Fjerne nattbonus på v3?

Vil du ha nattbonusen på v3 fjernet?

  • Ja, fjern den.

    Stemmer: 176 47,1%
  • Nei, Ikke fjern den.

    Stemmer: 198 52,9%

  • Totalt antall stemmer
    374
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
kan vi ikke bare si at hele serveren blir skrudd av 00.00 og skrus på igjen 08.00? Da kan INGEN overaske deg med å ha sendt angrepene sine sånn at de treffer like etter natbonusen er borte!

DET er jo bare helt tullete. Da har jeg ingen å prate med om nettene i helgene :(
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor begynner denne diskusjonen og minne mer og og mer om en politisk debatt? "Støtte de svake!" "Ikke ta fra de sterke!" "Hvorfor skal de sterke straffes for å være sterke?" "Hvorfor skal de svake lide?"

"Ta fra de rike og gi til de fattige?!?"

jeg tror du har missforstått kraftig vis dette er ditt intrykk, i et spill som tribal wars som er relativt "fast phased" angrep kan treffe på under 1 time. er det en stor fordel å kunne angripe noen i løpet av natten når de ikke har noen mulighet til å forsvare seg. nattbonus er likt for alle. og det gir oss en mulighet til å ha litt FRI fra tribalwars. FRI når vi vet vi ikke blir angrepet.

Dette har ingenting med beskytte de svake eller ta fra de sterke, det gir alle de samme forutsettningene. dette er like mye beskyttelse for de store som for de små.
 

DeletedUser

Guest
Glitter bare spurte et spørsmål; -Hvorfor begynner denne diskusjonen og minne mer og og mer om en politisk debatt?

Svaret er fordi noen (dommola, reisverket og paasan) begynte å gå OFF-TOPIC med å snakke om ting som overhodet ikke har noe med saken å gjøre, noen gang har skjedd, eller overhodet vil skje i fremtiden.

Case closed, back to topic, thank you :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Nattbonus er 100% forsvarsbonus fra 24:00 til 08:00.

Dvs de som angriper i denne tiden får sine styrker slaktet hvis den de angriper har bittelitt forsvar.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hva er egentlig nattbonus???
(Har ikke stemt enda)

Nattbonusen beskytter deg fra å bli veldig skadelidende dersom du blir angrepet når du ligger i senga di og aner fred og ingen fare, fordi du får dobbelt så mye forsvar. Stem for å beholde den du :D
 

DeletedUser

Guest
Nattbonusen beskytter deg fra å bli veldig skadelidende dersom du blir angrepet når du ligger i senga di og aner fred og ingen fare, fordi du får dobbelt så mye forsvar. Stem for å beholde den du :D
Stem for å fjerne du.
Ødelegger mye av verdien i spillet.
 

DeletedUser

Guest
OMG!!!
Vel, er jo veldig kjekt å ha da, men veldig dumt også...
Stemmer mot jeg :D
 

DeletedUser

Guest
Nattbonus er 100% forsvarsbonus fra 24:00 til 08:00.

Dvs de som angriper i denne tiden får sine styrker slaktet hvis den de angriper har bittelitt forsvar.

Noen putt dette i førstepost så vi slipper å si det hele tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Vet dere hva?

Jeg begynner faktisk å skjønne litt av poenget med nattbonus.
 

DeletedUser

Guest
Slippe å bli gangbanget på alle kanter midt på natta, slippe å ødelegge sitt IRL ved å sitte oppe og snipe, dodge hele natta. Riktignok angriper jeg selv på natta, men det som har vært nå er bare for drøyt.

Nattbonus fungerer som en slags beskyttelse mot sitt private liv...
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg synes vi skal la Zanmato være skrekk-eksempelet på hvordan det kan ende uten natt-bonus.

Jeg er enig med Zanmato(OMG:eek: er det mulig)
Nattbonus er ikke bare for de som er for små til å kunne spille dette spillet, men etter verdt blir det en skjerming mot privatlivet for de spillerne som har over 100 byer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp