Forslag til Intervjuobjekter -Spamfri Sone

DeletedUser

Guest
Det er vel på tide at noen fra PALS sin ledelse blir intervjuet her. PALS er tross alt en av de få topp stammene som har vært her siden dag 1, og enda ikke endret navn. :) Har vært aktivt i krig fra dag 1 mot andre toppstammer, vært gjennom mye både på godt og vondt.. :)
 

DeletedUser

Guest
jeg ville likt er intervju med en leder i VARG om VARG
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ghost68 helt klart, vil si han er V4 sin flinkeste spiller for øyeblikket :cool:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Jeg noterer ned alle ønsker.
Er ikke alle som stiller opp eller som er like populære.
Jeg ønsker å legge ut dem som får flest nominasjoner og som folk flest ønsker å høre om.
 

DeletedUser

Guest
Jeg noterer ned alle ønsker.
Er ikke alle som stiller opp eller som er like populære.
Jeg ønsker å legge ut dem som får flest nominasjoner og som folk flest ønsker å høre om.

Du bør seff ta med alle "viktige" topp stammer på V4, ikke kun de som har flest representanter her på forumet. En representant som deg bør kunne se helheten, enig?

Men når du sier det på den måten, støtter jeg intervju med alle topp 5 stammene, herunder støtter forslaget om en fra PALS, en fra Varg og ghost68 fra VK (Som har påvirkert denne serveren fra dag 1) Hvem som er venner eller fiender spiller ingen rolle. Det er alltid interessant å høre fra alle som har påvirket serveren inngame (Ikke nødvendigvis de som påvirker forumet)
 

DeletedUser

Guest
Ja, han har vel det, men han har vel også utmerket seg en del her ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du bør seff ta med alle "viktige" topp stammer på V4, ikke kun de som har flest representanter her på forumet. En representant som deg bør kunne se helheten, enig?

Men når du sier det på den måten, støtter jeg intervju med alle topp 5 stammene, herunder støtter forslaget om en fra PALS, en fra Varg og ghost68 fra VK (Som har påvirkert denne serveren fra dag 1) Hvem som er venner eller fiender spiller ingen rolle. Det er alltid interessant å høre fra alle som har påvirket serveren inngame (Ikke nødvendigvis de som påvirker forumet)

Jeg velger ut i fra deres ønsker og alle topp 5 stammer vil bli intervjuet om dem sier ja.
Jepp jeg siler ut dem som er viktig og kjente og som har påvirket serveren.

Som sagt jeg har ikke spilt noe særlig på v4, og det er derfor jeg søker tips om spillere som har vært viktig på denne serveren.
Så gjerne kontakt meg med et privat brev her inne med en liste over spillere som har vært verdifulle for verden 4.
Da har jeg litt mer å jobbe med.

Men jeg forstår så absolutt hva du mener og skal ha det i bakhode :)
Takk for feedback
 

DeletedUser

Guest
Ahhh.. Sorry.. Trodde du trakk deg fra alle roller i TW, også som intervjuer ;)

Spennende. Hvem er neste intervjuobjekt da?

Har noen forslag, siden V4 er jo litt endret siden sist :)

Varg - Ligger stadig på førsteplass og venter fortsatt på et intervju her. De aller fleste har et eller annet forhold til Varg, så tror mange er enig med meg at et intervju hadde gjort seg.

Bulls - Ligger på 2. plass for øyeblikket, og kriger her og der. Kunne vært interessant med et intervju med noen fra ledelsen der. Bulls er nok godt kjent for en stor del av V4, uten at vi alle kjenner de så veldig godt :)

BNP - Ligger på 3. plass like bak Bulls, og har nok gjort seg bemerket på V4 på de 2 mnd stammen har eksistert. ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Ahhh.. Sorry.. Trodde du trakk deg fra alle roller i TW, også som intervjuer ;)

Spennende. Hvem er neste intervjuobjekt da?

Har noen forslag, siden V4 er jo litt endret siden sist :)

Varg - Ligger stadig på førsteplass og venter fortsatt på et intervju her. De aller fleste har et eller annet forhold til Varg, så tror mange er enig med meg at et intervju hadde gjort seg.

Bulls - Ligger på 2. plass for øyeblikket, og kriger her og der. Kunne vært interessant med et intervju med noen fra ledelsen der. Bulls er nok godt kjent for en stor del av V4, uten at vi alle kjenner de så veldig godt :)

BNP - Ligger på 3. plass like bak Bulls, og har nok gjort seg bemerket på V4 på de 2 mnd stammen har eksistert. ;)

Joda det stemmer at jeg trakk meg fra alle roller innad i tw.
men har et intervju som skal ut før jeg slutter helt.
Det kommer nok en ny inn i bilde etterhvert..

Mitt siste intervju blir med stammen EASY.
 
Topp