Framtid-børsen

DeletedUser

Guest
tror ingen av de stammene som er der no kommer til å være på topp 10 om et halvt år. kanskje om 3 måneder om de masse rekruterer.
 

DeletedUser

Guest
Fail av deg Karten, navnet ditt skrives 2Fargone4U :p

Mvh
Scipio
 

DeletedUser

Guest
jeg spår at stammen som jeg er i akkurat nå: LeakS kommer til å phaile hardt, om ikke råd og tips blir gjennomtenkt og utført.

Ellers spår jeg at stammene VA og Legends kommer til å gjøre det godt, ligge blant topp 6, når det begynner å dra seg til på denne serveren.
 

DeletedUser

Guest
Nybegynnerbeskyttelsen går ut i dag, og jeg tipper noen clearingz? Eller hva? Det blir spennende å se hvordan dagen i dag blir.
 

DeletedUser

Guest
Vil nok si at minst 2 stammer blant topp 20 er laget på forhånd og ikke er en mass rec stamme.
Med en god framtid
 

DeletedUser

Guest
etter over en måneds stillhet på denne tråden kan vel jeg prøve å få liv i den?
--

Jeg tror at VS og VS2 sliter i disse dager. Spår at de endelig står for fall nå som flere og flere spillere i k54 har begynt å adle store byer uten tropper i. Takk VS og VS2. synd med lite ODA på oss :(

Kun 3 medlemmer i VS har 2 byer. og 2 spillere har blitt rimmet idag.
det går ikke å si at de satser på tropper. når de fleste i v7 allerede har 2-3 byer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg spår at det på v7 kommer til å bli en tidlig slutt på verdenen siden det allerede er en "verdens krig" på gang.

Va siden..

og

Snipe siden..
 

DeletedUser

Guest
Næsj. mange stammer som er nøytrale og bygger seg opp. og venter på at krigerne er svake etter så mye krig.

Og VA sin side er bare "meat shields" for VA.
 

hankVH

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
når går disse kidsa i VA lei og hvor tar -lillith- veien? Ønsker deg lykke til buddha:cool:
 

DeletedUser

Guest
Næsj. mange stammer som er nøytrale og bygger seg opp. og venter på at krigerne er svake etter så mye krig.

Og VA sin side er bare "meat shields" for VA.

Jøss Snipe. Propagandaen har faktisk lurt noen. Gratulerer!
 
Topp