Funny mails!

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ettersom alle andre verdener har en sånn, synes jeg V6 også skal gjøre det samme :)

Vel - dere vet hva den er til, så post i vei! Bare husk at om dere poster en samtale, så skal ikke spillernavnene med.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Med en gang eg startet fikk eg entrussel mld :D

xxxx den 22.06. klokken 21:06
Hei, du har hatt litt uflaks og fått meg til nabo, jeg kommer til og begynne og angripe deg snart og bruke deg som farm og etter det adle deg og gjøre byen din til min.

Jeg vil anbefale deg og restarte, verdenen har nyss begynt og sjapper du deg kan du anda få en god start men gjør du ikke det kaster du bare bort masse tid, jeg har spilt i over fire år og har hatt over 100byer.

- xxxx


xxxx i dag klokken 15:46
Har du hatt over 100 byer gitt :O Er litt stolt over deg ass,,, men jeg har 170 byer på v3... Så er ikke så skremt her ass :p Skal uansett starte litt seinere her på v6 .....


Litt kjekt med trussel mld :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
xxx i dag klokken 14:13
og hva het du på v.2??? er det jeg ligner på hitler når han runker???

Twixiz i dag klokken 14:14
Nei, jeg het Kandu Tameirumpa...

xxx i dag klokken 14:15
ok jeg skal sjekke det (du ligner på hitler når han runker;))

Twixiz i dag klokken 14:16
...HAHAHAHAHAHAAAAHAHAAH!!!!!

xxx i dag klokken 14:16
den spilleren eksisterer ikke din jævla kødd

Twixiz i dag klokken 14:17
Hahahaha, hvem spiller eksisterer ikke?

xxx i dag klokken 14:17
Kandu Tameirumpa

Twixiz i dag klokken 14:18
Neitakk :)

xxx i dag klokken 14:18
din jævle fjellbæsj

Det var gøy :D

Takk til Shanks82 som kom opp med navnet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Han den 22.06. klokken 19:05
Hei.


Vi er interisert i en allianse med dere på grunn av at vi ser at dere kan bli noen viktige støtte spillere for oss fremover i spillet. Når vi går inn i allianse med noen så pleier vi og opprette felles forum så stammene i mellom kan prate sammen og planlegge hva man kan gjøre med foreksempel angrep, stamme og andre ting.

Eg den 22.06. klokken 19:07
Fortell om elgen

Han den 22.06. klokken 19:07
Elgen? hvorfor skal je det)

Eg den 22.06. klokken 19:09
fordi den er viktig i næringskjeden

Han den 22.06. klokken 19:16
Elg er en relativ ung dyreart, antakelig omkring 2-2,6 millioner år gammel. Hjorteelgen (Cervalces scotti) var trolig en nær slekting av dagens elg, men den døde ut for omkring 11 500 år siden. Den var større enn elgen, men minnet mer om en krysning mellom elg og hjort.
Elg er et stort partået klovdyr med en tydelig pukkel fremst på ryggen. Sommerpelsen varierer fra rødbrun til mørkebrun i farge, mens vinterpelsen gjerne er mer grålig. Hårlaget er vannavisende og svært isolerende ettersom hvert hår er hult. Både oksen og kua har hakeskjegg.
Oksen kjennetegnes ved sitt fjølformete gevir (skovler). Dette kan bli opptil to meter bredt. I vekstperioden er elghorna dekket av et hudlag, såkalt basthud. Basten har et rikt nettverk av nerveceller og blodårer som sørger for tilførsel av næringsstoffer under tilveksten. Når geviret er ferdig utvokst tørker basten ut og oksen fjerner restene gjennom å «feie» geviret mot busker og trær, noe som i mange tilfeller gir store skader på skogen. Oksen feller geviret etter brunsten og utvikler nytt neste vår.
Elgoksen blir omkring 2,5-3,2 m lang og ca. 190-220 cm i skulderhøyde. Oksen veier normalt ca. 360-600 kg. Kua blir gjerne ca. 10 cm kortere og er gjerne ikke like høy. Elgkua veier normalt 270-400 kg. En alaskaelg, som regnes som den største av underartene, skutt i 1897 er den største elgen som noen gang er målt. Den hadde en skulderhøyde på 234 cm og veide 816 kg.
Elgen har, som alle drøvtyggere, tre molarer, tre premolarer og fire fortenner i den ene delen av underkjeven. Den siste av fortennene er en omdannet hjørnetann. I overkjeven har den også tre molarer og tre premolarer på hver side. Den har imidlertid ingen fortenner, men en hornplate som maten tygges mot.

