Funny Mails!

DeletedUser

Guest
Kan du?:p Hvem var det da?

Rediger bort lenken eller rediriger den til en annen plass :) Du kan bruke google eller bildet av facebooks forside om du så vil, poenget er at den ikke skal lede til den personen man har snakket med.

Ellers må jeg si at det vitner om dårlig hukommelse dersom du må spørre oss om hvem du har snakket med :eek:
 

Björkka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
philippuru i dag klokken 20:28

You are dead, my tribe is planning attack..

philippuru i dag klokken 20:19

STOP YOUR ATTACK, OR I WILL SEND MY TRIBE ON YOU!!!!!

This after he try scout me :)
 

DeletedUser

Guest
Naith i dag klokken 08:17
Kjære ****,

Jeg har den beklagelige nyheten at alle dine tropper, på beklageligvis, har begått selvmord utenfor byen min. Med dette referer jeg til den lille gruppen soldater, 580 øksemenn, 20 speidere, 59 lett kavaleri, 9 rambukker, 6 katapulter og 1 paladin som ankom byen min ved det respektable klokkeslettet 09.12.11 00:40:11, noe som bryter skikk og bruk. Besøk tas kun imot før klokken 23.00, men dette står ikke i fokus.

Det var ved det nevnte tidspunktet at soldatene mine hørte noen rare lyder; det var som om en vill fyllefest på grønland hadde tatt sted utenfor byen! Da soldatene mine gikk for å undersøke nærmere fant de ut at alle dine menn, med det unntaket av de 20 speiderne, hadde drukket og spist for mye, og sprang i fillebiter !

Dette medførte selvsagt masse styr, ettersom mine soldater måtte rydde opp i alt sølet etter troppene dine. Dette er dårlig PR for andre spillere som kommer på besøk for første/andre gang. Men heldigvis ble alt ordnet i løpet av kort tid, og besøk tas imot igjen. Før klokken 23.00, naturligvis, slik det sømmer seg. Derfor ber jeg deg heretter om og heller be troppene dine spise og drikke seg ihjel et annet sted. På forhånd, takk !

Naith out ;)

Haters gonna hate ! :)
__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 

DeletedUser

Guest
Er du hateren da? For meg er haters de som sender hate meldinger og oppkaller byene etter deg på en romantisk måte :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
******** i dag klokken 14:34
FEGING TAR MEG NÅR JEG ER PÅ SKOLEN!

Noen som ikke tåler å bli angrepet :S
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Han blokket meg etter denne meldingen, så får ikke hatt noen ordentlig samtale :(

**** den 15.12. klokken 08:07
Okey, har sittet her og sett på hvordan du har holdt igjen for å plage meg... men du hvet vell kanskje at det er et stort pluss for meg? I alle fall så oppfører du deg som en svekling. Klarer ikke å adle etter 118 ganger har du ikke klart å adle meg?!?!
Hadde det vært motsat hadde du nokk ikke hvært der mer...

Ja, det er et stort pluss for deg å miste ressursene dine? Men jeg skjønner ikke hvordan adelsmannen min har klart å feile 118 ganger :confused:
 

DeletedUser

Guest
Han blokket meg etter denne meldingen, så får ikke hatt noen ordentlig samtale :(



Ja, det er et stort pluss for deg å miste ressursene dine? Men jeg skjønner ikke hvordan adelsmannen min har klart å feile 118 ganger :confused:

Han må ha havna ut på kjøret igjen... Kan ikke se noen annen løsning :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vel, ikke en mail.. men pyttsan;


Beskrivelse
Dette er Infection!

Vi er erfarne spillere fra alle verdener!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Leder:

Dr.MyrheimThorheim

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~Allianse / IAP~
Åpent/Begrenset/Stengt


Diplomatiske saker tas hånd om av stammens diplomat:

Dr.MyrheimThorheim

En diplomatisk søknad skal inneholde:

Hvorfor dere vill være ally med oss:
hva vi tjener på det:


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~Rekruttering~
Åpent/Begrenset/Stengt


Søknader om medlemskap sendes til stammens rekruttør:

Dr.MyrheimThorheim

Vi tar bare imot henvendelser som er seriøse!!!
Vi inviterer bare spesielle utvalgte som er aktive.


En søknad skal inneholde:
Alder:
Erfaring:
Aktiv:
Andre verdener:
++ gjerne mer



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Stammen ble stiftet av Dr.MyrheimThorheim

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Vi spiller for å spille, men vi tar dette spillet seriøst.


Kanskje ikke så spektakulært ved første øyekast, men verdt til å tenke på er at det kun er 1 spiller i denne stammen ;)
Velger likevel å kalle det en seriøs infeksjon!
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis mange personligheter inne i bilde, kanskje alle er erfarne, men på forskjellige måter?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Primeape i dag klokken 22:12:
Kommer ikke til å svare på de neste meldingene du sender til meg, pleier som regel å ikke snakke med mindreverdige, kom deg tilbake til slummen.

Ikke rart...
Og når du i tillegg har blitt cattet ned og er så og si uten tropper, ja, ikke rart Hissi blir hissig.
 

DeletedUser

Guest
Ikke rart...
Og når du i tillegg har blitt cattet ned og er så og si uten tropper, ja, ikke rart Hissi blir hissig.

Bare se hvem som vinner tilslutt du lillegutt, dere klarer jo ikke å adle meg, trodde det var meningen.
 
Topp