Frihet!

DeletedUser

Guest
anti_mind_virus.png

Så... Da var jeg ferdig med å spille på den norske Tribal Wars serveren. Etter over fem år har jeg (omsider) fått nok. Nå er det også bare fem uker igjen av W2.net, som jeg regner med at blir min første og siste verden på TW. En viss symmetri der.

Tusen takk til alle gode venner, gode fiender og trivelige diskusjonspartnere. Dere har gjort dette til så mye mer enn et spill. Dere er også litt for mange til å nevne; ingen nevnt, ingen glemt.

Jeg kommer nok fortsatt til å surre rundt på forumet fra tid til annen, og vil være å finne på skype. Så dere blir nok ikke kvitt meg sånn 100 % (Bwaha!), men forhåpentligvis vil også det bli faset ut.

Det er flere grunner til at jeg slutter. Jeg går for eksempel snart ut i fulltidsjobb etter endt studietid (jeg er nå velutdannet, men ennå ikke veldannet), og TW har en tendens til å dra utover kvelden. Men hovedsakelig så er det fordi jeg ikke lenger syns at selve spillet er morsomt, så da er det på tide å slutte, og finne noe annet å bruke tiden på. Kanskje ta opp igjen Age of Empires 2 nå som det er i HD kvalitet.

Mest for min egen del, og kanskje for den nysgjerrige, så lager jeg et, uh, "kort" sammendrag av min tid på Tribal Wars. Siden det sikkert blir litt langt slenger jeg det under en spoiler så det er lettere å overse det :razz:

[spoil]Det hele startet i en klan i Age of Empires 2, på den tiden det ble spillt på Msn Gaming Zone. Jeg var i en stamme der hvor flere holdt på med andre spill, blant annet Tribal Wars. Etter masing fra stammelderen, som nå faktisk jobber som CM på en av TW serverne, startet jeg på W2.net i desember 2006.

W2 er en gammel verden, og ser nå ut til å endelig bli ferdig i nærmeste framtid. Det var sakene sine det, gråbyhoring og 500k før jeg prøvde disse fancy smancy premiumdingsebomsene.