Nedstemt/ikke mulig Fredsforslag på TW.no

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
mener dette går mye på respekt, jeg personlig har ikke hjertet nok til å angripe noen på en dag som dette... Selvom jeg oppdaga at ikke alle deler mitt syn :) Respektløst spør du meg å angripe nå. But then again, så kan det være jeg som er så emosjonell av meg
 

DeletedUser

Guest
R.I.P!

Støtter forslaget. FRED! La oss heller bruke energi på å stå sammen IRL istedenfor å bruke tid på spill.
 

DeletedUser

Guest
mener dette går mye på respekt, jeg personlig har ikke hjertet nok til å angripe noen på en dag som dette... Selvom jeg oppdaga at ikke alle deler mitt syn :) Respektløst spør du meg å angripe nå. But then again, så kan det være jeg som er så emosjonell av meg

Med to-tre dagers fred så vil ingen få goder, og spillet står så og si stille. Dette er det mest rettferdige..
Jeg tviler på at folk som er under angrep lar være å be om støtte e.l., er dette også respektløst? Eneste riktige er å tvinge inn en fred her.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg er absolutt enig i fred.
Få fred på TW i 2-3 dager, ingen angrep, ingen støtte. Akkurat som julefreden...
Tragiske hendelser som dette er mye viktigere enn jul spør du meg....
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jepp,

Jeg er ikke maktet nå til å angripe og forsvare kontoen min..
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det er offisiell landesorg og offisiell flagging på halvstang. Er ikke dette selvsagt?!
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er i mot fred, men skal man først ta det i en stund som dette så syns jeg man får klemme til å gi oss minst en uke.
 

DeletedUser

Guest
Det er litt seint å komme med denne freden nå, den burde kommet fra lørdag morgen vist vi skulle hatt den.

Syns også avstemningen skulle gått IG så KUN aktive spillere fikk stemme, hvorfor skal folk som ikke spiller få bestemme dette!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes det bør bli fred hvert år den 22. for å minnes de som døde.
 

DeletedUser

Guest
Støttes. (Så lenge ikke teamet sier fra 1 time før den 22 at de har bestemt seg for å ha fred den 22 hvert år.)
 
Topp