SDDN har vel høyere ODA enn 7Bulls de siste dagene, noe som burde tyde på høyere aktivitet. Det hjelper derimot lite når de uansett taper byer
Høy aktivitet + mange byer tatt = skillz
Høy aktivitet + få byer = noe å bevise
Men for alt jeg vet kan 7bulls ha deffet oppe alle byene og snipet alle deres tog
SDDN har vel høyere ODA enn 7Bulls de siste dagene, noe som burde tyde på høyere aktivitet. Det hjelper derimot lite når de uansett taper byer
Høy aktivitet + mange byer tatt = skillz
Høy aktivitet + få byer = noe å bevise
Men for alt jeg vet kan 7bulls ha deffet oppe alle byene og snipet alle deres tog
Yeye, vi kjører off som faen... Dere vil jeg ikke akkurat kalle en stamme med mye off, dere har over 12k byer. Men det hjelper dere lite når dere få gjort lite skade med den lille av offbyene dere har. Offbyer = 1 uke å bygge opp. Defbyer = 2-3 uker å bygge, når stacken deres ryker så får vi se hvor lenge dere holder ut. Klarer dere å forsvare byene deres med omtrent ingenting av def? hmmm...
Og de byene dere har tatt hitil er byer vi har hatt inni clustere deres, null sjangs å deffe opp når det kommer flere hundre incs på 20 byer i langtvekkistan. Men vi får se hvordan statsen ser ut om 1-2mnd. Umulig å avgjøre hvem som vinner nå
Ingen er aktiv 24/7, og om du er borte en liten stund vil det svi om du bare har prioritert angrepsbyer.
Grunn til at vi snakker om 7BULLS og SDDN er fordi tråden gikk den veien Det kalles å bygge på samtalen, jeg har ikke noe problem med å gå inpå andre ting i en tråd så lenge det er en flyt i det folk sier
Men ikke start å snakk om underboksene til Rooku eller noe sånt tullball ellers bær jeg en mod å stenge tråden
Mod'ene for V4 er døde!