Videresendt, Inno Forslag: Filtrering av utgående kommandoer

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Det blir fort et problem å ha oversikt over når nuksa treffer så snart du bikker et par tusen utgående angrep. Mitt forslag er dermed å legge inn et filter for utgående kommandoer.

Det er jo allerede slik at angrep har et eget ikon etter hvor mange enheter som er i angrepet.

adGYui.png


For å se etter nukes kan man se etter dette ikonet. Problemet er bare at de er gjemt mellom tusenvis av fakes. Det blir raskt seende slik ut:

7muH1j.png


Man er dermed nødt til å scrolle gjennom hele mengden for å finne nuksa. I tillegg har man flere sider å gå gjennom fordi man kun kan se 1000 utgående per side

"Bruk utgående taggescript" sier du? De fleste vet at det tar ganske lang tid med et større antall kommandoer. Med 4-5k utgående blir man fort sittende 40min bare for å tagge, noe som ikke er veldig pratisk. I tillegg blir man isåfall nødt til å tagge hver gang man sender nye angrep.

Mitt forslag er dermed å legge inn dette filteret for kommandoer:

AwDjQJ.png


Jeg går ut ifra at det ikke vil bli alt for vanskelig å legge inn da dette filteret allerede finnes for rapporter. Symbolene er jo også på plass allerede.


- Henrik
 
Sist redigert av en moderator:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Savnet denne muligheten jeg også :) Så dette støttes, med dobbeltstemme!
(støttes) (støttes)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er bare å tagge utgående angrep da. Easy peasy :)

Trenger ikke denne. Støttes ikke....
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Er bare å tagge utgående angrep da. Easy peasy :)

Trenger ikke denne. Støttes ikke....

"Bruk utgående taggescript" sier du? De fleste vet at det tar ganske lang tid med et større antall kommandoer. Med 4-5k utgående blir man fort sittende 40min bare for å tagge, noe som ikke er veldig pratisk. I tillegg blir man isåfall nødt til å tagge hver gang man sender nye angrep.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Er bare å tagge utgående angrep da. Easy peasy :)

Trenger ikke denne. Støttes ikke....

Nå har jo TW blitt et spill som går mer og mer fra dette med kunnskaper om scripts, så at simple ting som dette implementeres i spillet ser jeg ingen grunn til at kan være negativt for spillopplevelsen.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Er bare å tagge utgående angrep da. Easy peasy :)

Trenger ikke denne. Støttes ikke....

Leste du det jeg skrev ang dette? Om du skal tagge 4k utgående blir du sittende i en time bare for å vente på at angrepene blir tagga. I tillegg er man nødt til å tagge på nytt hver gang man sender angrep. Dette er også mye mindre oversiktlig enn det jeg foreslår.
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Utvilkera tå spelle har jo eksplisitt sagt at dom ønsker å utvikle Tribalwars i en rætning der ensformighet skar spella en mindre rolle.

Så en slik funksjon må jo væra midt i blinken (sjøl om je sjølsagt ønsker større fleksibilitet i filterdefinisjonen).

Før detta kommer på plass anbefaler je dæ sjekke ut cFRS. Veit itte om det formelt er gokjent førr .no, men .uk har jo en scriptpolicy som er minst like streng som .no, så børde itte væra et problem å få gjennom mølla.
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Leste du det jeg skrev ang dette? Om du skal tagge 4k utgående blir du sittende i en time bare for å vente på at angrepene blir tagga. I tillegg er man nødt til å tagge på nytt hver gang man sender angrep. Dette er også mye mindre oversiktlig enn det jeg foreslår.

Man bruker bare massetag så tar ikke så lang tid. Men siden alt blir implementert så kan jo funksjonen bli det også. Men jo mer som blir implementert dess mer blir serverene belastet og lagg etc. blir mer hyppig...
 
Topp