bruker jeg NN som sammenligning siden de er stamme nr to og din tidligere stamme.

NN har adlet 47 gråbyer de siste ti dagene.
NN har adlet 0 byer av Dogz den siste måneden.

DOGZ har adlet 12 gråbyer de siste ti dagene.
DOGZ har adlet 48 byer av NN den siste måneden.

Ikke nok? Selvfølgelig ikke! Vi kjører på med noen stats til vi. Denne gangen sammenligner vi med TWK.

DOGZ har 190mill ODA på TW-Stats. Kanskje litt lite det, men det er ihvertfall dobbelt så mye som nestemann som har 92mill ODA.
DOGZ har 90mill ODD. Ikke så sykt imponerende det heller, men akkurat den kan ikke vi bestemme selv. Men det viser nå at vi kan forsvare oss.

TWK har 45 mill ODA. Tja... Det er vel litt mindre det eller?
TWK har 10mill ODD. Ligger på 20. plass på odd. Det tyder på lettjente byer og passive motstandere.

DOGZ har ca 13mill OD per spiller.
TWK har ca 9mill OD per spiller.

DOGZ har 9 spillere på topp 20 ODA.
TWK har en spiller på topp 20 ODA.

DOGZ er i krig med:
NN
VEE
~VK-E~
J.F.F
XACRIA
~VK~
VE
og har positiv stats mot alle sammen den siste måneden og for alltid.

TWK er i krig med:
UNI
UNI-XP
og har positiv stats mot begge. Horaay.

Trenger du mer stats nå? I så fall er du enten tilbakestående eller vrang.

Som en liten add-on vil jeg si at du har fått de siste 36 byene dine av innadling. Sånn i tilfelle du hadde glemt det :)

Men feil tråd. Vi får opprette en egen tråd hvis noen har noe å klage på. Eller over pm. Men ingen kan krangle mot så slående fakta som dette.

TWK er 6 personar..
 
Topp