Framtiden

DeletedUser

Guest
De siste dagene har det vært mye snakk om hva som har skjedd, men jeg lurerer mer på en annen ting.
Hva skjer framover? Har tidligere lest at shanks mener at alle må gå mot stammen som er på toppen. Står du fortsatt for dette Shanks? Betyr dette at ROME og AriCa går mot hverandre?

Kommer Alliansen til å splittes, eller kommer vi til å være i V2's muligens kjedligste periode? Ville gjerne likt noen offentlig uttalelse fra AriCa og gjengen nå :)
 

DeletedUser

Guest
ser ikke grunnen til at AriCa skal gå imot -Rome- eller motsatt når vi har en så fin dialog som vi har:D og vi er jo på forskjellige sider av verdenen:D
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vis bond sier så, kommer dette til å bli V2's kjedeligste periode. Ingen store kriger, alle adler smått for seg selv :O
Det kan bli v2's undergang xD
Alle sammen slutter fordi det ikke er noe å gjøre :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
det ser iallefall ut til at det er en del mindre, tettere stammer som popper opp.
Axis, NT, Shadow blandt dem.

Vil alliansen fortsette å kjempe mot disse mindre stammene som om de skulle vært Elite enda, eller vil de revurdere sine planer nå?
 

DeletedUser

Guest
Vis bond sier så, kommer dette til å bli V2's kjedeligste periode. Ingen store kriger, alle adler smått for seg selv :O
Det kan bli v2's undergang xD
Alle sammen slutter fordi det ikke er noe å gjøre :D

er jo bare Glitter som er borte så ser ikke helt at alle er venner og adler grått?:p
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke en uttalelse på vegne av AriCa som stamme, men nå som Elite er tatt ned og seieren er ved våre porter, så føler jeg på mange måter AriCa har gjort sitt... Så nå kan vi jo med god samvittighet trekke oss tilbake med god kattemat og gode kattevenner...

Når det er sagt så har jeg tidligere sagt at skal man vinne denne verdenen, så må man spille på leder. Og det står jeg ved fortsatt. Jeg hadde rett og verden 2 er på en måte vunnet nå. Iallefall dette målet vårt..

Jeg vet ikke hva som kommer til å skje, men jeg vet at AriCa ikke kommer til å dolke noen av sine allierte i ryggen eller noe.

Da ser jeg heller at vi fortsetter å tar ut Elite sine spillere (hvorhen de måtte gjemme seg) og heller trekker frem de største spillerene i verden 2, samler dem i en stamme og vinner verdenen med de beste spillerne fra -Rome-, AriCa, OliCo, K-m-S, V-m-S og ~ROME~.

Jeg vet at mange har interesse av å skape splid mellom spesielt AriCa og -Rome-, men så lenge jeg sitter i styret i AriCa så går jeg heller grå enn å kjempe mot våre venner i Romerne :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
haha så teit.

Isåfall så sier vi at vi vant V2 når vi tok ned Yamato!! \o/ Woho

Vi mistet mange i kjedsomhet etter det og tiden dere bygde opp Arica.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vi kommer til å fortsette i det samme sporet som vi har gjort,vi har lagd oss en langsiktig fremtidsplan om vilke omeråder vi vil prøve å erobre.
Dette vil vi fortsette med,men vi må vel legge om kursen litt,men i hovedsak vil vi fortsette slik som vi har gjort før her.
Desuten må verden få lov å sette seg litt på nytt her etter Elite's fall.
Nye konstilasjoner vil dukke opp,noen vil forvinne.Vi kommer ikke til å gå i mot vår beste aliert *kattene*,noe som også er teknisk umulig da vi ligger i hovedsak på to forskjellige steder i denne verdenen.
Om denne verdenen blir kjedelig er det fordi at dere gjør den kjedelig,her kan bli masse små kriger ,hvor faktisk kansje fler spillere blir involvert enn de er i dag.
 

DeletedUser

Guest
haha så teit.

Isåfall så sier vi at vi vant V2 når vi tok ned Yamato!! \o/ Woho

Vi mistet mange i kjedsomhet etter det og tiden dere bygde opp Arica.

Gratulerer med seieren over Yamato da. Så ble dere slått av bl.a. oss; "Yamato 2" nå da.. Så da kan man jo si at dere egentlig aldri slo Yamato ;) Men motsatt; dere tapte mot Yamato.
 

DeletedUser

Guest
derfor skal ikke vi gjøre den feilen vi skal adle ned alle gamle Elite spiller :p
 

DeletedUser

Guest
derfor skal ikke vi gjøre den feilen vi skal adle ned alle gamle Elite spiller :p

Smart sagt. Vi må jo lære av Elites mange feil her ;) Elite finnes kanskje ikke lengre, men spillerne er her... You can run, but you cannot hide ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg går ut i fra at dere ikke kan adle ALLE gamle Elite spillere, da noen er i AriCa vennlige stammer og noen i -Rome- vennlige stammer.

Så har du så klart dem som ikke har noe diplomati riktig enda.
 

DeletedUser

Guest
Så du holder ikke ditt ord om at alle skal gå mot nummer 1? Gleder meg til V5 kommer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med seieren over Yamato da. Så ble dere slått av bl.a. oss; "Yamato 2" nå da.. Så da kan man jo si at dere egentlig aldri slo Yamato ;) Men motsatt; dere tapte mot Yamato.

NÅ er det greit at dere ble oppkalt Yamato 2, ja. Good going ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er vel på sin plass at jeg gratulerer Yamato 2 da. Gratulerer! :)
 

DeletedUser

Guest
Når det blir brukt mot meg at man skal gå på lederen, så kan jeg vel bruke tilnavnet mange fra Elite gav oss? AriCa ble dømt nord og ned av Elite, og vi ble ikke sett på annet som Yamato nummer to.

Når Elite ledet verdenen så var situsjonen ikke lik dagens, så dagens lederstamme er en del av en Allianse som har jobbet sammen mot et felles mål. Mange tror at målet er oppnådd, men det stemmer ikke helt, for Elites spillere har bare gått inn i andre nyoppstartede stammer.
 

DeletedUser

Guest
Vel, en ting som er bombesikkert, er at AriCa kommer til å ligge på toppen i en laaaaaaaaaaaang periode ;)
 

DeletedUser

Guest
Rolig nå.. Det er det ikke bare du som har lov til å sende litt humoristiske stikk vettu, shankegutten min :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er utrolig hvor du Shanks, vrir på det du har sagt tidligere.
Er du redd for en krig mor resten av verden, nå som dere er kommet på den etterlengtede rank1?
Det virker som om du nå bruker alt du har og kan, på å kunne utsette dette så lenge som mulig. :p
 

DeletedUser

Guest
ENDELIG skal vi starte på å ta de der Aricat eller hva de heter -har ikke sett dem på kartet og jeg har egentlig ikke skjønt hvem denne Shanky er heller -men han er visst med i den stammen !(?) KNUSER DERE hvilken uke som helst nå -lykke til !


///Edit : nei forresten nå sjekket jeg og de har visst 30 spillere over 2 miljoner poeng osv..så kjedelig da. Hvordan kan man orke det. Må vel vente på at de som alle andre bare slutter da. Så står vi nok der som vinnere vi også. Alle som fortsetter lenge nok i dette spillett vinner jo til slutt. Det spørs bare hvordan man definerer det i forum (eller?)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp