Fjerne nattbonus på v3?

Vil du ha nattbonusen på v3 fjernet?

  • Ja, fjern den.

    Stemmer: 176 47,1%
  • Nei, Ikke fjern den.

    Stemmer: 198 52,9%

  • Totalt antall stemmer
    374
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig kunne han gjort det, men da måtte han stått opp klokka to for å fikse det, og det er jo faktisk det denne nattbonusen forhåpentligvis skal gjøre at folk slipper ;)

Det treng han da aldeles ikkje. Er berre å sende troppane på farming akkurat langt nok unna til at dei kjem tilbake i tide:rolleyes:

For ikkje å snakke om alle dei andre mogelegheitene han har...
 
Reaksjonspoeng
1
alle sammen fjern den trykk nei til nattbonus :) hmm

Ja, for du skjønner, ditt ord er lov.
emoticon-0114-dull.gif
 

DeletedUser

Guest
fjern den, er ikke rettferdig for oss som er våken på natta og sover på dagen-.- sitter og spiller, tropper dør-.- våkner opp, resten av troppene er borte o_O la meg knuse fiendene mine før de tar meg o_O
 

DeletedUser

Guest
Greit, nå har jeg lest igjennom hele dette tullet.
Og for gad sake...

Om du skal poste en ny post nå...
Så er det ufattelig unødvendig å komme med det som allerede er sagt 100 ganger tidligere i denne tråden...
ala:

"hva er nattbonus?"
"Fjern den!"
"Behold den"

Greit at du vil at den skal beholdes eller ei, men herregud! Stem og thats it.
Om du skal skrive noe her så bør det ihvertfall beholde noe sakligt.


Takk

Ver så snill og les dette.
 

DeletedUser

Guest
så det er regler for når man er våken plutselig? kan ikke huske og se det på reglene.

og ba det ikke være formet etter det jeg gjør, bare vil at det skal være rettferdig for alle typer spillere.
 
Reaksjonspoeng
3
så det er regler for når man er våken plutselig? kan ikke huske og se det på reglene.

og ba det ikke være formet etter det jeg gjør, bare vil at det skal være rettferdig for alle typer spillere.

En dommer kan aldri tilfredstille begge sidene...

Han må bare gjøre det som er mest rettferdig og som de fleste vil tjene på.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Greit, nå har jeg lest igjennom hele dette tullet.
Og for gad sake...

Om du skal poste en ny post nå...
Så er det ufattelig unødvendig å komme med det som allerede er sagt 100 ganger tidligere i denne tråden...
ala:

"hva er nattbonus?"
"Fjern den!"
"Behold den"

Greit at du vil at den skal beholdes eller ei, men herregud! Stem og thats it.
Om du skal skrive noe her så bør det ihvertfall beholde noe sakligt.


Takk

Nå hagler det snart med infractions her......
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøver igjen..

Kan noen svare på hvor lenge denne undersøkelsen varer?
 

DeletedUser

Guest
Det tok litt tid, men bedre sent enn aldri. Det å spille TW 24 timer i døgnet er SYKT, og da de fleste av oss har faktisk et LIV utenom TW, gjør nattbonus dette til et spill for ALLE, også for den aktive.

Det er så latterlig teit å påpeke at man skal ha et liv osv.

Hva hvis jeg bestemmer meg for å ikke ha et liv, for å satse på tw? Hvorfor skal reglene da tilpasses flertallet (som uansett blir eid av mindretallet aka de aktive nattespillerne når dagen kommer fordi de fortsatt suger på dagtid), når reglene opprinnelig utelukket nattbonus? Det er jo tydelig at det er innogames som vil tjene mer penger.

Hvorfor skal andre menneskers behov få bestemme mitt nivå av aktivitet i et spill som faktisk foregår i realtime? Hva med folk som jobber nattevakt? Vi kan jo likegreit bare stenge hele jævla serveren på natta. Spillere har da klart seg fint uten nattbonus før, burde jo være np. Og hvis man er så forbanna redd for å bli rimma, start på nytt ytterst, slik at du kan lære deg spillet. Mange noobs som klarte seg bra i v1 på denne måten.

Og tore hund; du er leder av actionpatruljen, aka en liten stamme. Du burde vite forbanna godt hvor mye ekstra det kreves for å overleve som en stamme med få medlemmer. Nattbonusen opptrer kun som negativt i små stammers favør, og det hjelper noobs. Er helt overrasket over at du faktisk sier deg enig i det fjaset her. Uten nattbonusen hadde vår (og deres) stamme hatt mye større framgang.

Av med faenskapen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp