For de som tror de har god hukommelse. Hva het din aller første stamme?

DeletedUser

Guest
Var du leder av BaØ? Altså Brødrene av Ødeleggelse?
Litt rart mtp. at jeg grunnla stammen, og aldri ga fra meg lederstillingen.

Ikke at stammen var noe annet enn en masserekruteringsstamme, men rett skal være rett ;)

Kanskje han mente BaØ-A? ^^
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Var du leder av BaØ? Altså Brødrene av Ødeleggelse?
Litt rart mtp. at jeg grunnla stammen, og aldri ga fra meg lederstillingen.

Ikke at stammen var noe annet enn en masserekruteringsstamme, men rett skal være rett ;)

Jeg hjalp deg en god del i BaØ og var med å ledet den stammen sammen med deg i en liten periode, men jeg fikk hovedansvaret etterhvert for BaØ-A, som du sikkert husker :)

Nettopp, det var derfor du sendte meg ned for å lede BaØ-A ;)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Greier ikke å huske at du ledet hovedstammen, men husker at du leder "akademiet". Var det du som stakk av og kom tilbake? Eller var du spionen? :p

Herregud, du startet i stammen min og nå er du blant de beste. Noe riktig må jeg da ha gjort :)
 

DeletedUser

Guest
V2:

WG (WolfenGard), med Mirgoth som ledar. Vart etterkvart ledar for denne stammen sjølv, og hadde med meg Panzerface og Carno som næraste ledarar. Diello var også ein viktig del av ledelsen i WG.

NiWo (NightWolfs). Grunnlagt av meg når WG og NH slo seg saman. Fekk med meg den samme ledelsen som i WG med tillegg av Brennstrøm og eit par andre frå NH.

AriCa (AristoCats), etter at NiWo gjekk inn i AriCa. Var ledar og hertug i nært samarbeid med Shanks82. Sa etterkvart frå meg hertugrollen og tok på meg oppgåva som diplomat. Har for lengst gått ut av ledelsen pga tidsmangel, men er framleis med i AriCa.

Eg er vel kanskje ein av dei med færrast antal stammeskifter på V2 blant dei som har spelt sidan hausten 2008 :p
Med unntak av dei to samanslåingane av stammer har eg vore i samme stamme sidan eg begynte å spele.


V1:

Spelte så vidt på rimmen i V1 utpå hausten 2008. Var med som ledar i Heroes som var stifta av Stompen (ein god venn frå V2).
Slo oss saman med ein annan stamme, men eg slutta før eg hadde 10 byar. Veldig halvhjerta forsøk på å spele i V1 :p


V3:

Vart med ein gjeng frå WG og TW (V2) som starta opp når V3 drog i gang.
Rebels var namnet på stammen. Der var eg med i ledelsen saman med Sorn, Poseidon, Carno, Jorsk og eit par til. Slutta på V3 etter ei tid for å få meir tid til V2 der eg hadde begynt å vokse meg relativt stor etterkvart.


V4:

Var så vidt innom V4 også, men då under namnet Jone65. Der var eg så vidt med i PALS før eg gav meg.

Har ikkje spelt på dei siste serverane.
 

DeletedUser

Guest
V4: For The Rest Of The People (FTROTP)
V5: Keepers of The Seven Keys (7Keys)
v7: Knights of honour (KOH)

Uten TW stats :eek:


:jblunk:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
v1:
[DA]
H-D
ARE
TNR
JCs
RNG
[DA]
BuRn


v3
NN
TWK
POP


v4
1337
Free
Capes
Tiur
Capes
SDDN
Capes
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
v4:
B.A.D
MID
PALS/ER/ITV
(som thewarior)

V5
Ice
PC
L-13
(som icebaby)

v6
Smack
(som svineinfluensa)
Bambam
(som 4play)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
v1:
ghostriders
molder(vet jo da hvor jeg bor:D)
DISA A
N-F
WR
RNG


v2:
husker ikke

v3:
VK-E
TD
300

v4:
BB
TEOD
min
7BULLS

v5:
RNG (som super lol)
CN (samme)
BERM (som Phsykes)
 

DeletedUser

Guest
Verden 4:

1. F.F - Freedom Fighters, tok over kontoen 'rooku' på 140k poeng.
2. Som senere merget med ShadE - The Shadow Empire, senere ble jeg Hertug når lederen gikk til fienden.
3. ShadE døde ut av inaktivitet i krigen med Capes, så de gjenværende aktive medlemmene(inkl. meg) lagde 12 - 12 Monkeys.
4. 12 skiftet navn til SDDN - Snipet deg din noob som i dag fortsatt lever, rangert 5.
 

DeletedUser

Guest
spiller kun på en verden.

Det var den gode gamle:
C.C.F (Coca-Cola Fighters)
 

DeletedUser

Guest
Min første stamme het Haita, og var ledet av BlueLake og Destino på W5.net :) Den var nr.1 på serveren og hadde kontinentet helt for oss selv, helt til det brått ble krig fra alle kanter og det ble gangbang! Sorry as!
 

DeletedUser

Guest
den 12 mann var min 1 stamme, kun eg og myh85 som var medlem, deretter xodina, MS og til slutt merget MS inn i DKL. (alt sammen på v5)
på v7 er eg med i REFU. :)
 
Topp