Frykt Verdens Skaper

DeletedUser

Guest
nei , nei , nei , nå begynner det å ta litt av her. La meg gjøre alt dette klart for dere: Sharpy1 er ikke Gud! For alle som tviler på dette kan jeg si at han ikke engang er nr 1 på V3! En annen ting med Sharpy1 er at han har et siffer (1) bak navnet , noe som tilsier at navnet er plagiat av noen andre som kom på det først (hvis det kommer siffer bak navnet og det ikke er bare for at det skal være kult kan man trygt fastslå at navnet allerede er brukt). I tillegg til navnet har ikke Sharpy1 bevist sin guddommelighet ved å utslette alle andre som ikke er allierte på spillet. Jeg håper at dette er bevis nok ,og at jeg slipper å forklare meg ytterligere.

Er det noen som er litt sjalu her? :p
Han jobbet seg ganske kjappt fra nr. 2 til nr. 1 :d
Sharpy1 er en gud.
Ingenting av det du har nevnt, har noe mening.
Tilbe v3's herre, Sharpy1.


Dere som er fans av Sharpy1 vet ingenting.Dere støtter ham sikkert ikke , dere bare smisker.

Vet vi ingenting?
Vi veit mer enn noen andre.
F.eks.:
Han bruker røde sokker på fredager.
Han har på svarte silkeboksere på tirsdag og torsdag.
Han har skills i tribal 24/7 (Hender av og til at han adler dere i drømmene sine).

For å si det enkelt og greit: Han hadde neppe akseptert oss hvis vi bare smisket.
Pluss at du virker ganske så sjalu. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ikke glem at Sharpy likte pizzaen på Kebab House best før, men nå har han gått over til Milano om jeg ikke tar feil ^^
 

DeletedUser

Guest
Dere er alle helt på bærtur, det eksisterer bare en gud og han går under navnet TLR01 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dere tar feil ALLE sammen. Jeg er ikke sjalu på at han går med røde sokker på fredager. Tenk at deere er så dumme at dere tilber en motstander. Dere burde slutte med den hedenske religionen deres og heller bruke logikk slik at dere kan styrte sharpy1 (legg merke til hvordan jeg håner hans navn ved å ikke bruke stor bokstav). Dette her er noe dere burde gjøre: skaffe dere et liv! Dere har altfor mye fritid.
 

DeletedUser

Guest
Vi skal skaffe oss et liv sier du? Kunne det blitt værre....
Vi bare koser oss vi, dette er jo bare fabelaktig og morsomt^^

Motstander, hvor har du fått det fra:confused:

Vi er allierte delux vennen min, det er noe her du sikkert ikke har fått med deg, ellers så er du rett og slett sjalu på Sharpy1 (HAIL).:rolleyes:

Det var Sharpy1 (HAIL) selv som ville at vi skulle grunnlegge denne stammen. Medlemmene i AHS er venner av Sharpy1 (HAIL) og vi støtter han på alle måter, samme som (og mer til) at han støtter oss:D

Sharpy1 (HAIL) kan dessverre ikke bekrefte noe av det vi sier på forumet nå fordi han er bannet..

Du prøver med tragiske forsøk på å få Sharpy1 (HAIL) på et dårlig lys, lille missunelige gutt. :)

Sharpy1 er at han har et siffer (1) bak navnet , noe som tilsier at navnet er plagiat av noen andre som kom på det først (hvis det kommer siffer bak navnet og det ikke er bare for at det skal være kult kan man trygt fastslå at navnet allerede er brukt).

Det er tøfft, 1ern er der fordi det gir exstra piff!

Prøv å bare si Sharpy....døft...

Sharpy1 (HAIL) rettere sakt...dritfett:cool:
+ at Sharpy1 (HAIL) er kreatift lagd...det ser fetere ut enn bare Sharpy. Sharpy1 (HAIL) selv foretrekker "Sharpy The One" (HAIL), og jeg er helt enig i at det høres ut som ett mesterverk..passende navn til et mesterverk btw...

Hva skal jeg si? Du har jo faktisk ikke vist noen form for kunnskap om noe som helst på forumet som jeg ser, tror vi vet litt mer enn deg i omtrent alt på V3....:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som jeg sa , så handler det om smisking.

Som jeg sa, så er dette på ren humor, ei smisking.
En stamme blant folk som kjenner en person og vil gjøre noe artig ut av det. :)

Stammen startet faktisk egentlig etter at to glade og litt gale animeelskere fant hverandre, og sammen med noen andre lagde de en egen hentaigruppe. ^^
(dere som har fulgt med vet hvem jeg snakker om. For en storartet gjeng, som sakt synd at begge 2 er banna)

Samtidig ville flere av N*IFene som også er venner av Sharpy1 (HAIL) samle seg til en stamme, og hva kunne vell ikke passet bedre da enn å lage en egen uberstamme?
Grunnen til at den ble hetende AHS (eller ~AHS~ nå, det så mer stilig ut) er rett og slett fordi det var mangel på fantasi når det gjelder navn + at det hyller den som samlet sammen denne fabelaktige gjengen.
Og fra da av var et godt og sterkt bånd knyttet :cool:
Hvis ikke det hadde vært for Sharpy1 (HAIL), hadde jeg ikke hatt så godt vennskap med f.eks. Rena Ryuugu.

