Nedstemt/ikke mulig Fredsforslag på TW.no

DeletedUser

Guest
På bakgrunn av Angrep på Norsk Jord. Både AUF sin sommerleir og bomeattentatet på Regjeringkvartalet. Synes jeg det bør innføres en unntakstilstand på TW, slik at det Norske folk, små som store får med seg nyhetene.

Håper alle på alle verdner har såpass til vett at de lar ting angrep ligge ihvertfall i DAG.

Helst bør TW,no Låses i 2 dager.

- Det handler om å være taktfulle.

TheCleaner
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dramaqueen?
Du klarer vel å gå fra pcen i 1 time eller 2 for å få med deg nyhetene?
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
men viss man har masse incs man må tagge kan det være vanskelig og følge med på TV'en.. jeg syntes det burde vært fred i dag evt i morgen...
 

DeletedUser

Guest
det var ikke meningen å være morsom, men alikvel.

Å stenge hele greiene er vel å overdrive litt, skjer noe i norge og det er drama med en gang, bare sier det.

Støtter det hvis det bare er at man ikke kan sende angrep, men å stenge hele nettsiden er vel " å dra den litt langt" ?
 

DeletedUser

Guest
det var ikke meningen å være morsom, men alikvel.

Å stenge hele greiene er vel å overdrive litt, skjer noe i norge og det er drama med en gang, bare sier det.

Støtter det hvis det bare er at man ikke kan sende angrep, men å stenge hele nettsiden er vel " å dra den litt langt" ?

Ja,d et blir overdrevet å stenge hele greier, hadde vært litt sånn bra at angrep ikke kunne sendes, ikek støtte heller mere fremmover.
Når kan du huske noe så alvorlig skjedde med norge siden du mener det blir drama med engang?
Over 4 drept i eksplosjon i oslo, og utøya nærmere hønefoss har fått gjennomgå, tror det var snakk om 5 pers døde der eller noe sånt, rett meg opp om jeg tar feil.
Det er ikke ofte skjer i norge, så drama med engang er feil :)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mener med "drama" er at ingen tror det kan skje noe her i Norge, og når det først skjer noe, sånn som i dag, så overdriver alle sammen med at det er krig, og vi skal dø , og når kommer neste angrep, ja, sykt irriterende å sitte å lese.

:)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det jeg mener med "drama" er at ingen tror det kan skje noe her i Norge, og når det først skjer noe, sånn som i dag, så overdriver alle sammen med at det er krig, og vi skal dø , og når kommer neste angrep, ja, sykt irriterende å sitte å lese.

:)

Neste angrep på norge blir enten i 3 WW eller om vi ikkje sender vekk troppene i ahganistan. om de troppene står blir det nytt angrep men bare i oslo sikkert ikkje på ei lita bygd her jeg bor :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, folk kan være berørt av situasjoner hele tiden uavhengig i om det er i et slik omslag som det er akkurat nå.

Det er ikke så mange som faktisk er direkte berørt, det her går mer på det fysiske og hva da terrorens formål er, nettopp å skappe frykt, hele verden går videre selv om det evt. har vært en terroraksjon.

Terroren vil at verden skal stoppe opp, og det er dette vi må forhindre. Folk som har jobb på en fredag kveld eller en lørdag må opp og jobbe i morgen og, selv om denne hendelsen da faktisk har skjedd. Man kan ikke stoppe opp fordi det skjer noe i verden. Verden må fortsette. Den kan ikke fryses, da oppnår terroren sitt mål.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mener med "drama" er at ingen tror det kan skje noe her i Norge, og når det først skjer noe, sånn som i dag, så overdriver alle sammen med at det er krig, og vi skal dø , og når kommer neste angrep, ja, sykt irriterende å sitte å lese.

:)

Da leser du noe som ikke er skrevet. Så da har du mer fantasi enn nødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Altså, folk kan være berørt av situasjoner hele tiden uavhengig i om det er i et slik omslag som det er akkurat nå.

Det er ikke så mange som faktisk er direkte berørt, det her går mer på det fysiske og hva da terrorens formål er, nettopp å skappe frykt, hele verden går videre selv om det evt. har vært en terroraksjon.

Terroren vil at verden skal stoppe opp, og det er dette vi må forhindre. Folk som har jobb på en fredag kveld eller en lørdag må opp og jobbe i morgen og, selv om denne hendelsen da faktisk har skjedd. Man kan ikke stoppe opp fordi det skjer noe i verden. Verden må fortsette. Den kan ikke fryses, da oppnår terroren sitt mål.

Norge er direkte berørt. Patriotisme er neppe overdrevet. Dersom du mener noe annet, greit nok. Men det er en del av TW-Verdens spillere som har bakgrunn i Norske styrker. Ikke minst er det mange som føler behov for å holde seg oppdatert i nyhetsbildet akkurat nå.
Du skal ikke så inderlig vel, tåle den urett som ikke rammer deg selv.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da får du forholde deg til at tw er et frivillig spill og om du vil prioritere nyheter så er du fritt til å gjøre det.

Men det er en del av TW-Verdens spillere som har bakgrunn i Norske styrker.

Altså, nå kan jeg ikke forstå at det skal være så mange flere som spiller tw som har en bakgrunn i det norske millitæret i forhold til de som ikke spiller tw.

Jeg skal ikke nekte for at dette er en vanskelig situasjon for da Norge som en nasjon og da Oslo og området rundt, ei heller rundt omkring i landet.

