Funny Mails!

DeletedUser

Guest
LoL, han gikk med ett skilt der det stod Jakob.. hahahahaha xD
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kj3llern i dag klokken 19:11
Hei.

Hvorfor angriper du meg? Trodde stammene våre diskuterte IAP.

hilsen
[player]kj3llern[/player]

rollover i dag klokken 19:14
du startet jo med og angripe meg isted... Og jeg spurte deg da om det var en misforståelse, det svarte du at det ikke var. Har du ikke bestemt deg?

kj3llern i dag klokken 19:14
IAP skulle gjelde en vei såvidt jeg har skjønt. Du må kanskje spørre ledelsen din kanskje?

rollover i dag klokken 19:16
så dere skal kunne angripe oss, men ikke vi dere? >Uavhengig av avtaler, så er det jo normalt og forsvare seg, og krinko krankos 16 angrep ser da ikke akkurat ut som fakes heller...

>Men skal høre med de i toppen jeg...

kj3llern i dag klokken 19:18
Ja. Jeg ble virkelig forundret nå.

rollover i dag klokken 19:18
har du evt det som står på forum opplyst fra deres ledelse om oss, så jeg kan se det?

kj3llern i dag klokken 19:27
Ja klart det. Ble litt klipp og lim her.


Freps den 18.12. klokken 21:08 Siter

Når det gjelder [ally]Yakuza[/ally], så diskuteres det nå om en IAP som skal være gjeldende KUN fra deres side. Slik at vi kan fullføre våre claim på [ally]yakuza[/ally] byer. Slik at vi ikke får trykket fra både [ally]Yakuza[/ally] og [ally]DOGZ[/ally]. En gullkantet avtale som jobbes med.

IRL - alive35 18.12 klokken 21:10 Siter

[ally]Yakuza[/ally] avtalen er straks i boks, mangler bare noen formaliteter. De vil selvfølgelig forsvare seg ja.


Står mye annet som jeg ikke trengte å kopiere. Har du spurt ledelsen din?

rollover i dag klokken 19:30
er ikke pålogget noen ennå, både skype og forum er ubesvart...

Men det står igenting på forumet om dette altså, ihvertfall ikke som jeg finner... Har du noen oversikt over hvem det er som de har snakket med, for dette virker ut som en utrolig merkelig avtale, og slike ting ville det nok ihvertfall vært stemt over...

kj3llern i dag klokken 19:33
Vel kanskje dere har litt kommunikasjonsproblemer å jobbe med innad i stammen. Vi fikk beskjed med engang hvertfall.

Regner med ledelsen vår har pratet med ledelsen deres. Jeg bare kopierte fra forum og sendte deg det som var relatert [ally]Yakuza[/ally].

rollover i dag klokken 19:37
ja, om ikke dette da er en gedigen misforståelse... Jeg ser ihvertfall ikke noen årsak til at vi skulle innåptt en en-veis IAP om du skjønner. Vi har jo heller ikke for van og ofre medlemmer, er det det noen i deres ledelse som er pålogget som du kan spørre? form det hadde virkelig hjulpet om jeg/vi hadde visst hvem det er som dere har snakket med..

Beklager bryderiet for deg med og finne ut, men siste post ang deres stamme på diplomati var datert den 09.12

kj3llern i dag klokken 19:41
Virker seriøst. Jeg spurte ledelsen og de sa at denne var gjeldende og de har pratet med [player]Incore[/player] sa de.

Kan du vise meg det skrive om oss du fant på forumet deres.

Syntes avtalen virker veldig dårlig for deres del. Men du får ta og sjekke litt da vett.

rollover i dag klokken 19:57
Geronimo den 03.12. klokken 00:55 Siter Rediger Slett
Jeg kjenner ikke alle navnene, men er det mange fra VEE som har gått inn i ILR?

dannypwner tok forresten kontakt i kveld og spurte om ny IAP.

dannypwner den 02.12. klokken 20:15
Heisann,

Som du sikkert ser, har det foregått mye forandringer omkring NN og co. Vi håper å få kommet oss på plass ASAP, så lurer jeg på hvordan diplomatien mellom våre stammer er, om vi beholder vår IAP fra NN, eller om vi skal komme til en ny IAP? Eller et nærere samarbeid.

dannypwner

Geronimo den 02.12. klokken 23:30
Hei på deg :)

Ser dere har splittet stammen, og at endel nye navn har dukket opp. Hvem av de nye stammene viderefører gamle NN?

Siden endel av de nye spillerne deres har vært i tildels sterk konkurranse med enkelte av oss, og siden Yakuza er en demokratisk stamme, vil spm om diplomati måtte diskuteres innad i stammen før vi kan inngå en avtale.

Hva er tankene/planene/motivasjonen bak dannelsen av ILR?

Geronimo den 09.12. klokken 11:01 Siter Rediger Slett
Ser at krinkokranko angriper rollover. Er dette isolert, eller opptakten til en aksjon fra IRL sin side?

Mottok nettop denne:

Geronimo den 04.12. klokken 05:13
Inntil vi får avklart diplomatiet vil jeg be deg avstå fra å adle byer nærmere meg enn 1 time med LK. Kfr. Mercury(434|462)K44 og A new Beginning(435|458)K44

dannypwner den 04.12. klokken 07:01
Hadde ingen planer om det heller, jeg må ekspandere mot fronten, og fronten ligger enten i sørøst, eller i nordvest.

dannypwner den 04.12. klokken 07:02
Men jeg har sendt ut et adelstog mot en by, kan finne den frem, sendte i går, tok 19 timer.

Geronimo den 05.12. klokken 11:03
Helt ok, bare du ikke adler nærmere meg enn 1 time med LK - det oppfattes som en direkte fiendtlig handling.

dannypwner den 05.12. klokken 12:41
Den er grei vettu.

kj3llern i dag klokken 20:00
Lite som var relatert den nye avtalen der gitt. Nei gud veit. Du får vel bare smøre deg med tålmodighet du da. Si ifra når du har funnet ut noe da?

rollover i dag klokken 20:03
men regner med du skjønner at jeg ikke sitter og tvinner tommeltotter med folk som angriper meg :)

kj3llern i dag klokken 20:04
Jaja, klart det.


Sorry rollover, du virker som en ålreit fyr. Men der gikk du fem på.
 

DeletedUser

Guest
kj3llern, kj3llern, kj3llern...
Jeg har vært på v3 en stund nå, og er det en ting jeg har funnet ut, så er det man ikke kødder med Yakuza, og medlemene der. Rollover er kanskje en halveis liten spiller blitt, men han har alltids et par ess i ærmet.
Og når en blir kødda med, blir det fort 17 til som henger seg på :rolleyes:
Så, med Dogza, Yakuza, (Og UNI?) mot dere, så kan det bli morro å se når undergangen deres finner sted :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kj3llern, kj3llern, kj3llern...

Tror du virkelig at alt som blir skrevet fra andre automatisk er det folk tror/mener/sier, mens deres side av saken selvfølgelig bare er en spøk?

Du kom med påstander som vi fant meget usannsynlige, men ville allikevel ikke være uhøflig. Den aller første ideen var jo og kalle alle personene som trodde at noen ville inngå noe slikt for åndsvake amøber/individer som skylder intelligens etc, men følte at det kanskje ville være og tråkke over streken i den grad så enkle mennesker kanskje fantes her inne. Vi vlagt derfor og heller ta en mer hyggelig "aproach" og ta dette som en seriøs henvendelse for ikke og tråkke på noens tær eller hjerter;)

I mellomtiden mens dere fortsatte og sende angrep kan du være sikker på at vi foretok nødvendige grep internt. Merkelig at det skulle være helt stilt på både Skype og forum ikke sant... ?

Apropo dette med angrepene: Vi finner det jo også meget merkelig at du kj3llern har begynt og time angrepene dine så bra som de du har sendt nå i kveld, faktisk minner de så mye om verkene til Krinkokranko at vi så oss nødt til og begynne og forfatte en ticket... Den ticketen vil nok inneholde mistanke om ulovlig samarbeid som KV ikke bare for dere 2, men også for hunterz med sine speidinger først... Håper for deres skyld at dere ikke er dumme nok til og prøve slike sprell (eller vent litt, jeg håper vel egentlig dere er det):rolleyes:

Og for ordens skyld skal det sies at det ikke var Rollover som satt ved kontoen sin, han hadde KV av undertegnede :cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Har faktisk sendt ticket selv om ungler i mosen på noen av de spillerene før, men tror egentlig ingen jobber med å bekjempe fusk på v3.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke jeg som sjekker ;)

Syntes bare du brått var blitt voldsomt mye bedre på timingen din... Du er jo mer kjent for og powernuke, ikke presisisjonstiming:p...
Se på det som et kompliment... Og hunterz delen er fordi vi var/er skråsikker på at den spilleren hadde sluttet og spille V3:cool:

Skulle mistanken min være ubegrunnet er jeg den første til og si unnskyld for feilaktig mistanke...
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Apropo dette med angrepene: Vi finner det jo også meget merkelig at du kj3llern har begynt og time angrepene dine så bra som de du har sendt nå i kveld, faktisk minner de så mye om verkene til Krinkokranko at vi så oss nødt til og begynne og forfatte en ticket...

