Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

Mener du det burde være 1 døgn fred på .no i forbindelse med hendelsen i Oslo/Utøya?

  • Ja

    Stemmer: 153 74,3%
  • Nei

    Stemmer: 53 25,7%

  • Totalt antall stemmer
    206
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Oh, visste ikke at det ikke gikk an å gå til kirken fordi det ikke var fred på tw... :eek:



Helt sikkert, men erstatning av PP skal jeg hvertfall ha.

Da er vi 2. 5 adelstog går nå på besøk. 43:45 timene mine ventet, bortkastet. Wuhu!
 

DeletedUser

Guest
Jadda fred på tw ehmm

Nå får dere paye ut med pp poeng til meg pga halvering som jeg har brukt i dag som har blit wasting pga denne freden.

Jeg har halvert pga gård og osv får å få gang på mer lk produsjon noen som var helt unødventigt nå pga freden.

I tilleg skal jeg ha 1 dag Premium pga freden.

Bare å betalte til bake.

I tilleg har jeg omtrent wastet 3-4 timer i dag begrund av dette. på å sende ut lk som treffer......
 

DeletedUser

Guest
Jadda fred på tw ehmm

Nå får dere paye ut med pp poeng til meg pga halvering som jeg har brukt i dag som har blit wasting pga denne freden.

Jeg har halvert pga gård og osv får å få gang på mer lk produsjon noen som var helt unødventigt nå pga freden.

I tilleg skal jeg ha 1 dag Premium pga freden.

Bare å betalte til bake.

I tilleg har jeg omtrent wastet 3-4 timer i dag begrund av dette. på å sende ut lk som treffer......


De laget denne avstemmingstråden igår, så at du har brukt PP idag - på å halvere ned tiden på ulike produksjoner - er vel din egen feil..?
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Koffer blir d fred i dag?
kunne fått 1dag til for og bestemt seg :/
imorgen kunne vi ha hadd fred heller :)
 

DeletedUser

Guest
De laget denne avstemmingstråden igår, så at du har brukt PP idag - på å halvere ned tiden på ulike produksjoner - er vel din egen feil..?

De sto aldri når de skole bli fred dem spørte om avsteming på de.

Å normalt set er de et runt tall ikke 15:26...

I tilleg har jeg ca 500 komandoer ute som blei failet pga den forbanna drit freden
 

DeletedUser

Guest
De sto aldri når de skole bli fred dem spørte om avsteming på de.

Å normalt set er de et runt tall ikke 15:26...

I tilleg har jeg ca 500 komandoer ute som blei failet pga den forbanna drit freden

De ga oss hva? 1 time forvarsel. Idiotisk.
 

DeletedUser

Guest
De ga oss hva? 1 time forvarsel. Idiotisk.

mhm 1 time forsprang er får dårligt 24 timer skal dem si ifra taper mye tid mye ressuser skal ha til bake alt av halvering idag begrund av dette.

Fint å lige bak dagen splyndrer med 30 byer ehmmm
 

DeletedUser

Guest
Så det er ikke lov til å bruke sunn fornuft?
Hvis det lages en avstemming angående fred, så tror jeg de aller fleste skjønner at det enten blir fred eller ikke. Med andre ord kan vi være sikre på at det er en relativt stor sjanse for at det blir fred (50%). Hvis man tar med i betraktning alle innleggene som kom allerede igår - eller hvis man i det hele tatt fulgte med på avstemmingen - så blir vel sjansen enda større for at det blir fred.

Da er det opp til hver enkelt person å bruke premiumpoeng, men da må man se risikoen i det man gjør. Bruker du premiumpoeng når teamet har varslet at det kan bli fred innen kort tid (igår), så får du ta det på din egen kappe - det er ihvertfall min mening.
Grunnen til dette er jo at spillet leverte tjenestene du ønsket, forkortet tid på produksjonen, selvom du var varslet om at det kunne bli fred innen veldig kort tid.
 

DeletedUser

Guest
Så det er ikke lov til å bruke sunn fornuft?
Hvis det lages en avstemming angående fred, så tror jeg de aller fleste skjønner at det enten blir fred eller ikke. Med andre ord kan vi være sikre på at det er en relativt stor sjanse for at det blir fred (50%). Hvis man tar med i betraktning alle innleggene som kom allerede igår - eller hvis man i det hele tatt fulgte med på avstemmingen - så blir vel sjansen enda større for at det blir fred.

Da er det opp til hver enkelt person å bruke premiumpoeng, men da må man se risikoen i det man gjør. Bruker du premiumpoeng når teamet har varslet at det kan bli fred innen kort tid (igår), så får du ta det på din egen kappe - det er ihvertfall min mening.
Grunnen til dette er jo at spillet leverte tjenestene du ønsket, forkortet tid på produksjonen, selvom du var varslet om at det kunne bli fred innen veldig kort tid.

