Tas til følge Forslag v20: No Haul

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
På tide med noe nytt? Altså No-Haul, dette gjorde .net for ei stund tilbake på w71 og det ble en artig verden.

Hvorfor vil dette være bra?
No Haul vil bringe en større likestilling for spillere, spesielt for nye spillere og de som ikke er nattaktive siden de ikke vil falle bakover, samt dette vil stille skills innen kriging høyere en farm mye og adle små spillere taktikken som brukes nå.

Negativt:
Starten er ganske treg og gullmynter tar lang tid å lage i starten og derfor burde verdenen være speed 2 og dagens raner blir ubrukelig.
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
På tide med noe nytt? Altså No-Haul, dette gjorde .net for ei stund tilbake på w71 og det ble en artig verden.

Hvorfor vil dette være bra?
No Haul vil bringe en større likestilling for spillere, spesielt for nye spillere og de som ikke er nattaktive siden de ikke vil falle bakover, samt dette vil stille skills innen kriging høyere en farm mye og adle små spillere taktikken som brukes nå.

Negativt:
Starten er ganske treg og gullmynter tar lang tid å lage i starten og derfor burde verdenen være speed 2 og dagens raner blir ubrukelig.


Samme hvor mye du liker no-haul nå, vil du nok ikke like verdenen med no-haul når den kommer:) Eneste verden med adelskjøp hadde limited haul. Hva er da sjansen for å få det på en no-haul verden? :) :) :) :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
.Net lager no-hauls servere ganske så ofte, og ville vært morsomt å fått en til .No også! (støttes)
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Men er det ikke mulig å få en økt ressursproduksjon i byene da? Vil jo gå helt sinnsykt tregt uten.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
.Net lagde no haul der de kjørte speed 2 med doblet ressprod. Det var artig og er på grunnlag av det jeg skrev innlegg (spilte selv i 2måneder der)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Problemet her er jo det at det skaper en enda større fordel for de som bruker mye pp.. 20% mer ressurser til de som kan kjøpe mye pp og ingen måte de som ikke kjøper kan ta de igjen på.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Problemet her er jo det at det skaper en enda større fordel for de som bruker mye pp.. 20% mer ressurser til de som kan kjøpe mye pp og ingen måte de som ikke kjøper kan ta de igjen på.


Om vi faktisk får no-haul uten adelskjøp, skal vi jammen ikke klage over 20% mer ressprod. Med mindre det er å klage over ting du absolutt vil.
 

DeletedUser

Guest
Om vi faktisk får no-haul uten adelskjøp, skal vi jammen ikke klage over 20% mer ressprod. Med mindre det er å klage over ting du absolutt vil.

Mente dette som i tillegg til di, bare glemte å quote den, så 20% går bra om adelskjøp er borte.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dakapo må jo ta tak å få fjerna 20% ress og 30% lavere pris så syns jeg verdenen blir veldig bra ;)
 

DeletedUser

Guest
Om jeg kjenner tankegangen til Inno, så er det nok 20% ressbonus som kan redde inn at man får delvis bestemme innstillinger.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Da kjenner du ikke Innogames spesielt godt. De bestemmer hvor mange PP-funksjoner vi må ha, men det er teamet som bestemmer innstillinger. Med mindre innstillingene er noe ekstremt banebrytende vil ikke Innogames henge seg opp i dem.

På .net mener jeg å ha lest at de har alle PP-funksjoner på oddetallsverdener, og får redusert antall funksjoner på partallsverdenene. Kanskje kunne vi sutret oss til en lignende ordning her på .no?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
På .net mener jeg å ha lest at de har alle PP-funksjoner på oddetallsverdener, og får redusert antall funksjoner på partallsverdenene. Kanskje kunne vi sutret oss til en lignende ordning her på .no?

Nei, vi er for få spillere til det. :)
 

DeletedUser

Guest
Da kjenner du ikke Innogames spesielt godt. De bestemmer hvor mange PP-funksjoner vi må ha, men det er teamet som bestemmer innstillinger. Med mindre innstillingene er noe ekstremt banebrytende vil ikke Innogames henge seg opp i dem.

På .net mener jeg å ha lest at de har alle PP-funksjoner på oddetallsverdener, og får redusert antall funksjoner på partallsverdenene. Kanskje kunne vi sutret oss til en lignende ordning her på .no?

Som Dakapo sier, er ikke dette noe alternativ for vårt marked. Derfor skrev jeg som jeg skrev. En verden med no-haul og uten 20% er på .no veldig usannsynlig. For er det en pp-funksjon som kommer til å bli brukt hyppig, om den er tilgjengelig på en slik verden, er det nettopp 20%.
Derfor vil jeg fortsatt påstå at jeg kjenner tankegangen rimelig godt :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
20% ressursproduksjon ville vært aktivert på en sånn her type verden ja, men jeg skal vel alltids klare å snike unna adelskjøp.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Betyr [tas til følge] at det med sikkerhet blir no-haul på v20, eller betyr det bare at forslaget vil bli vurdert?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei, vi er for få spillere til det. :)

Du må styre unna adelskjøp? Er inno virkelig så stokk dum, så de ikke hvor mye som gikk galt på v13???

Er det ikke mulig å styre unna halvering av byggninger?
 
Topp