Framtid-børsen

DeletedUser

Guest
Her kan dere legge inn spådomer over hva du tror vil skje med en spiller, stammer eller hva som helt innen V7!

Jeg Starter.

Jeg tror K101NY som nå ligger på 2plass er en etterligning fra andyandy sin tid.

og

Veritas Aequitas vil holde seg på top en liten stund, men vist de går til krig mot hele V7 vil de Faile som L_13 fra V5 :jhimle:
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Dette er ikke en ryktebørs, bare en wannabe/lookalike, så vær OT.

Støtter trådstarter i at VAvil holde seg i toppen en stund, men det kan faktisk hende de vil greie seg selv om de går imot hele V7, da jeg tror at mange av de erfarne har droppet denne verdnen :)
 

DeletedUser

Guest
Har ikke peiling på hvem noen av stammene er i grunn :confused:

Utenom VA, hvilke andre spås en lys fremtid?
 

DeletedUser

Guest
Tippar ~RTS~frå v6 kjem til å starte, sidan det ser ut til at dei har byrja gi opp v6 no...
Kanskje dei kan klare seg betre her :)
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tippar ~RTS~frå v6 kjem til å starte, sidan det ser ut til at dei har byrja gi opp v6 no...
Kanskje dei kan klare seg betre her :)

Tipper at VA holder seg ganske bra.

men tipper at det vil starte noen giganter utover dagen, som sikkert greier og holde seg ganske bra :) Tipper at "BBD", ikke greier seg serlig bra..


Skal du starte dommola?
 

DeletedUser

Guest
det er enda ikke rykte børsen dette her brann

jeg spår at yggdrasil(viking)
ikke får en så lys start:eek:
 

DeletedUser

Guest
REvOlT tror jeg kommer til å komme langt. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser ut som speedteamet mitt har starta :) Peace Out - Honkie, tror de kan gjøre det bra ja ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg har tro på meg selv! :jkul:

Foreløpig ingen stamme, så jeg er ganske ensom..
 

DeletedUser

Guest
når vi prater om fremtiden, hva vil det si?

1 uke? en måned? 1 år?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Her kan dere legge inn spådomer over hva du tror vil skje med en spiller, stammer eller hva som helt innen V7!

Jeg Starter.

Jeg tror K101NY som nå ligger på 2plass er en etterligning fra andyandy sin tid.

og

Veritas Aequitas vil holde seg på top en liten stund, men vist de går til krig mot hele V7 vil de Faile som L_13 fra V5 :jhimle:

en fremtidsbørs er egentlig lite relevant for nåværende stammer ettersom fleste "starting" stammer rekrutterer/kicker og hopper opp og ned på listene iløpet av første 1-3 månedene. Spesielt når spillere er under 1k-10k points er det meget kjedelig å gi hypoteser om spillere som kanskje ikke når slikt engang.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
BBD har fått akademistamme nå.. det er jo litt Fail ?


Tipper de ryker vekk om når denne uken er omme
 

Ole Einar Bjørndalen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slik er det alltid, mass-recruit og en kortvarig førsteplass er for enkelte stammer nok, tiden vil vise om denne BBD klarer å snu tendensen at masserekrutterene faller, eller om de skriver seg inn i rekken av stammer som har masserekrutert og ledet den første uken.

Jeg tror desverre at dette er en stamme som ikke vil falle etter kort tid, men lykke til. Motbevis meg!
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Tror det er for tidlig til å spå noe som helst, kan enda komme flere gode folk ifra flere V,
dette er dag 1.

Da gjelder det å ha CVèn klar, for de gode stammene vil sikre seg flest mulig gode folk.

Gode folk med god stamina og "vinner instinkt" vil vinne. Det er heller ikke gitt at gode
folk som dominerer i andre V, trenger bemerke seg her, de har som oftes "tatt vann over
hode" og spiller på for mange V om gangen.

Mvh
2Fargone4U
 
Sist redigert av en moderator:
Topp