Synd at Sharpy1 (HAIL) ikke kan bli med i denne samtalen fordi han er banna, som er litt synd egentlig :S

Til det med HAIL-greiene; det har blitt en ren refleks på forumet, og jeg slutter ikke med det nå som jeg først er i gang nei. :p

Som sagt er Sharpy1 (HAIL) en av grunnleggerne for denne stammen, det var faktisk han som fåreslo det :eek: Og nå er denne stammen den 10 største underdogen :cool:

Er personelig litt stolt av oss jeg... :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Regner med at Sharpy1 følger rimelig bra med på hva som skrives her selv om han er bannet...:p Så da får vi prøve å tirre ham litt da.....;)

Sharpy1 har jo nå klart å karre seg over 700.000 poeng... Men besviser dette virkelig noe som helst annet enn at han må ha lagt ned en betydelig mengde arbeid... For all del det er bra jobbet.... Men bare for å motsi de som kaller ham "gud"..... For at dere skal kunne kalle ham "gud" så krever det først en klar definering av begrepet "gud"... Først når dere har kommet opp men en meget klar definasjon av begrepet kan dere gå ut med slike påstander... MEN, dette betyr ikke at Sharpy1 er noe mer gud enn meg....:eek: Det betyr simpelt ent bare at han oppfyller deres krav til en gud....

Men slik jeg tenker og er opplært til så er Gud allmektig... Dette vil igjen si at Gud igrunn kan gjøre som han vil.... Men så er det jo det med at vi mennesker har fått en fin liten ting som kalles for "fri vilje".... Dette betyr da igjen at Gud plutselig ikke kan gjøre som han vil...:confused: eller kansje han kan det....men nok om det... det jeg mener er at Sharpy1 strengt talt ikke kan gjøre som han vil.... Han i likhet med alle oss andre må akseptere enkelte regler bestemt av andre... Og om han hadde vært "gud" så hadde vell han funnet en lur måte å slippe unna disse reglene...??? men det har han ikke gjort.... derfor er han både bannet og dermed ikke Gud....:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ayreon:
Jeg visste at dette her kom til å komme en eller annen gang :p

Hvem vet, mange Religioner har en ond og skummel makt som trosser Gud, kan hende at moderatoren var smittet av det onde etca :rolleyes:

Men det at han er bannet skal ikke denne tråden gå, denne tråden var lagd for å gi beskjed om at en ny makt har kommet :eek:

Jepp, han oppfyller våre krav som en gud, på hver av alle medlemmenes sin måte :cool:

He's just so adorable^^
 

DeletedUser

Guest
da må jeg bare si at jeg er glad på deres vegne.... dere har då fått et klart bevis på at deres gud virkelig eksisterer........ :D
 

DeletedUser

Guest
Tror vi alle vet nøyaktig hva du føler nå Ayreon, du begynner å irritere meg! Slutt!
 

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ayreon:
Jeg visste at dette her kom til å komme en eller annen gang :p

Hvem vet, mange Religioner har en ond og skummel makt som trosser Gud, kan hende at moderatoren var smittet av det onde etca :rolleyes:

Men det at han er bannet skal ikke denne tråden gå, denne tråden var lagd for å gi beskjed om at en ny makt har kommet :eek:

Jepp, han oppfyller våre krav som en gud, på hver av alle medlemmenes sin måte :cool:

He's just so adorable^^


Håper dere er sikre på deres egen legning... Dette begynner å bli bra homoerotisk :p
 

DeletedUser

Guest
Og nå er denne stammen den 10 største underdogen :cool:

Er personelig litt stolt av oss jeg... :rolleyes:

Vel dere er den 15 største stammen med 20 eller mindre medlemmer.
Akitty er faktisk den 10 største underdogen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg starter en religion selv. Den heter Gaffeltro og handler om at jeg er en leder (ikke Gud) som fant den rette måten å spille på." Alle som følger i mine fotspor må følge reglene i TW og støtte allierte. Hvis dere gjør alt riktig vil dere , når dere blir adlet komme til Gaffelivana der alt er bare lykke og velstand. De som ikke vil følge Gaffeltros lære vil bli gjenfødt gang på gang her på tribalwars og hvis dere ennå ikke forbedrer dere vil dere komme til fryktede Travian der dere blir dømt til evig pine".- utdrag fra Gaffeltroboken skrevet av Sir Gaffel(Heil) Ang sharpy1 er han bare en avgud.
 

DeletedUser

Guest
Den religionen så morsom ut Sir Gaffel. Jeg joiner , jeg vil ikke komme til travian:D
 

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmm, jeg vil til travian igjen, her er det jo ingen endgame, bare samme dølle greia dag ut og dag inn.. Nuke, adle, deffe, nuke, adle, deffe...
 

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vinne ;) I travian kåres det en vinner, altså første som bygger et world-wonder. Savner endgame og natarer her i TW...
 
Topp