FYI

DeletedUser

Guest
Nei vi sletter kontoene nu, blir for mye motstand nu som alle vet hvem vi er :S

I likhet med Amstaff betviler også jeg faktaverdien i ditt utsagn her, Gunnar.

Men, det kan vel umulig være din feil, du ble skapt som en Gås, at du ikke klarer å verken lure eller fange en musling som meg er ingen overraskelse.

Det er dog ikke dette som ligger til grunn for min påstand om manglende fakta i ditt utsagn, heller det faktum at jeg er blitt lovet besøk flere måneder frem i tid. Faktisk på julaften, antallet besøkende er ikke oppgitt foreløpig (så for å dekke det mulige antallet har jeg nok å gjøre).
Jeg har lovet både kost og permanent losji til alle besøkende tropper fra denne spilleren som ikke skal nevnes ved navn, men det faktum at denne spilleren er i EPICKI og har lovet meg ett besøk gjør at jeg herved setter ditt utsagn under sterk tvil.

Dette går selvklart greit for deg, om ikke; bare å starte å dykke.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
OI en musling:eek:

Jau om han har lovet så har han lovet, så dere har vel gjennomskuet vår lille bløff om å masseslette pga motstand da. Dere er harde å lure!

Men må si det nu en gang for alle, vi gjess eter ikke muslinger! Så du skal få være ifred fra meg selv på selveste julaften ;)
 

DeletedUser

Guest
Foreslår du sender brev å spør selv :)

Njæ, så viktig var det ikke :)

Må få si at jeg synes det var litt morsomt av dere å lage en "polsk" stamme. Jeg trodde jo jeg hjalp en polakk med rettskrivning for noen måneder siden, men nå som jeg vet at han/hun egentlig var norsk føler jeg meg litt dum :p

Når det er sagt, så håper jeg dere blir værende for en mindre periode, for vi vil jo ha det litt morsomt vi også! :D
 

DeletedUser

Guest
epickicopycopy3.jpg

Takk til Glitter for bildet og temaet

Fant noen bugs i bildet, to punktum i medlemslista som ikke skal være der. :)

Jordbær med bugs!!! :eek: Dårlig kvalitet. :/
 

DeletedUser

Guest
Det er ikkje bugs. Du må berre zoome inn så ser du det klart og tydelig! Skjulte budskap ftw ;)

dommola gjorde nettopp det han er mester på, å fjerne bugs fra jordbær! Ihvertfall ryktet om bugs i jordbæra.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha, godt jeg ble banka av norske da og ikke polske folk.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nei, det gjør det ikke..

Mulig at ex-con og gunnar er samma saken, men det er ikke noe jeg var klar over..
 
Topp