Framtid-børsen

DeletedUser

Guest
Har vi overbevist andre om at VA har noe de ikke har? Den var orginal du!
Nei Gard, vi er desverre ikke så utspekulert at vi lurer andre slik.

Hehe, VA er virkelig et eksempel på ærefull krig..

VA spør Snipe om å merge. Mens Snipe internt diskuterer forslaget klarer ikke Pandion å holde fingra fatet og clearer Rattatta. Bare et lite eksempel på respektfull opptreden :)

Dere trenger ikke late som at dere ikke brukte K101NY for det det var verdt. De forsvant ganske fort på grunn av dette også. Selvfølgelig var dette en lur ting å gjøre, det reddet på sett og vis VA, men dere trenger ikke sitte her å late som at dere ikke brukte dem. Folk er ikke dumme.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil kalle folk dumme om de faktisk tror på propgandaen deres. Vi og K101NY var likeverdige allierte. Dette har blitt sagt før, så jeg skjønner ikke hvorfor du igjen og igjen sier dette?
 

DeletedUser

Guest
Kall dem hva dere vil. Dere lever, de er borte, de "stacka" dere, de forsvant fort. Hvor de fikk idéen sin med å tømme seg Petterøes3 vet jeg ikke, men det funka i alle fall dårlig.

Dere får si hva dere vil. Bryr meg i grunn ikke så mye om hvordan dere så på denne stammen, men jeg regner med dere skjønte deres skjebne fra starten av, men klarte likevel å få noe ut av det.
 

DeletedUser

Guest
Jøss Snipe. Propagandaen har faktisk lurt noen. Gratulerer!

Lurt noen?
Mine påstander er basert på fakta. så ikke kom med slikt tull og si at jeg er lurt. Tror veldig mange har mistet mye respekt fra enkelte VA medemmers spill og oppførsel. det har iallefall jeg.
 
Topp