badaz3
Nytt medlem
- Reaksjonspoeng
- 3
enig der!Hørt om google kanskje?![]()
det var et annert spill som heter World Of tank som hadde reklame på google. de som hvet va jeg snakker om hvet at WOT fikk mye fler spillerer da
enig der!Hørt om google kanskje?![]()
Er det mulig å lage en slik reklmaefilm som FoE (Forge of Empires) hadde som ble sendt på TV? Da kan det blant annet bli sendt på TV og muligens som annonse på tv2 sine nettsider. Andre muligheter er å legge ut reklame på sider man vet barn og ungdommer besøker gjennom skolearbeid. Spotify er en mulighet også.
Problemet er vel bare at reklame på tv nok er sinnsykt dyrt, og så store skills i å lage reklamer har jeg ikke![]()
Dette er veldig bra, takk for hjelpen så langt.Det er bare å fortsette med gode forslag, vi tar imot alt.
Ville også bare legge til at vi vet flere av dere venter på en verden med like innstillinger som det V2 hadde, og det kan jeg si vil komme etter hvert. Tanken vår er at vi ønsker å få i gang reklamene først, og deretter få satt opp en verden med innstillinger v2-style.
Er det ikke mulig å høre med skaperne bak FoE sin filmsnutt å høre litt hva dem gjorde?![]()
"Reklameinnslagene på TV 2 skal ha samme kvalitet som de øvrige programmene, og det kreves derfor tilsvarende teknisk kvalitetsstandard. Reklameinnslag som etter TV 2s oppfatning ikke imøtekommer disse krav, kan bli nektet utsendt."
TV2 kan vi glemme.
46400,- per dag, ca. i worst case scenario.
@MasterSplinter
Ang budsjett vet jeg ikke enda. Da det er jeg selv som må betale dette kan en ikke akkurat forvente at jeg kan bruke 40.000 på reklame, heh. Først skal vi finne ut hvor vi kan reklamere, og deretter finne ut pris osv.
Vel, første steg bør vel isåfall være å ta seg av den delen som er gratis (?)
Da jeg startet med tw for en 5-6 år siden var det ganske lett å finne frem til en side med diverse tribalwars-linker (i form av bilder) som man kunne poste på ulike sider som reklame og direktelink til Tribalwars. Jeg klarer ikke å finne noen slike i dag. De må da være ganske enkle å få til?
En annen (gratis) idé er å lage en pdf-plakat, og dermed gi feks 500 premiumpoeng til den som kan dokumentere (med bilder) å ha hengt opp flest plakater hver måned (på lovlige plasser).
Dette bør være mulig å få til i løpet av en ukes tid, uten å bruke fem flate øre
![]()