Det med forkorting av byggetid er en ting. Risikoen var der, ja. Men 1 time advarselstid er alt for lite.

Det jeg reagerer mest på er at angrep jeg sendte for neste 48 timer siden nå er helt bortkasta. Angrep som ble sendt før undersøkelsen kom opp..
 

DeletedUser

Guest
Avstemmingstråden ble opprettet i går klokken 22:53. Bekreftelse på at det blir fred ble annonsert i dag klokken 14:35. Freden ble aktivert idag klokken 15:26.

Beskjeden som ble gitt igår kveld IG og på forum var følgende:
PABben skrev:
Det er uttrykt ønske om fred på .no i forbindelse med tragedien som nylig har skjedd i Oslo og Utøya. Det ser ut til å være delte meninger om dette og vi ønsker derfor å kjøre en avstemning for å få et inntrykk av hvor mange som ønsker det.

Gi din stemme asap. Resultatet vil være med å avgjøre hvorvidt vi setter fred på .no. Freden vil vare i 1 døgn og vi har ikke noen definerte tidsrammer på hvor lenge denne avstemningen vil stå.


Idiotisk? Slettes ikke! Teamet har sitt på det tørre.
 

DeletedUser

Guest
Avstemmingstråden ble opprettet i går klokken 22:53. Bekreftelse på at det blir fred ble annonsert i dag klokken 14:35. Freden ble aktivert idag klokken 15:26.

Beskjeden som ble gitt igår kveld IG og på forum var følgende:



Idiotisk? Slettes ikke! Teamet har sitt på det tørre.

Det har de serdeles ikke. De annonserte at vi skulle stemme om vi skulle ha en dag med fred. Ikke når freden skulle være.

Igjen, jeg viser til byer tapt. Adelstog på de ble sendt før Undersøkelsen ble opprettet.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det med forkorting av byggetid er en ting. Risikoen var der, ja. Men 1 time advarselstid er alt for lite.

Det jeg reagerer mest på er at angrep jeg sendte for neste 48 timer siden nå er helt bortkasta. Angrep som ble sendt før undersøkelsen kom opp..

rett :) men koffer i søren gjør dem d etter halve dagen?
neida vi skulle ha fått at troppene som var over 15 timer :)
igjen gjør dere dårlige valg Tribalwars Teamt :/
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal ha de jeg har brukt og osv jeg betaler ikke tw får de skal være fred.

Jeg skal ha til bake de jeg har brukt uansett.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
De ga oss hva? 1 time forvarsel. Idiotisk.

De ga oss varsel siden undersøkelsen kom ut i går...
Idiotisk å henge seg opp i det.

mhm 1 time forsprang er får dårligt 24 timer skal dem si ifra taper mye tid mye ressuser skal ha til bake alt av halvering idag begrund av dette.

Fint å lige bak dagen splyndrer med 30 byer ehmmm

Buhu, du ligger bak... Skjerp deg, se deg irundt. folk har det mye verre enn du har det på grunn av ett nettspill...

Det med forkorting av byggetid er en ting. Risikoen var der, ja. Men 1 time advarselstid er alt for lite.

Det jeg reagerer mest på er at angrep jeg sendte for neste 48 timer siden nå er helt bortkasta. Angrep som ble sendt før undersøkelsen kom opp..

Angrepene du sendte for 48 timer siden, hadde uansett vært bortkastet om du fikk 24 timers forsvarsel :)
 

DeletedUser

Guest
Det med forkorting av byggetid er en ting. Risikoen var der, ja. Men 1 time advarselstid er alt for lite.

Det jeg reagerer mest på er at angrep jeg sendte for neste 48 timer siden nå er helt bortkasta. Angrep som ble sendt før undersøkelsen kom opp..

Uenig i dette. Teamet burde absolutt satt i gang freden uten en avstemning etter min mening. Jeg mener også vi kunne hatt en diskusjon videre angående slike episoder i fremtiden slik at teamet vet nøyaktig hva som burde gjøres med en gang. En slags fast rutine for hva som bør skje. Hva mener dere?
 

DeletedUser

Guest
Så du mener at angrep som ble sendt før avstemmingspollen skal gå igjennom? Hva i alle verden er poenget med en fred da?
Om man skal fryse verden e.l. får man jo ta opp i etterpåklokskapens-navn, men det forandrer ikke det faktum at to tredjedeler av spillerne som stemte ville ha en fred, noe teamet innførte!

Det de annonserte var at de ikke hadde noen tidsramme på hvor lenge avstemmingen skulle stå, med andre ord kunne freden innføres når som helst etter avstemmingen. Og da er det opp til hver enkelt spiller å ta avgjørelser om å bruke premium på halvering e.l., det kan man ikke laste teamet for.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp