Funny Mails

DeletedUser

Guest
Skal gjette alderen på dem... La meg se.. 8 år gamle:cool:

Nei, dem klarte jo å registrere seg på TW. de er nok 9 år gamle:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nesten rett.. En blir aldri for gammel med å ha det litt morsomt :)
 

DeletedUser

Guest
-TK-
Hadde ikke gjort meg noe om du hadde gjort det heller. Har meget lite å frykte. Eneste det går utover er allerede overarbeidet mods ;) hehe
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Folkenz, samtalen mellom meg og Jovi er ikke ferdig :eek:

Slutten er morsommere! :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Alderen på hvem, meg?

Joda, men jeg har ikke gjort noe enda Jovi :)

Ikke så gammel du heller?:rolleyes:

Det står i flertall, og du snakket jo med flere enn en person ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Denne synes jeg var moro... Bakgrunnen er at han Graven akseptere gud vet hvor mange tilbud, men bare 1 tilbud hver gang :eek: Mulig han Skelethor ble litt sur når jeg gjorde det på han en gang? :rolleyes:

haha! du ble eid!:p
Tipper dere hater han skeltheor fyren :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Her er en fin en:


Hepolite i dag klokken 20:08
Hei alle sammen! Som dere sikkert har fått med dere har vår kjære leder [player]Tripsd[/player] blitt permanent utestengt fra verden 4. Jeg og Tripsd har kommet på at det hadde vært JÆVLI morsomt å gjøre opprør mot TW-teamet (som åpenbart ikke liker oss).

Planen er da at ALLE i stammen setter meg opp som kontovakt. Jeg vil da sende 1 angrep på 1 [player]GeirS78[/player] by.

Dette er et brudd på regel 3. Noe som får oss alle utestengt. Dere kan bare skrive en anke, så vil utestengingen bli opphevet. Der skriver dere at dere satte opp meg som KV fordi dere skulle på ferie. Dette kan TW-teamet ikke motbevise. Dermed er dere tilbake i spillet. Kunn jeg vil bli permanent utestengt.

-[player]Hepolite[/player]
 

DeletedUser

Guest
Herlig NWe! :D

Dette var nytt lavmål, selv for dere :p

edit: Om alle i NWe setter denne Hepotitis som KV, og alle skylder på at de er på "ferie", tror dere ikke at det ville ha ringt noen bjeller hos Tw-teamet? Dere kan jo prøve :eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp