Flagg

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Flagg er jo noe helt nytt med 8.6, og det er mange som liker de og vi finner de som ikke liker de.

Hva mener du om flaggene?
Hvilket flagg har du aktivert?

Jeg har følgende aktivert:
Flag_1_7.png

+16% Ressursproduksjon

Og jeg digger flaggene!

edit:
For dere som ikke vet så mye om flaggene så står det mye nyttig her :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
hvordan i huleste heiteste sammensveiser du flagg?

Du trenger tre av ett flagg for å slå sammen disse til et flagg av ett nivå høyere.
F.eks. Om jeg har tre ressurs flagg i lvl 2 så kan man gjøre om disse til 1 ressurs flagg i lvl 3 :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Siden man kan få flere flagg av samme type og nivå, betyr det at man kan være så uheldig at man kun får samme nivå og flagg hele tiden eller er det en maksgrense over hvor mange du kan få av hvert flagg?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Flagg er jo noe helt nytt med 8.6, og det er mange som liker de og vi finner de som ikke liker de.

Hva mener du om flaggene?
Hvilket flagg har du aktivert?

Jeg har følgende aktivert:


Og jeg digger flaggene!

edit:
For dere som ikke vet så mye om flaggene så står det mye nyttig her :)


Kjøpt pakker eller? :p
 

DeletedUser

Guest
Nå står det 200/200 på min på bekjempende motstandere, hva må jeg gjøre får å få flagg av det?
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
synes flagg i seg selv er en bra oppgradering, men jeg synes det ikke skulle gått ann å kjøpe det. for ønsker ikke at tribalwars skal bli mere kjøpe spill enn det alt er.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
synes flagg i seg selv er en bra oppgradering, men jeg synes det ikke skulle gått ann å kjøpe det. for ønsker ikke at tribalwars skal bli mere kjøpe spill enn det alt er.

Tja, den diskusjonen tror jeg aldrig tar ende.......men er enig.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Må nesten gi applaus til Dakapo og co. De kjempet tappert for å fjerne flest mulig PP funksjoner fra TW før V11, men blir selvfølgelig overkjørt av InnoGames som tross alt er deres arbeidsgivere!

Fortsett å kjempe ! (clapping) (clapping) (clapping) (clapping)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Ok seriøst...
greit nok og skryte av teamet og synes dem er flinke osv, men dette er feil tråd.

Er det pga at teamet får skryt, at denne tråden ikke blir trua med og bli stoppet pga offtopic?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vi truer med å stenge en tråd dersom off topic pågår over over innlegg/sider. Dersom tråden klarer å komme seg inn på rett spor på egenhånd så sier vi ingenting (ikke at den har fått muligheten til det enda, men det venter vel advarsel fra mod etterhvert).
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Beklager!

Noen som har kjøpt flagg-pakker? Fornøyd? Hva får man? Hvor mange flagg får man?

Ikke kjøpt enda, men vurderer det sterkt :)


/Kleppe
 
Topp