Eg den 22.06. klokken 19:16
Så på svensk

Han den 22.06. klokken 19:17
Älgen är en relativt ung art, sannolikt omkring 2 till 2.600.000 år gamla. Deer Elk (Cervalces Scotti) var nog en nära släkting till dagens älg, men den dog ut omkring 11.500 år sedan. Den var större än älg, men minnet mer som en korsning mellan älg och rådjur.
Älgen är ett stort partået klövbärande djur med en tydlig puckel främst på ryggen. Sommar pälsen varierar från rödbrun till mörkt brun, medan vintern pälsen är mer som grå. Arkeologiska utgrävningar är vattenavvisande och mycket isolering, eftersom varje hårstrå är ihåligt. Både tjur och ko haka skägg.
Bull kännetecknas av sin fjølformete hovar (blad). Detta kan vara upp till två meter bred. Tillväxten under perioden är elghorna täckt med ett lager av hud som kallas basthud. Basten har ett omfattande nätverk av nervceller och blodkärl som ger tillförsel av näringsämnen under tillväxten. När hornen är fullt vuxit Basten torkar ut och ta bort oxen är genom att "sopa" hornen mot buskar och träd, som i många fall stora skador på skogen. Bull skjul hovar av brun sten, och utvecklar igen nästa vår.
Älg tjur är cirka 2,5 till 3,2 m långa och ca. 190-220 cm i axelhöjd. Tjuren väger ungefär normalt. 360-600 kg. Kor är vanligtvis ca. 10 cm kortare och är oftast inte lika höga. Kor väger normalt 270-400 kg. En alaskaelg, som anses vara den största av rasen, som lanserades 1897 är den största älg som någonsin registrerats. Den hade en mankhöjd på 234 cm och vägde 816 kg.
Elk har, liksom alla idisslare, tre molarer, tre premolarer och fyra framtänder i en del av käken. Den sista av tänder är ett ombyggt hörn tand. I överkäken, det har också tre molarer och tre premolarer på varje sida. Den har inga framtänder, men ett horn skiva som livsmedel tuggas på.

Han den 22.06. klokken 19:17
vet du bare gjør det for du tror jeg er dum men jeg gjør det fordi du skal se at jeg hjelper folk!

Eg den 22.06. klokken 19:18
Du må komme med noen nyttige ting om elgen, feks vilke luer den liker

Han i dag klokken 10:24
Lol
lololol
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
grover218 den 22.06. klokken 12:05
du er jo absoluut ingen teletubbie. du er stor og slem bruker vanskelige ord og har lyst til å angripe folk. Du burde skamme deg over å ha valgt det som stammenavn

Dere skulle ikke gått bort fra DROPS :D
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Denne er altså ikke så hysterisk morsom, men det er et bevis på at det er fodelaktig å være jente når man spiller TW og derfor burde jenter starte med et handicap.

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:35
Du har ikke sjangs på meg ;)
Jeg har mange fra stammen i nærheten + du er et stykke unna + du er en nuub ;)

Kermit i dag klokken 09:35
Hvorfor ler du av meg :(

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:44
har lyst.
Jeg vet at du er en av de beste på v5 assa :p

Kermit i dag klokken 09:45
Er jeg en av de beste?
men jeg liker ikke at du ler av meg, det sårer meg :(

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:46
xdd

Kermit i dag klokken 09:47
også kaller du meg nuub men 2 U'er til og med.

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:47
eller har et forslag til deg

Du kan velge PA/bli adla

PS: da må du si det til han/hun andre du samarbeider med også ;)

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:48
men er begge dere jenter IRL? :p

Kermit i dag klokken 09:49
Ja =D

Min kjære nabo <3 i dag klokken 09:51
ok men du kan velge som sagt PA/fiender... ;)

PS: Jeg vil ikke adle jenter
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg sier det for siste gang før jeg stenger denne tråden; Spillernavn skal sensureres!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vanskelig for oss å vite om det er godkjent for begge, så inntil videre skal navn sensureres.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes dere burde gjøre som vår kjære forum moderator scarborough sier. Om det er seriøst eller ikke har ingenting å si, alt skal sensureres!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kommer vel ikke til å legge ut noen funny mails her i v6 forumet, men for prinsippets del, kan man skrive i begynnelsen av mailen når begge parter er enige om at posten kan legges ut med fullt navn, for det blir litt unødvendig at begge parter må legge ut sin versjon og sensurere den andres navn...?
 
Sist redigert av en moderator:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg kommer vel ikke til å legge ut noen funny mails her i v6 forumet, men for prinsippets del, kan man skrive i begynnelsen av mailen når begge parter er enige om at posten kan legges ut med fullt navn, for det blir litt unødvendig at begge parter må legge ut sin versjon og sensurere den andres navn...?

Man skal alltid dra litt ekstra i strikken, eller hva? Pass på at den ikke sprekker og treffer deg i fingrene så du får vondt :(
 
Topp