Jeg liker å time angrep jeg. Men er ikke helt fornøyd. Jeg sovnet fra et par stykker faktisk. Så de havnet litt etter. Spør RDI-rsr, jeg liker å time inn en god serie angrep.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Virker som du kan om du vil, eller at noen andre hjelper deg;P
Syns ikke det virker så rart, verre at man plutselig er 3-4 spillere som klarer å time sammen, rimelig close kun en kveld. For så å angripe helt ordinert i 2 uker, har kriget mot mye flinkere og mere erfarene spillere enn det jeg har møtte i EE osv. og ikke opplevd samme som jeg gjorde fra noen av dere 1-3 kvelder.
Da sitter vi alle med den rett og kunne rapportere mistenkelige hendelser i spillet.
Deter vel helt problemfritt Kj3llern???
 

DeletedUser

Guest
Liker att dere følger godt med hater juks så fint mistanke til sånne ting blir grundig sjekket.

Tror ikke dere beskylder meg for juks bruker ikke noen script og har ikke opera så det er noen sekunder melomm hver adel ikke noe problem og snipe meg.

satser på og ta fienden på kondisen og ikke på hurtighet. he he he
 

DeletedUser

Guest
sondre898 den 24.02. klokken 18:08
hvorfor gidder du å spionere på meg?

DarkMoon den 24.02. klokken 18:22
Fordi jeg ville skjekke om vi kunne bli venner

sondre898 den 24.02. klokken 21:37
ok kan vi

DarkMoon den 24.02. klokken 22:48
jeg vet ikke, må vite hvor mange tropper du har først

sondre898 den 25.02. klokken 18:48
170 Spydmenn
230 Sverdmenn
316 Bueskyttere
50 Speidere
1 paladin

DarkMoon den 25.02. klokken 19:19
vi må sende troppene om kapp en gang,, for å se hvem som kommer først

sondre898 den 25.02. klokken 19:46
hva mener du med det?

DarkMoon den 25.02. klokken 19:50
I helga, så sender vi begge troppene våre i støtte til en by, så ser vi hvem som er raskest

sondre898 den 25.02. klokken 19:56
hvorfor ikke nå

DarkMoon den 25.02. klokken 20:12
fordi jeg må gjøre noe klart :p

sondre898 den 25.02. klokken 20:49
ok men vi bruker denn chaten til å snakke med slik at vi kan få mange sider på denne og det er bra.

DarkMoon den 25.02. klokken 22:00
ok
nice

DarkMoon den 26.02. klokken 21:05
Skal vi ha kapløpet i morgen?

DarkMoon den 27.02. klokken 11:19
Jeg er klar, er du klar?

sondre898 den 27.02. klokken 15:53
er du inne nå?

DarkMoon den 27.02. klokken 15:56
ja

DarkMoon den 27.02. klokken 15:59
[village]510|739[/village]

Første mann å sende troppene sine dit sånn at e kommer tlbake fortest :D

DarkMoon den 27.02. klokken 15:59
[village]270|486[/village]

Mente denne

sondre898 den 27.02. klokken 16:00
ok men når

sondre898 den 27.02. klokken 16:00
skal vi si kl . 16 . 05

sondre898 den 27.02. klokken 16:04
logger av nå

DarkMoon den 27.02. klokken 16:21
Har du sendt?

sondre898 den 27.02. klokken 16:39
nei

DarkMoon den 27.02. klokken 17:03
Send når du har tid

sondre898 den 27.02. klokken 20:19
er klar nå

DarkMoon den 27.02. klokken 21:55
Send da:p

sondre898 den 27.02. klokken 22:01
Varighet:104:23:26 for en vei og 208:46:52 for begge veier

DarkMoon den 28.02. klokken 11:25
Så nå er troppene dine på tur ti byen?

sondre898 den 28.02. klokken 14:21
de er på vei nå

DarkMoon den 01.03. klokken 20:58
men hvorfor var ikke troppene dne på vei til den byen?

sondre898 den 01.03. klokken 23:49
de hadde jo kommet tilbake

DarkMoon den 02.03. klokken 16:53
Eh.. 200 timer?

sondre898 den 02.03. klokken 17:00
hadde ikke sendt alle

DarkMoon den 03.03. klokken 15:51
Må jo sende alle :S

sondre898 den 04.03. klokken 19:44
slutt å angripe meg

DarkMoon den 04.03. klokken 22:46
Nei


Ble egentlig ikke så morsomt når jeg prøvde å adle han med 1500 spyd å fant ut at han hadde noen 100 sverd i byen :(
Fikk tatt han tilslutt da
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
skal hjelpe sondre jeg, syns du kan som det har blitt sagt før anonymisere navnet
 
Topp