flere Soldater fra "Brakker"

Lars1992

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
altså jeg var inntrisert i flere og forsjelige tropper fra baraksen,

eks: Langsverdmann (god offansiv ikke like god som øksemann men nær, men dorlig forsvar siden, sverdet tar 2 hender)
eks: Langbueskyter (bedre i forsvar men koster mer resurser og tar lengre tid å rekrutere)
eks: Armbrøstskyter - Crossbow (koster dobbelt av ressursene du bruker på bueskytter, og tar lengre tid og rekrutere, men er bedre i forsvar og offansiv)
eks: Spydkaster - Javelin (koster litte ressurser, burde få tidelig i spillet som spydmennene, veldig dorlig forsvar, men god i offansiv mot spyd menn)


vil ha litt større utvalg av tropper, så det blir litt mer gøyalt :D
 

DeletedUser

Guest
blir helt tullete.. er et perfekt system de har :)

støttes ikke
 

DeletedUser

Guest
Jeg er redd det bare ville være å investere i kompleksitet. Du bruker mer tid og ressurser på det som vil bli omtrent samme resultatet i krig uansett.
 

DeletedUser

Guest
Nye enheter allerede? Jeg har jo ikke vendt meg til bueskytterne ennå...
 

DeletedUser

Guest
Støttes så absolutt ikke. Om du vil ha flere enheta kan Age of Empires anbefales.
 

DeletedUser

Guest
...

Må si at jeg ikke er fan av flere tropper, men greit å komme med forslaget da ;)
 

DeletedUser

Guest
Må si at jeg ikke er fan av flere tropper, men greit å komme med forslaget da ;)

Joda, greit nok med forslag - Desto artigar e det når forslagan helt totalt e bomskudd.
Etter min mening må det gå ant å fremme forslag som faktisk har en viss mulighet te å bli vurdert høyer opp i systemet.
 

DeletedUser

Guest
Joda, greit nok med forslag - Desto artigar e det når forslagan helt totalt e bomskudd.

Det er jeg helt enig i, får meg alltid en god latter av sånne forslag som er helt ute av det blå. Derfor jeg ofte titter innom denne delen av forumet :)
 
Topp