Funny Mails!

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Skal se om jeg finner den. Jeg fant imidlertid denne. (Gidder ikke anonymisere ham. For det første eksisterer ikke spilleren lenger, for det andre har jeg fått PM av vår nye forum mod. at regelen om anonymisering av sitater er opphevet(!!!).

Seriøst? Om så har jeg en fin en fra i dag, bare pga hvem det var med. Ikke sant jugenissen?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
habla
Assisterende Community Manager


Ble medlem: Apr 2009

26-04-2009, 18:21 Topp Videresend melding Svar med sitat
Du fekk den utestengelsen av den forrige ledelsen, og eg ser ingen problem i å sitere meldinger med avsender synlig på forumet.
__________________
Support
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Han starta litt høyt oppe, så trappa han litt ned underveis.

Kan fortelle at jeg fortsatt har en god del støtte i byen min fra USENS. Ingen kom før jeg hadde adla den:D

jugenissen den 05.05. klokken 19:05
så dere har planer om å kjøre angrep på akademiet vårt?

før dere planlegger noe mere bør dere fjerne alle spionene i deres stamme ;-P

Bambam den 05.05. klokken 19:14
Hahaha! Tulling. Jeg tar en i natt, så tar jeg sikkert resten om litt.. Om ikke noen andre tar de først da selvfølgelig.. Er nok ikke plass til dere i K34, beklager. Alt som er av USEN-A og USENS i K34 kan du bare si at kan restarte først som sist.. Sånn da slipper jeg å fjerne "spionene" dine, siden du heller kan få det rett fra meg. Eller vent det er vel hun jeg angriper atm sin bror som er "spionen" din.. Takk for at du sa i fra..

Bambam den 05.05. klokken 19:26
Skulle det være noe, så må du bare si i fra. Sånn btw..

jugenissen den 05.05. klokken 19:28
hehheh hva sier du med 500 kat pluss ram samt palladin med fakkelen i mot deg?

Bambam den 05.05. klokken 19:30
Fyr løs du. Jeg klarer helt sikkert ikke å organisere et forsvar på 55 timer+..

jugenissen den 05.05. klokken 19:47
er ikke snakk om ett angrep. men kanskje 40 angrep

Bambam den 05.05. klokken 19:56
39 fakes og ett angrep tenker du ja? Slutt da.. Ta en titt på Tw-stats du, da kan du sjekke om dere har noen som helst mulighet.. Om dere sender 40 angrep har dere jo ikke en ting å snipe med heller.. Hva skal dere gjøre om noen andre angriper dere da? Hoff.. Gi deg før du driter deg helt ut da..

Mvh
Bam

jugenissen den 05.05. klokken 19:58
heheh mest trolig har du rett her ;-P men det er vel flere enn uaensbyer og ta der nede?

Bambam den 05.05. klokken 20:02
Det er det helt sikkert.. Vi har allerede rensket ut en del uønskete stammer, så vi fortsetter bare i samme stil vi..

jugenissen den 05.05. klokken 20:23
er vel ikke fullt så tett der nede da ;-P

Bambam den 05.05. klokken 20:31
Feil plass.. Vi er nord, altså oppe.. Trangt nok ja.. %%,86% av kontinentet tilhører UNI-familien for øyeblikket. Og vi holder oss unna Gråbyer.. Og siden vi ligger i utkanten med maaaange nye spillere, blir det enkel matte det.. Beklager.. Men om du gir de andre som ligger her ett tips om å restarte, så kaster de ikke bort så masse tid her oppe. For at de overlever er helt uaktuelt.

Bambam den 05.05. klokken 20:32
55,85% skulle det være..

jugenissen den 05.05. klokken 20:32
hva med å adle dere opp til krigen da? høres ut som om dere har rene plankekjøringen

Bambam den 05.05. klokken 20:36
Opp?

Les den siste posten en gang til, så prøver du på nytt..

jugenissen den 05.05. klokken 20:40
adle dere ned ;-P heheh

Bambam den 05.05. klokken 20:43
Flink du er..

Men vi går for 80% av K34 før vi starter å tenke på noe annet.. Sorry for at vi ikke gidder å hjelpe dere ut av knipa, som du har snakka dere inn i..

Mvh
En som er litt lei av denne samtalen, aka [player]Bambam[/player]

jugenissen den 05.05. klokken 20:44
ha en fortsatt fin kveld

Bambam den 05.05. klokken 20:44
Samme
 

DeletedUser

Guest
SPIXTEEEEEEEEER :D

spixter I dag kl 14:46
Tok kontakt med de igår;D. 3cession ryker ut om et lite angrep går på meg. Har mine kontakter jeg og.

SpamZor I dag kl 14:48
Jau meg i ræva

spixter I dag kl 14:50
Jeg har sendt over 90 mails til SR fyren bare prøv. Jeg lover deg jeg juger ikke. Kan sørge for at jeg mener riktig at de kaprer deg inatt?

spixter I dag kl 14:50
Du vet liksågodt som meg at du ikke er på den besteplassen.

