Frykt Verdens Skaper

DeletedUser

Guest
Hallo mine venner, en ny "trussel" kommer fra alle verdens kanter (sorry for at vi er spredt, jeg sier dette i forkant nå for at dere ikke skal slå det inn-.-). De forente disiplene av den ene og alene, selveste sharpy1 er...ehh...nja...sluppet løs!O.O

Sharpy1 er den tøffe, den store, den enestående av dem alle! Hans smak på Anime er søt, hans utspring innen hentai er supreme...og hans syn på rett og galt er uten like! Han er som en gud, bare bedre på alle måter, for uten han ville det ikke finnes planter på jorda, heller ikke mat eller vann!

Du som er i Action!
La ditt navn holdes hellig!
La dine byer komme!
La din vilje skje,
i nuken som i støtten!!!
Gi oss i dag våre dagelige ressurser!!
Forlat oss vår skyld!!
Som sharpy slakter sine fiender!
Led oss inn i fristelse!
Men frels oss fra det onde!
For troppene er dine!
Og makten og æren i evighet<3


-Universet er ditt, og verden bukker under dine føtter...

Frykt oss, for vi er overalt (nesten bokstavelig talt) og vi frykter ingen, untatt de som er større og/eller sterkere/bedre enn oss. Se det er tapperhet det!^^

Vi er tilhengere av den store, og vi skal reise oss til vi nesten er ved hans storhet...grunnen til at vi ikke kan bli større eller likedans er at det ikke finnes noen over eller ved siden! En ny makt er formet, og den skal herske over flere rutefelt på v3!

Pass dere alle store og små i K44/54/53 etca, for dere er omringet fra alle kanter!

Vi er på hele 227.751 poeng, er dere ikke stolte? O.O

Med denne talen stopper vi for å ikke overdrive, men dere kommer sikkert til åse mer til oss i...ehh...fremtiden!

Mvh ~AHS~

ALL HAIL SHARPY1!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dette kvalifiserer jo til listen som vi IKKE kommer til å besøke under noen omstendigheter :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, frykt Sharpy1 (hail) og hans grouppies :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hmm, jeg datt litt ut nå :p

Men det er Action det er snakk om? Eller Shapry1 ene og alene? XD

Edit: Glem det :p Måtte bare lese engang til ^^

Herlig fan club XD
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei da , det er bare vår elskede Sharpy <3 som det er snakk om her ;)

ene og alene :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
nei , nei , nei , nå begynner det å ta litt av her. La meg gjøre alt dette klart for dere: Sharpy1 er ikke Gud! For alle som tviler på dette kan jeg si at han ikke engang er nr 1 på V3! En annen ting med Sharpy1 er at han har et siffer (1) bak navnet , noe som tilsier at navnet er plagiat av noen andre som kom på det først (hvis det kommer siffer bak navnet og det ikke er bare for at det skal være kult kan man trygt fastslå at navnet allerede er brukt). I tillegg til navnet har ikke Sharpy1 bevist sin guddommelighet ved å utslette alle andre som ikke er allierte på spillet. Jeg håper at dette er bevis nok ,og at jeg slipper å forklare meg ytterligere.
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nei , nei , nei , nå begynner det å ta litt av her. La meg gjøre alt dette klart for dere: Sharpy1 er ikke Gud! For alle som tviler på dette kan jeg si at han ikke engang er nr 1 på V3! En annen ting med Sharpy1 er at han har et siffer (1) bak navnet , noe som tilsier at navnet er plagiat av noen andre som kom på det først (hvis det kommer siffer bak navnet og det ikke er bare for at det skal være kult kan man trygt fastslå at navnet allerede er brukt). I tillegg til navnet har ikke Sharpy1 bevist sin guddommelighet ved å utslette alle andre som ikke er allierte på spillet. Jeg håper at dette er bevis nok ,og at jeg slipper å forklare meg ytterligere.


Ehh... jo Sharpy er en gud jo :eek:
Jeg skulle gjerne set at du gjordet det noe bedre ;)
Der han har 1 måned kor han faktisk ikke logget på annet en og holde kontoen i live som gjorde han hoppet mange ranks bak som han likevel tok igjen.
Utslette alle andre? ;) That day will come trust me :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Frykt verdens skaper?

'i dont murder madafuckers for free
like a person with aids, you regret fucking with me'

Passende qoute til topic fra en kar som kommer til oslo 24 juni og anbefaler alle til å ha seg på konsert:)
 

DeletedUser

Guest
skjønner du ikke AHS (All Hail Sharpy) har lagd en ideologi som tilsier at den store Sharpy1 lagde verden 3 og alle i den er hans barn...

For en stor lykkelig familie vi er <3
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker verden 3, men jeg tror ikke sharpy lagde verdenen.

Jeg tror den ble lagd av admin folka i tyskland som syntes det var en god ide og prøve ut bonus crappe og kirkemoduser på norske servere først.

Ellers skal jeg ikke på immortal technique konsert, så jeg håper flest mulig møter meg der.

Balls out!
 

DeletedUser

Guest
Dere som er fans av Sharpy1 vet ingenting.Dere støtter ham sikkert ikke , dere bare smisker.
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Btw , alle vi som tilber sharpy (hail) har blitt "trent" opp av sharpy himself :D
og veit da hvor imba han er :cool:
 
Topp