Grunnen til at ferre og ferre spiller er ikke bare på grunn av mangel på reklame, men også mye fordi spillet har en tendens til å bli kjedelig og vanedannende etterhvert som du kommer litt inn i det. Du har jo selvfølgelig også sentergjengen, hvor en haug med dual-spillere som vet nøyaktig hva dem skal gjøre, tar senter hver gang og adler seg ut derrifra, mens alle andre spiller i deres skygge uti kantene. Det hadde blitt mye mer innteresangt om det kom litt mer kaos inn i spillet!
Personlig ville jeg syntes det hadde vært mye mer innteresangt om det hadde komt forskjellige civillisasjoner inn i spillet, hvorrav du kunne putte inn gamle kjente civillisasjoner, som selvfølgelig alle skulle ha sine bakdeler og fordeler. Eksempler kan være Romere, Maya, Kinesere, Persere, Vikinger, Mongoler, Indere, Skytere...OSV...
Hvorrav noen av disse gjerne er mer like enn andre, eller at de kan overklassifiseres som bare Civilisasjon, Nomader, Barbarer, Røvere, osv...
Om dette blir for store forandringer kan det også være en ide å forandre/lage flere tropper. Å ha tropper som bare er deffangsive eller bare offansive, og ingenting imellom er en veldig forenklet og i mange tillfeller irriterende fanktor å ha med å gjøre...
Bare det å ha flere typer tropper, eller forskjellige retninger å oppgradere dem på kan bidra til å gjøre spillet mer innteresangt. Har Fks alltid ønsket å bruke øksemenn i forsvar, fordi jeg digger øksemenn, men de fleste hvet at det er en meget dårig ide. x)
Og så til det dere opprinnelig spurte om...
Gode reklamenettsider er Fks Facebook, Twitter, 1001spill, 123spill, kongregate... Youtube kunne funket på de riktige videoene, og skype ville nok ikke hvert så domt det heller.
Håper dere kan ta alt det jeg har skrevet i betraktning, og lukke til!
MvH Maoni