Forbedring av : "Angrip med samme tropper"

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Har seg jo slikt at man nå får se om en by du har farma har mer ressurser nå uten å klikke innpå rapporten :D

Men er fortsatt en plage å gå innpå alle dem å "angrip med samme tropper" for å få henta siste rest.

det jeg tenkte på var å evt legge inn en funksjon som gjør att man kan markere noen/alle rapportene dine og så bare klikke på en knapp "angrip med samme tropper" uten å måtte gå innpå hver enkelt rapport.

var vell igrunn alt jeg hadde å si.

setter pris på tilbakemeldinger om hva andre syns om dette :D
 

DeletedUser

Guest
blir jo et farme "script" på en måte. Du vil kunne lage degen gruppe med 100 rappiorter (en fra hver landsby du skal farme) og trykke angrip med samme tropper. Og samtidlig vil d kunne bruke det som fake "script" ved å sende 100 angrep på 1 sec jo :p
 

DeletedUser

Guest
Har seg jo slikt at man nå får se om en by du har farma har mer ressurser nå uten å klikke innpå rapporten :D

Men er fortsatt en plage å gå innpå alle dem å "angrip med samme tropper" for å få henta siste rest.

det jeg tenkte på var å evt legge inn en funksjon som gjør att man kan markere noen/alle rapportene dine og så bare klikke på en knapp "angrip med samme tropper" uten å måtte gå innpå hver enkelt rapport.

var vell igrunn alt jeg hadde å si.

setter pris på tilbakemeldinger om hva andre syns om dette :D

Bruker du FF?

Om så, ta å hold inn CRTL og trykk på alle rapportene du vil sende til.

Så holder du inn CTRL, og ruller med musehjulet, så alt passer i ett skjerm bilde. (Zoomer ut.)

Så kan du holde musen over "send alle igjen", trykke.. Så CTRL + F4 .. Trykk musa, så CTRL + F4 .. osv..

Kan farme 30 "rapporter" på 20 sekunder. ;)
 

DeletedUser

Guest
blir jo et farme "script" på en måte. Du vil kunne lage degen gruppe med 100 rappiorter (en fra hver landsby du skal farme) og trykke angrip med samme tropper. Og samtidlig vil d kunne bruke det som fake "script" ved å sende 100 angrep på 1 sec jo :p

Da vil en jo fake med fake igjen, fra samme byer som sist.. Som kan være lite troverdig. Men ser den.. :)
 

DeletedUser

Guest
om jeg hadde kunnet sendt 10 000 angrep på deg på noen timer, så hadde ikke du sjekka hvor alle kom fra. Eller huska det. Kan jo også bare sende fra alle byer?
 

DeletedUser

Guest
Ser jo det da. Rapportene lagres til byen, i hvert fall for oss med premium. :)
 
Topp