fred

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det der blir som å nekte å betale veiavgift for de to ukene du er i syden og stekes på lav varme.

Det er ditt valg om du drar til syden, så da kan ikke du kreve andre for kompensasjon for det.

Må dere i TW teamet her klare å se forskjellen mellom det å være privat person og en del av en bedrift som selger et produkt.
Klarer dere ikke det så vil dere heller ikke klare å se hva klagene omhandler.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Beklager at jeg er useriøs i innleggene mine, men se på dem som nettopp det - innlegg, ikke svar.

I grunnskolen har man sjelden mulighet til å sitte på en datamaskin og spille spill. Skal da grunnskoleelever få igjen premium for de timene de ikke får spille?
 

DeletedUser

Guest
Syns du bevisst dratr det mot useriøsitet nå ja.

Om dette er er snev av kommentar på det jeg postet ovenfor, så kommenterte jeg mer at dette desverre bare var nok et eksempel på at det "styres" litt vel mye med hva som skal være "spillefri" dag og ikke - samt at uvissheten om når man finner det for godt og erklære spillefrie dager også er mildt sagt irriterende...
 

DeletedUser

Guest
Som PABben sa så er verken angrep eller farming noe man trenger premium for å gjøre. ALLE mistet muligheten til å angripe spillere og gråbyer i 24 timer, ikke bare premiumbrukerne.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Beklager at jeg er useriøs i innleggene mine, men se på dem som nettopp det - innlegg, ikke svar.

I grunnskolen har man sjelden mulighet til å sitte på en datamaskin og spille spill. Skal da grunnskoleelever få igjen premium for de timene de ikke får spille?

Ja skal vi se.. Se mitt forrige svar, det blir det samme. Dere som en bedrift kan ikke lastes for enkelt personer sine valg.
Det er to forskjellige ting.
Men ser vi på poenget ditt så bør det vel kanskje være stengt for angrep når skole elevene er på skolen? Men det blir det samme for oss som jobber. Men nokk en gang dere kan ikke lastes for at jeg jobber, det er noe jeg velger selv. (Frivillig tvang kalles det vel :) )
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hadde jeg visst på forhånd at freden skulle være, så hadde jeg kunne velge å utsette å kjøpe premium.
Den muligheten har jeg ikke, da min premium allerede var betalt og belastet, da beslutningen om fred ble tatt.
Derfor ønsker vi å få tilbake den ene dagen der i mistet muligheten til å utnytte vår premiumkonto til det maksimale....
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
G&W
Om du ikke klarer å svare fornuftig på dette, drit i å svar.

Det der blir som å nekte å betale veiavgift for de to ukene du er i syden og stekes på lav varme.

Nei, det blir det ikke. Jeg har selv valgt å reise dit. Hadde jeg blitt tvunget dit av veivesnet (eller hvem det nå er jeg betaler det til), da hadde det muligens kommet et krav til de også..

I grunnskolen har man sjelden mulighet til å sitte på en datamaskin og spille spill. Skal da grunnskoleelever få igjen premium for de timene de ikke får spille?

Igjen, her er det heller ikke dere i teamet som har påtvunget meg dette.

Wynja
Og et argument som at det kun er snakk om 3 kroner, det er å feile stort.

Hvor går grensa? 5,-? 20,-? 100,-?

Siden julefreden ikke ble kompensert for, vi fikk jo en gave, så begynner det faktisk å nærme seg en pils dette.. Særlig for oss som spiller på flere enn en verden.
 

DeletedUser

Guest
No er det lenge sidan eg har spelt her på .no og betalt premium, så dette er ikkje noko som har plaga meg, men eg vil likevel kaste meg inn i debatten og gi mi fulle støtte til bambam og co.
Eg er faktisk ganske sjokkert over kor arrogant teamet oppfører seg i denne saka. JA det er kun ein dag, men kva pokker betyr det?

La meg illustrere: Kva om teamet hadde bestemt seg for at det skulle vere fred i heile juli. Kor mange hadde betalt premium den mnd? Betrakteleg mindre vil eg tru. Det er det som er poenget her.

