fred

DeletedUser

Guest
Du har fremdeles mulighet til å spille når det er fred. Dersom freden hadde gjort at man f.eks ikke kunne prege gullmynter, bruke markedet, rekruttere tropper etc. hadde det vært reelt å få kompensasjon for bruk av premium.

Så du mener her at det å ikke kunne angripe og farme ikke er større deler av spillet enn det du nevner over?

Da må jeg si at jeg har missforstått TW ganske så mye, vis TW sine hoved elementer er å bruke markedet, rekruttere tropper og lage gullmynter. Dette er vel å betegne som nødvendigheter for det som er spillets formål som jeg trodde var å krige.
Er ikke hoved poenget med TW krig? Eller er jeg helt på jordet nå? Dersom jeg har rett så har vi alle blitt fratatt muligheten til å spille det som er hoved poenget med TW.

Om du ikke har nok å bruke én fredsdag til når det gjelder basic vedlikehold av kontoen, så har du enten en veldig liten konto, ellers er ikke krigingen så veldig viktig for deg likevel. En aktiv kriger vil alltid ha tropper han må rekruttere, mur og andre bygninger å bygge opp eller rive ned, adelsmenn han må drepe og forflytte, nye byer å gruppere, forsking i smia, stacks å bygge opp eller oppløse, justeringer på hurtigbaren eller rekrutteringsscript, rapporter han kan se gjennom eller angrep som må planlegges eller som kan sendes over lengre avstand enn 24 timer.

Dersom du mener "poenget" med krig og med TW er kun å sende angrep så tror jeg det er du som har gått glipp av veldig mange aspekter ved spillet.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Helt ærlig skjønner jeg ikke hva dette hylekoret er for noe. Ingen har ikke blitt fratatt noen av de rettighetene dere har som premiumbrukere. Dette har dere tilgjengelig uavhengig av fred eller ei. Vi betaler for å få de ekstra privilegiene IG, ikke for å kunne angripe naboen din. Dette kan du jo gjøre uansett om du har premium eller ikke, så det blir feil å si at dere blir fratatt noe dere faktisk betaler for. For det er feil.

I tillegg må jeg bare si at jeg synes det er teit å klage over at det er en dag med fred på vår nasjonaldag. Kanskje ikke så viktig for alle, men jeg vet at flere synes det var ganske greit å kunne feire dagen i ro og fred, uten å være nødt til og tenke på tw. Jeg er enig i at annonseringen kom litt vel seint, men dette har PABben sagt at han har tatt til etterretning, og at neste fred da blir annonsert i god tid. Når dette er sagt så lurer jeg veldig mye på hva det er dere egentlig klager for? Er det det at dere mista en dag hvor dere kunne farme, eller er det rett og slett kun for å ha noe og klage på? For det er sånn det virker i mine øyne.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg nekter å godta det svaret der pabben, ikke pokker om jeg skal bruke penger på de dagene DERE velger å ha fred.

Kall det en 17. Mai gave da, om det hjelper. Jeg skjønner jaffall grunnen til denne "julegaven"..

Jeg gir meg ikke på dette, jeg får IKKE det jeg betaler for de dagene dere finner det for godt å ha fred. Det skal jeg kompenseres for. Sånn er det å drive butikk, du kan bare ta betalt for varer du leverer.

Jeg kan ta den med telenor enda en gang jeg..

Jeg betaler 400,- for å ha ADSL.
De setter meg ned til isdn den 17. mai så jeg skal bruke tiden min andre plasser.
Selvfølgelig vil jeg da kreve å slippe å betale for det. Jeg vil ikke akseptere ett svar som; "jaja, men du kom deg jo litt på nett."

Jeg hadde ikke noen valg her, freden ble bestemt såpass kort tid i forkant at jeg ikke kunne vente med PK til den var over.

Her har jeg rett, det vet du.

Du har fremdeles mulighet til å spille når det er fred. Dersom freden hadde gjort at man f.eks ikke kunne prege gullmynter, bruke markedet, rekruttere tropper etc. hadde det vært reelt å få kompensasjon for bruk av premium.

Måtte bare legge til noe angående det her.

Nei, jeg kunne ikke det, fikk ikke farmet til meg ress. Såååå...?
 
Sist redigert:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om du ikke har nok å bruke én fredsdag til når det gjelder basic vedlikehold av kontoen, så har du enten en veldig liten konto, ellers er ikke krigingen så veldig viktig for deg likevel. En aktiv kriger vil alltid ha tropper han må rekruttere, mur og andre bygninger å bygge opp eller rive ned, adelsmenn han må drepe og forflytte, nye byer å gruppere, forsking i smia, stacks å bygge opp eller oppløse, justeringer på hurtigbaren eller rekrutteringsscript, rapporter han kan se gjennom eller angrep som må planlegges eller som kan sendes over lengre avstand enn 24 timer.

Dersom du mener "poenget" med krig og med TW er kun å sende angrep så tror jeg det er du som har gått glipp av veldig mange aspekter ved spillet.

Da vil jeg spørre deg ettersom du betviler min forståelse for hva TW handler om.