SpamZor I dag kl 14:53
JEg har farma de fra SR rundt meg, de sliter

OMG! Im verry redd :eek:

spixter I dag kl 14:54
Sør vest du vet de store ligger rett rundt gjørne bak deg.... vi har sjekket at det tar lenger tid for at du får støtte enn at de attacker deg

SpamZor I dag kl 14:55
Jeg er jo venn med ledern ^^

spixter I dag kl 14:55
Hehe du vet?:p jeg har fortalt om bedragern så trukke det vennskape deres varer lenge:)

spixter I dag kl 14:56
De har sett alt det dere har skrivi om SR^^ så ikke tru jeg er dum her.... Jeg la opp alt imot dere siden jeg viste denne stammen kunne ikke holde når dere bryter dere mindre og mindre via slå ut venner av andre venner.

SpamZor I dag kl 14:57
Hvilken bedrager? ^^

spixter I dag kl 14:57
Vennen til confecta og det er jo fint bevis på at dere har prøvd å lure SR:p

SpamZor I dag kl 15:00
Det vet de jo fra før, Pwnd ^^

spixter I dag kl 15:00
Nei.

SpamZor I dag kl 15:02
Du slit :D

spixter I dag kl 15:03
Jeg er ikke redd for de 4 som kommer. Jeg har selv mine tropper bygd på forsvar med mitt paladin våpen samtidlig som min mur og jeg har backup fra 10 spillere nå snart;) så blir nok over 10000 fint:p

SpamZor I dag kl 15:05
Jeg kjenenr alle som er verdt å kjenne, skal love deg at det er over 10 stk..

spixter I dag kl 15:07
Ja du har vel lurt de men vi får se;) jeg bryr meg ikke dette er et spill med krig og jeg gir meg ikke før jeg har tatt Fortnoxer han kan få så mye støtte han vil men dette er personlig først å fremst. Pingla trur han kan komme unna

spixter I dag kl 15:07
Han er faen ikke en eneste dritt uten artillery , hennin , king

SpamZor I dag kl 15:12
Hvorfor har han best od på v1 da?
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fikk litt tid til overs når jeg slutta med RS gitt..

Nå skal jeg bare adle meg stor å sterk før jeg kommer sørover og pker deg:D Kan ta litt tid, siden jeg ligger i K34 og har 1 agi.. Men kommer det gjør jeg;)

Blir litt Obi Wan Kenobi vs. Darth Vader det..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
.

pappegøyen i dag klokken 21:12
kan du angripe sharpy1?landsby Anima(545|437)K45 pliz det gjelder en en venn som sitter rett ved siden av meg nå og han angriper om 3timer


Ja, såklart kan jeg det :D
 

DeletedUser

Guest
..

bare til å angripe sharpy. poeng hore nr 1!

ingen tropper:rolleyes:

Det er en hemmelighet-.-


Fyren som prøver og få folk etter meg aner ikke at jeg sente fakes engang på grunn av alt maset. Han sender folk etter meg som sender andre folk etter meg som overfører meldingene til meg.

Hva skjer på slutten? Ingen angriper-.-
 

DeletedUser

Guest
Det er en hemmelighet-.-


Fyren som prøver og få folk etter meg aner ikke at jeg sente fakes engang på grunn av alt maset. Han sender folk etter meg som sender andre folk etter meg som overfører meldingene til meg.

Hva skjer på slutten? Ingen angriper-.-

slapp av sharpy, har du ikke hørt at det er stille før stormen?
 

DeletedUser

Guest
...

slapp av sharpy, har du ikke hørt at det er stille før stormen?

Det skulle man nesten tro, men fikk nettop høre at fyren ga bort byene sine fordi han trodde han ble adlet av meg. og stoppet alle angrep:/
 

DeletedUser

Guest
Han sier han må gå fordi han stammer...


Om man først skal være så seriøs her så kommer han jo med en fornærmelse der han sier at det er Elchasley og stammen hans som stammer:


"hei skulle jeg kunne få gå, med(an) i/er stammer??"



mulig han ikke var sikker på om dere forsto "I" som i dansk og derfor skrev "er" og...... hmmm :rolleyes:
 

eskarse

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmmmmm

XXX i dag klokken 13:43
siden du adla den beste landsbyen min skal jeg skrive melinger på byene jeg har lyst til å adle nært deg:)
nå har jeg lyst til å adle denne:

Barbar landsby
Koordinater: 529|386
Poeng: 3.033

eskarse i dag klokken 14:37
Jaha? Er det noen flere byer herren ønsker?:)

Hmmmmm:)
 

DeletedUser

Guest
Det var jo hyggelig......:rolleyes:



ååååå jeg får aldri morsomme PM'er...... :(
 
Sist redigert av en moderator:
Topp