Og, alle som ikkje er heilt tette i toppen burde innsjå at denne diskusjonen ikkje eigentleg handlar om småpengar, men om prinsipp. Eg har sjølv utallige gonger irritert meg over dette overformynderiet teamet bedriv ved å bestemme når det er greit og når det ikkje er greit å spele. Og det er det denne diskusjonen eigentleg handlar om. Kva er argumentet for fred på 17. mai eigentleg? La meg gjette: Fleirtalet har andre planar den dagen. Ok, eg skal avsløre noko, fleirtalet har alltid andre planar enn å spele tw. Om det skulle vore fred kvar gong fleirtalet var opptekne med andre ting så hadde det vore fred 24/7. Tenk over det.
Sjølv feirar eg alltid 17. mai, jul og påske med familien, uten tw, men det betyr vel ikkej at alle andre MÅ gjer det same. Faktisk var det i romjula 2009 at eg mista dei einaste byane eg nokon sinne har mista uten å ta tilbake. Nettopp fordi eg var med familien heller enn å passe kontoen. Syns eg det var kjipt av angriparane å angripe akkurat da? Ja. Syns eg det burde vore fred? Nei! Eg hadde glede av mitt val av å vere med familien, også får eg heller håpe angriperane hadde glede av sine val :)
 

DeletedUser

Guest
OK, kommentaren om 3 kroner var noe flåsete, og igrunn ment som at det ikke akkurat er verdens undergang det her.

Jeg er helt enig i at denne freden aldri skulle blitt noe av, og at man kan argumentere for kompensasjon uansett om man har prinsipielle eller økonomiske grunner for det.
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For å være helt ærlig, synes jeg at fred på spesielle dager er fullstendig dumt.

Trenger ikke å si så mye om dette, egentlig. Men tror dere virkelig at landene i middelalderen hadde fred
på spoesielle dager til det landet? Det var krig året rundt, så hvorfor ikke gjøre det samme med Tribalwars?
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hysj dommola! Må ikke si at det egentlig er snakk om prinsipper...

Jeg fant en veldig fin ting å angripe rundt disse fredene de slenger i trynet på meg hele tiden, så kommer du her å ødelegger med å forklare de at det egentlig er prinsipper det er snakk om :(

Jaggu sikker på at jeg holdt på å vinne også..

@wynja (Neste som kommer er et forsøk på humor, og litt mer snakk om prinsipper)

Nei da, det er ikke snakk om verdens undergang, helt enig. Må da virkelig ha lov til å krangle på mindre saker enn det. Å si at en kun kan krangle på verdens undergang er jo det samme som å nekte folk å krangle i det hele tatt.. Litt sent å krangle først når den kommer..?

@kongen

Takk!

Helt riktig det, jeg kan gjøre det samme uten å betale for det. Jeg betaler for å gjøre hele spillopplevelsen bedre, og hele gleden med spillet forsvinner i en slik fred. Det er faktisk kun de kjipe delene som er tilbake.. Jeg nekter å betale for det.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er jo en rein tvang dette, vet ikke hva grunnlaget til teamet og Innogames er for å tvinge folk til å ta fri er, de har jo utstyrt spillet med en KV ordning, så i utgangspunktet er det jo fritt valg, man kan ta fri når man vil. Er vel noe som er myntet i oss alle som bor i Norge, friheten til å velge selv, ikke bli påtvunget noe.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Spørsmålet trådstarter lurte på er besvart. Hvis du mener svar fra teamet, så må vi nesten ha noen konkrete spørsmål å svare på.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Veldig enig, er reine Tribalpeace, og denne freden blir annonsert i siste liten spør du meg, hadde allerede sendt mange angrep som traff i Freden lenge før den ble annonsert, amatørmessig og totalt unødvendig denne freden, ødelegger spillegleden og lar nukes og angrep som er sendt ut lenge før den blir annonsert bli gående i evigheter uten noen mening. Skulle gjerne likt å visst hvorfor dette stuntet dukket opp, virker veldlig lite gjennomtenkt, som om Modsa hadde mest å tjene på at det ble fred på 17. mai

Ble også mektig irritert over denne plutselige freden. Hadde selv sendt avgårde en anselig mengde nukes på langfart. Tilfeldigvis traff disse nuksa på 17.mai :( ..4 dager var disse troppene på utfart, tur/rettur..mistet altså verdifull tid..og ganske så irriterende!

Er enig med de som nevner at slike fridager bør være bestemt på forhånd, slik at alle vet hva vi betaler for, og hva vi har i vente. Sagt på en annen måte, så føler jeg at innogame misbruker min tid på en ufin måte. Visste jeg om freden på forhånd, ville jeg ikke sittet og pumpet ut angrep på det tidspunkt jeg gjorde. Da ville jeg ventet til jeg visste at mine angrep nådde målet uten å få rapport om at de har vært på besøk!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
blir det fred nå under fotball VM??? anser det som MYE viktigere enn alt annet. Fred fram til 11 juli???
 
Topp