Videresendt, Inno Forbedring av kontoadmin i landsbyen

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei,

På samme måte som du i hovedkvarteret kan sette opp landsbyadmin for lansdbyen og markedsadmin for landsbyen i markedet, ville det vært kjekt om muligheten for å sette opp:
  • troppeadmin for landsbyen i brakkene, stallen og verkstedet
  • forskeadmin for landsbyen i smien

Et annet alternativ som ville fungert godt er å sette opp en egen tab hvor du kan administrere kontoadmin for landsbyen du har oversikten åpnet for, slik som vi har Bygninger, Produksjon, Notisblokk, Bygningskø, Enheter, Lojalitet og Gruppetilhørighet.

Med vennlig hilsen,
TrAnxZ
 
Sist redigert av en moderator:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Dette finnes jo, eller er det bare snarveien / muligheten til å gjøre det direkte fra de forskjellige bygningene du etterlyser?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Forskeadminsnarvei finnes alt i smien. Hvis du tenker på å sette den til å følge en viss mal. Troppeadmin er det ingen snarvei til, så vidt jeg har sett.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Dette finnes jo, eller er det bare snarveien / muligheten til å gjøre det direkte fra de forskjellige bygningene du etterlyser?
Som tittelen sier: Forbedring av kontoadmin i landsbyen. Så ja, jeg etterlyser muligheten til å aktivere forskjellige funksjoner for KA for en bestemt landsby inne i selve landsbyen.
Forskeadminsnarvei finnes alt i smien. Hvis du tenker på å sette den til å følge en viss mal. Troppeadmin er det ingen snarvei til, så vidt jeg har sett.
Ahhh, den har jeg faktisk ikke sett - takk. Teit plassering. Men ja, de to andre etterlyses fortsatt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg savner også det å kunne aktivere kontoadmin av tropper i hver enkelt landsby. Ekstremt tungvindt å måtte gå ut og gjøre det i alle byene hver eneste gang man tar en ny by...
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er dette noe som kunne blitt purret på? og sett å fått ut fingeren å fått dette implementert asap??? Dette er ett glimrende forslag som fobedrer produktet KA veldig mye og burde bli gjennomført av utviklerne. Utrolig at dette forslaget ikke har blitt gjennomført enda.

PO
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Husk at det sikkert er allerede lagte planer, PO, og at man ikke bare kan "skyve" alt annet til side for et forslag. TTT - Ting tar tid.

Når det er sagt så sier jeg meg enig i hvilken stor forbedring du mener dette her ville vært. :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kunne noen i teamet tatt opp dette igjen og spurt Innogames hvorfor dette ikke er blitt implementert i spillet enda??
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jobber ikke du i Innogames?

Ja? Jeg har ingen mulighet til å gi meg selv tilbakemelding på et forslag jeg sender inn. Eller jeg kan, men tror ikke det vil ha så mye å si.

Jeg antar at når du spør om tilbakemelding på et spesifikt forslag, så spør du om jeg/vi har fått en tilbakemelding fra de som utvikler spillet. Da er svaret hva jeg sa over.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ja? Jeg har ingen mulighet til å gi meg selv tilbakemelding på et forslag jeg sender inn. Eller jeg kan, men tror ikke det vil ha så mye å si.

Jeg antar at når du spør om tilbakemelding på et spesifikt forslag, så spør du om jeg/vi har fått en tilbakemelding fra de som utvikler spillet. Da er svaret hva jeg sa over.

Kunne du hørt med dine kolleger om dette er noe de vurderer å få til da? Er du redd for å spørre dine kolleger om spesifikke ting? Hva er problemet egentlig?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kunne du hørt med dine kolleger om dette er noe de vurderer å få til da? Er du redd for å spørre dine kolleger om spesifikke ting? Hva er problemet egentlig?

Har aldri sagt at det er et problem. Jeg sa at vi ikke får tilbakemeldinger på forslag da det er for mange av de, og de har ingen konkrete svar å gi meg når jeg spør (jeg har prøvd før). De vet ikke hva de kommer til å implementere før de finner ut at de skal prøve å få det til. Dette forslaget ligger inne som jeg allerede har sagt, men at det er ønsket fra vårt marked betyr ikke at det kommer.

De ser på om forslaget får nok "ja, dette ønsker våre spillere også", og at det faktisk er mulig å få til.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Har aldri sagt at det er et problem. Jeg sa at vi ikke får tilbakemeldinger på forslag da det er for mange av de, og de har ingen konkrete svar å gi meg når jeg spør (jeg har prøvd før). De vet ikke hva de kommer til å implementere før de finner ut at de skal prøve å få det til. Dette forslaget ligger inne som jeg allerede har sagt, men at det er ønsket fra vårt marked betyr ikke at det kommer.

De ser på om forslaget får nok "ja, dette ønsker våre spillere også", og at det faktisk er mulig å få til.

Så de besitter ingen forståelse for spillet og forstår hva som kan forbedre spillet? Merkelig opplegg, her får de ypperlige forslag til hvordan forbedre produktet sitt også forstår de ikke spillet og kan se at denne burde de få implementert.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Så de besitter ingen forståelse for spillet og forstår hva som kan forbedre spillet? Merkelig opplegg, her får de ypperlige forslag til hvordan forbedre produktet sitt også forstår de ikke spillet og kan se at denne burde de få implementert.

Selv om et forslag er bra så betyr ikke det at det blir implementert med en gang. :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det har blitt sagt flere ganger at vi ikke får tilbakemeldinger på forslag som er sendt inn før de evt dukker opp i spillet.
 
Topp