Nedstemt/ikke mulig Fredsforslag på TW.no

DeletedUser

Guest
Støtter en markering, men er virkelig TW-fred måten å gjøre det på?
Jeg synes ikke det, så jeg støtter ikke.
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke.

Vi skulle ha fred slik at de som trengte det kunne sørge i fred uten å ha annet å tenke på. Behovet vil ikke bli like stort ved "jubileum".
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Støttes ikke.

Vi skulle ha fred slik at de som trengte det kunne sørge i fred uten å ha annet å tenke på. Behovet vil ikke bli like stort ved "jubileum".

Fremtidig fred ville ikke vært for å sørge i fred. Bare en markering :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Derfor jeg liker det redswan skriver. Bør være en annen måte å markere det på om vi skal det.

Kan selvsagt forstå det. Støtter også andre måter å markere på, trenger ikke nødvendigvis å være fred. Synes bare selv at fred ville vært en god måte. :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det kan godt være, men det virker veldig overflødig å gjøre dette hvert år. Jeg har stor forståelse for at de pårørende ønsker å ha annet å tenke på den dagen. Dessverre dør følk hver eneste dag (for å sette det på spissen). Skal ikke sammenligne det med f.eks en trafikkulykke, men håper likevel du skjønner hva jeg mener. Jeg håper likevel vi kan ta eget initiativ å respektere hverandre såpass at vi kan ta hensyn til pårørende. Trenger ikke sende ut haugevis av angrep på akkurat denne dagen...
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, det kan godt være, men det virker veldig overflødig å gjøre dette hvert år. Jeg har stor forståelse for at de pårørende ønsker å ha annet å tenke på den dagen. Dessverre dør følk hver eneste dag (for å sette det på spissen). Skal ikke sammenligne det med f.eks en trafikkulykke, men håper likevel du skjønner hva jeg mener. Jeg håper likevel vi kan ta eget initiativ å respektere hverandre såpass at vi kan ta hensyn til pårørende. Trenger ikke sende ut haugevis av angrep på akkurat denne dagen...

Ja, det vil alltid være noen som er imot dette, og å bassere markering med respekt fra andre som du sier. DET er å være naiv...
Jeg har selv venner som har sendt ut melding, hvor de skrev de ikke kom til å sende støtte, angrep og lignende siden TW ikke betydde noe i perioden som var. Hvorpå enkelte som fikk meldingen benyttet sjansen til å sende angrep...
Så respekt fra folk er ikke noe å tenke på engang tydeligvis...

Folk dør hver dag, og greit at du setter det på spissen. Trafikkulykke er jo ikke i nærheten av det som skjedde nå, greit at trafikkulykke er tragisk, men er vel heller sjeldent en trafikkulykke har så stort omfang. Med mindre du tenker på skip som synker, fly som syrter osv..
Som sagt, skjønner poenget ditt. Men jeg synes fortsatt fred ville vært det beste alternativet jeg kan tenke på :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke virke kynisk, kald eller respektløs. Men dette er bare et spill og om folk ikke vil spille på markeringsdagen, er det bare å skaffe seg KV.
Kanskje noen av dem som har blitt berørt av tragedien faktisk finner litt trøst i å spille et spill dem er glade i?
Synes fred, nattbonusdøgn o.l blir feil.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er egentlig enig i redswan. Skal man markere dagen, så finnes det muligheter for dem. MEN kompromiss kan vel også gjøres. Tviler derimot at det faktisk lar seg gjøre å ordne nattbonus hele døgnet.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om du tviler på at det lar seg gjøre, hvorfor kom du selv med 50%-effekt av angrep? :S
Uansett. Jeg synes en markering hadde vært fint, men blir heller ikke skuffet/sint om det ikke skjer... :)
 

DeletedUser

Guest
Om du tviler på at det lar seg gjøre, hvorfor kom du selv med 50%-effekt av angrep? :S

Fordi jeg lever i en boble for meg selv der alt er perfekt :D
Neida, men burde vel være en mulighet for senere oppdateringer om det ikke allerede er mulighet, selv om jeg aldri har opplevd det tatt i bruk...
 
Topp