Funny Mails!

DeletedUser

Guest
Det skulle vært aldersgrense på tw...

Må bare kommentere her... Aldersgrense? ??? Modenhetsgrense, tror jeg vi sier. Vi kan jo ta hele den diskusjonen rundt alder slash modenhet og bringe tråden helt ut av tema, om du vil :)

Litt tøffe de til Primeape og Oshawott, btw :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ingen andre som har fått noen morsomme meldinger? eller sendt noen? :)
 

DeletedUser

Guest
Må bare kommentere her... Aldersgrense? HVA?? Modenhetsgrense, tror jeg vi sier. Vi kan jo ta hele den diskusjonen rundt alder slash modenhet og bringe tråden helt ut av tema, om du vil :)

Litt tøffe de til Primeape og Oshawott, btw :)

Jeg gir søren i Hvor moden en 10 åring er for alderen, faktumet er at han uansett ikke er moden nok.
Men som du sier, la oss ikke gli helt ut ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Fikk en trussel om at dual var bannable her istad, og han hadde vist sendt ticket på meg. Altså nå leste nok han mest sansynelig fra .net sine speedregler. Vet ikke om noe annet sted enn speed på .net dual kunne vært ulovlig.. Men yeh, skal få den ut på forum imorgen en gang, tror'e
 

DeletedUser

Guest
Fikk en trussel om at dual var bannable her istad, og han hadde vist sendt ticket på meg. Altså nå leste nok han mest sansynelig fra .net sine speedregler. Vet ikke om noe annet sted enn speed på .net dual kunne vært ulovlig.. Men yeh, skal få den ut på forum imorgen en gang, tror'e

Dual er fullt lovlig på .net også, så tror nok han har tatt det fra en helt tilfelig server.
 

DeletedUser

Guest
*** i dag klokken 07:43[/u]
jeg har mer poeng en flere av dine medlemer og du sier nei LOL

Ehm, problem?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du burde redigere litt på den magmar, jeg ser lett hvilken spiller som har skrevet dette ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nå har jeg ikke lest søknaden dere har fått fra siste der, så kan ikke gi deg noe kontret svar akkurat nå.
 

DeletedUser

Guest
Burde ikke han få komme inn på samme grunlag som Deuz gjorde da?

er vel en liten forskjell når søknaden kommer fra en spiller ingen av oss har hørt om før, enn når den kommer fra en spiller vi kjenner godt til :eek:

offtopic, men når du spør så latterlig dumt så følte jeg bare for å svare..
 

DeletedUser

Guest
**** i dag klokken 17:40
Du at ka i ...... e det du trur du gjør for noe.
Eg e vek i bere en dag og da trur alle at eg e en farm.
Bare å ta over et kontinet på v.4 er jo ikke den letteste jobben.
Nå som eg er tilbake er det ikke noe mer farming.


hahaha, døde :D
 
Sist redigert av en moderator:
Topp