Framtiden

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Og det har du god grunn til å være.

Må inrømme at jeg leste postene over og trodde jeg var i TW championship diskusjons tråden :p Derfor min 1 vrs 1 kommentar.
 

DeletedUser

Guest
Og det har du god grunn til å være.

Må inrømme at jeg leste postene over og trodde jeg var i TW championship diskusjons tråden :p Derfor min 1 vrs 1 kommentar.

Ups, my bad. Er nå uansett fan av el magico. Og velger å tro at siden han gjør det bra ellers, også ville gjort det bra 1 mot 1.
 

DeletedUser

Guest
Må berre seie at i mine auge er ikkje gaondorf ein god spelar når han stikker av frå kontoen på det tidpunktet då fiendan hans sto på dørstokken hans.

Han viste jo til ein bra statestikk som han oppretta då han låg trykt plassert inn i Elite-clusteret. Men clusteret vart mindre, og då går det ikkje berre an å angripe lenger, då må ein forsvare seg også. Det er jo lett å angripe i hytt og pine når du ligg trykt plasert i eit solid stammecluster. Synest det er utruleg arrogant å seie at han er ein av dei beste spelarane når han aldri fekk bevise skikkeleg kva han var god for i forsvar, fordi han stakk av med halen mellom beina. For at ein spelar skal vere god, etter mi meining, så må han også stå i mot periodar med motgang så vel som medgang. Sanninga er den at Ganondoft hadde ikkje klart å redde Elite. Han gav vekk kontoen for å gudsdyrke seg sjølv som den beste spelaren på V2?

Det blir jo nett som å seie "gaondorf" hadde slakta heile alliansen dersom han framleis hadde styrt kontoen sin samanhengande.
[men tilfeldivis ga han seg altså når fieden hans aldri hadde stått nærmare dørstokken hans]
 

DeletedUser

Guest
Roska: Hvis det gjør Tobben til en dårlig spiller å slutte fordi han følte han måtte begynne å tenkte på hva han skulle gjøre med livet sitt, så regner jeg med at han føler han kan leve med det. Jeg har bare en kommentar til en del av det du kommer med det... Tragisk og LOW


Han gav vekk kontoen for å gudsdyrke seg sjølv som den beste spelaren på V2?

Vil forresten også oppførdre deg til å tenke litt over hva du skriver nå Roska, for jeg tolker det du skriver der direkte som personhets
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da har jeg slettet et par innlegg, beklager om det er noen som absolutt skulle vert her, men da ble det ingen sammenheng.

Antonine
 
Topp