Men å stoppe tw blir feil..
 

DeletedUser

Guest
Da får du forholde deg til at tw er et frivillig spill og om du vil prioritere nyheter så er du fritt til å gjøre det.



Altså, nå kan jeg ikke forstå at det skal være så mange flere som spiller tw som har en bakgrunn i det norske millitæret i forhold til de som ikke spiller tw.

Jeg skal ikke nekte for at dette er en vanskelig situasjon for da Norge som en nasjon og da Oslo og området rundt, ei heller rundt omkring i landet.

Men å stoppe tw blir feil..

Og jeg mener motsatt.

Respekterer at du mener det du gjør det skal du få lov til. Men jeg vil selvsagt danne meg et bilde av deg som at du ikke har respekt for andres meninger om disse sakene. Men kanskje det endrer seg, når det skjer i DIN omgangskrets. Da vil du helt sikkert sitte å sende angrep på TW. Det er slik du er, og det skal vi nok respektere for din skyld.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså så klart har du og alle andre nordmenn, og da spesielt de berørte mine dypeste kondolanser. Jeg mener bare at det å stenge hele omverdnen på grunn av en slik tragisk hendelse blir feil. Uansett hvor illé den da en måtte være.

Om jeg er på TW eller ikke har lite å si, kan jo si at TW ikke interesserer meg spesielt mye akkurat nå. Uten at det har noe å si i denne situasjonen.

Til slutt må jeg si at det er rart at du kjenner meg ved kun disse korte samtalene der vi er uenige om en side skal være nede eller ikke i den situasjonen vi nå er i når vi burde viet all vår tid til ofrene og denne hendelsen. Selv om vi er uenige om en side skal bli stengt eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Og jeg mener motsatt.

Respekterer at du mener det du gjør det skal du få lov til. Men jeg vil selvsagt danne meg et bilde av deg som at du ikke har respekt for andres meninger om disse sakene. Men kanskje det endrer seg, når det skjer i DIN omgangskrets. Da vil du helt sikkert sitte å sende angrep på TW. Det er slik du er, og det skal vi nok respektere for din skyld.

Samme gamle TC...
Du sier du respekterer zippys meninger, men viser jo helt klart at du ikke gjør det i det du sier etterpå. Du mener noe, og han mener noe annet. Å stoppe tw pga dette synes også jeg blir feil. De som er rammet av dette bryr seg selvfølgelig ikke om TW.

At du vil ha fri fra tw for å sitte å se på nyhetene hele dagen ser jeg også på som meningstløst da du bare trenger se på tv i 15 minutter for å få med deg alt som har skjedd i løpet av dagen. Alt vises i reprise hele tida.

Dette er uansett en forferdelig tragedie som har skjedd, og vi får håpe de skyldige blir tatt fort.
 

DeletedUser

Guest
På bakgrunn av Angrep på Norsk Jord. Både AUF sin sommerleir og bomeattentatet på Regjeringkvartalet. Synes jeg det bør innføres en unntakstilstand på TW, slik at det Norske folk, små som store får med seg nyhetene.

Håper alle på alle verdner har såpass til vett at de lar ting angrep ligge ihvertfall i DAG.

Helst bør TW,no Låses i 2 dager.

- Det handler om å være taktfulle.

TheCleaner

Jeg synes det er flott at du kommer med forslag om dette tiltaket.

Det er faktisk flere av oss i TW som er blitt rammet og muligens mistet noen som står oss nær i dag !

Men vil tro at dette berører for få av TW`s spillere til at man skal gjøre noen tiltak på dette.

Men må si jeg er rystet over enkeltes kommentarer ovenfor her !

Vis litt mer respekt for medmennesker og ikke minst norges land !
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er flott at du kommer med forslag om dette tiltaket.

Det er faktisk flere av oss i TW som er blitt rammet og muligens mistet noen som står oss nær i dag !

Men vil tro at dette berører for få av TW`s spillere til at man skal gjøre noen tiltak på dette.

Men må si jeg er rystet over enkeltes kommentarer ovenfor her !

Vis litt mer respekt for medmennesker og ikke minst norges land !

Det er sikkert mange som er rammet her, men altså, skal det gå utover alle oss andre? isåfall hvis det stenges da, hva skal dere gjøre da, sitte å se på nyheter hele dagen?

Unnskyld meg, men jeg forstår virkelig ikke poenget med å lage en så big deal ut av det.. det vil alltid være noen som er rammet når det skjer noe i verden.


Og dette handler ikke om respekt i det hele tatt, hvis bestemoren min hadde dødd, hadde jeg ikke latt det gått utover alle dere andre.
 

DeletedUser

Guest
fordi dette er den største negative begivenheten i norgeshistorien siden 2.vk... og om du hadde sittet fint ett sted i norge 2.vk å spilt tw så er det lov å ha medfølelse å gi norske folk fred.
 

DeletedUser

Guest
fordi dette er den største negative begivenheten i norgeshistorien siden 2.vk... og om du hadde sittet fint ett sted i norge 2.vk å spilt tw så er det lov å ha medfølelse å gi norske folk fred.

Hvordan kan du i hele tatt sammenlinge dette med 2.verdenskrig?

sier ikke at jeg ikke har medfølelse, sier bare at det er meningstløst å la dette gå utover alle andre.
 
Topp