Hva skal du med tropper vis ingen kan angripe deg eller du kan angripe noen?
Hva skal du med mynter dersom du ikke kan adle noen?
Og jeg kan bare fortsette med alt du gjør, for det handler til slutt om krig alle de tingene vi gjør.

Derfor mener jeg at jeg + mange andre ble tatt i fra 1 dag med TW, til alle dere som sier at vi ikke betaler for det. Har jeg et svar, tror det hadde vært lite TW fra Innogames sin side dersom ingen kjøpte premium. Så jo vi betaler for det.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Farming og angrep er ikke en premiumfunksjon.

Er alt for lettvint det du kommer med.

Hva skal vi med Premium når vi ikke kan farme og angripe? Du må da klare å begrunne dine svar bedre enn hva du gjør?

Er lenge siden jeg har opplevd slik arroganse ovenfor sine kunder som jeg gjør her!
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Må du gi deg, pabben.

Det er for å kunne angripe og farme jeg betaler for premium. For at det skal bli lettere for meg å gjøre nettopp det.
 

DeletedUser

Guest
Hva skal du med tropper vis ingen kan angripe deg eller du kan angripe noen?
Hva skal du med mynter dersom du ikke kan adle noen?
Og jeg kan bare fortsette med alt du gjør, for det handler til slutt om krig alle de tingene vi gjør.
Uhmm... Hadde det vært en permanent fred så hadde jeg vært enig med deg. Men én dag?

Som du sier så handler det til slutt om krig alle de tingene vi gjør. Og nettopp dét var mitt poeng. Jeg var en av de første til å kritisere ideen om 17. mai-fred, og står fortsatt for at det var en dårlig beslutning. Men siden det engang ble som det ble, så burde de iherdigste kunne finne noe å fylle tiden med uansett.

Og ellers så var ikke "hovedpoenget" med freden å hindre folk fra å angripe, men å hindre folk fra å bli angrepet.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Og hadde de begrenset seg til FOLK, så hadde jeg neppe blitt så hissig pga freden..
 

DeletedUser

Guest
Hvis man skulle kunne farme barbarbyer, kunne man adlet de og. Det vil si at da kunne man adlet seg midt inni fienden, mens de var ute og feiret grunnlovsdagen vår.
Om mange driter i 17 mai, det får være så. Men det er mange som ville feire denne dagen med fri fra tw og kunne slippe å tenke på å bli angrepet.
Så at dette skulle bli en stor diskusjon om premium for 1 dag skjønner jeg rett og slett ikke. Det er snakk om 1 hel dag.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis man skulle kunne farme barbarbyer, kunne man adlet de og. Det vil si at da kunne man adlet seg midt inni fienden, mens de var ute og feiret grunnlovsdagen vår.
Om mange driter i 17 mai, det får være så. Men det er mange som ville feire denne dagen med fri fra tw og kunne slippe å tenke på å bli angrepet.
Så at dette skulle bli en stor diskusjon om premium for 1 dag skjønner jeg rett og slett ikke. Det er snakk om 1 hel dag.

Stiller du deg slik til alle andre ting du kjøper også?
Du bryr deg ikke om det du har betalt for ikke kan brukes når du vil?
 

DeletedUser

Guest
Det blir ikke helt det samme. Denne freden var 1 dag. 1 dag alle kunne slappe av og fikse på kontoen sin. Ærlig talt så skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen.
 

DeletedUser

Guest
Riktignok hadde jeg ikke mulighet til og logge inn og lkommentere på denne tråden før nå, og mange gode momenter er tatt opp.

Problemet er vel mer at det ble besluttet "fred" på altfor kort varsel - og det innrømmer også CM. MEN, når det da innrømmes at man besluttet dette på for kort varsel burde det jo heller ikke være noe i veien for at det kompenseres - om problemet er hva man skal kalle det (feks gave) kan man jo gi 1 dag til ALLE - så får de som har premium erstattet dette, og de uten får 1 dag til og ha det litt letvint på kontoene sine...

Desverre føyer jo dette seg bare inn i rekken av diskusjoner vi har hatt da det det legges opp til av andre nå vi som brukere skal spille. At majoriteten av spillerene spiller mellom feks 16-24 burde jo være totalt irrelevant. Er jo rimelig mange andre online spill som folk spiller dette ikke gjøres...
 

DeletedUser

Guest
Ber du om erstatning om du drar på ferie og været ikke ble som du hadde håpet (edit: forventet)? Eller ber du om pengene tilbake dersom avisen ikke falt i smak?

Det du snakker om her er premium verd max 3 kroner!
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ber du om erstatning om du drar på ferie og været ikke ble som du hadde håpet? Eller ber du om pengene tilbake dersom avisen ikke falt i smak?

Det du snakker om her er premium verd max 3 kroner!

Her blander du inn håp. Håp tilhører den enkelte og er ikke noe som er relevant i forhold til det vi prater om her.
Når det kommer til avisen du drar frem så har du fått det du betalte for. Men mangler det 2 sider så får du byttet den avisen. (ser du hvor jeg vil hen? )
Smak er også noe som tilhører den enkelte og er heller ikke noe som er relevant i forhold til det vi prater om her.
 
Topp