G~h~b, bnp & easy

DeletedUser

Guest

Jeg sitter her og tenker i mørke mens jeg adler byer på V1..

Jeg følger ofte med på V4 kart, og nå som Fellesfienden VARG er vekke.. og Stammene G~H~B, BNP & EASY kom seirene ut.. Så lurer jeg på om det kommer til å bli en splitelse i denne krigeralliansen (Vist jeg får lov til å kalle dem det)

Jeg spår at ledelsen i EASY og BNP kommer til å gå i en diskusjon, som deretterfører til at flere av medlemene blir hissig på den andre parten etter en lang tid uten noen adlingsmål og fiender langt 100timer vekke..

Men likavell så ser jeg for meg at BNP og 7BULLS forholdet blir sterkere enn det er den dag idag. pga deres posisjoner og væremåte :rolleyes:

funny_pictures_cat_dog_camouflage_Funny_cats_and_dogs_pics-s449x337-49233-580.jpg


Men når vi snakker om G~H~B sin tid etter mye CoN og ITV og PALS ( you name it) så har de klart å lage en kjempe bra fungerende stamme, men har hørt mye om dem, men jeg personlig syns de ikke er like respektabel som BNP, EASY, og 7BULLS..

Mitt andre rykte blir at G~H~B poenghorer seg inn til BNP sin side, jeg tror kanskje 1-2 spillere derfra går til EASY..



Kort fortalt:

  • EASY & BNP får en hardere tid i vente
  • G~H~B oppløst til våren


(Alt er bare Spådomer) !

funny-cats-a12.jpg

 
Sist redigert av en moderator:

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Utifra hvordan posten er skrevet og tidligere påstander så legger han ikke vekt på SDDN i denne posten høyst sannsynlig fordi vi allerede har valgt ''side''.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nå tro at mye står også på BNP sin side i dette.. går de imot 7BULLS.. så vil SDDN vinne!

vist BNP bygger et sterkere bånd.. så kommer nok SDDN til å gå vekk..

Så i denne situasjonen står mye på BNP sin side, men jeg tror ikke at de kommer til å gå til krig mot 7BULLS pga deres front mot 7BULLS tror jeg er en del inaktiv og må skaffes nye eiere ;)

Men hvem vet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vil nå tro at mye står også på BNP sin side i dette.. går de imot 7BULLS.. så vil SDDN vinne!

Der tror jeg du tar feil. 7BULLS er såpass store og sterke at om BNP går til krig mot 7BULLS, vil 7BULLS fortsatt ha mulighet til å fokusere stort mot SDDN. Jeg tror neppe SDDN er sterke nok til å holde unna for 7BULLS, så jeg tror ikke alt ligger i hendene på BNP slik som du spår, snowfire!

Jeg tror mye ligger i hendene på 7BULLS, da disse per dags dato er den ledende stammen på v4. Uansett hva de vil finne på, så vil det tvinge de andre stammene til å forholde seg til dems valg, og må tilpasse seg det de foretar seg. Så spørs det da, om BNP/EASY ser på 7BULLS på samme måte som de så på VARG.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Fint du har tiltro til oss Scar..

Jaja, Capes sa det samme :p
 

DeletedUser

Guest
Så i denne situasjonen står mye på BNP sin side, men jeg tror ikke at de kommer til å gå til krig mot 7BULLS pga deres front mot 7BULLS tror jeg er en del inaktiv og må skaffes nye eiere ;)[/B]
Godt poeng. Jeg tror og at BNP sine "bakre rekker" har litt for lav aktivitet til at de kan gå til krig mot 7BULLS enda, det inntrykket jeg har er hvertfall at de mest aktive i BNP var frontspillerene mot VARG, og disse grenser nå mot GHB og gamle vargspillere/gråbyer.

Jeg vil derfor tro at GHB vil bli det første nye offeret her på v4. Sier ikke dermed at de vil tape, men vil tro de vil bli et mål. Da får vi jo endelig sett hvordan kvalitet det er på disse spillerene da :)

Men på en annen side vil jeg tro at 7BULLS vil få en tøffere kamp nå fremover, siden de kapret 1. plassen. Det blåser alltid værst på toppen ;) Nå skal det sies at de også har en mye tryggere plassering enn det Varg hadde. Da det egentlig kun er BNP og SDDN som kan krige mot dem atm.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Fint du har tiltro til oss Scar..

Jaja, Capes sa det samme :p

Mot Capes var det 7BULLS og SDDN som kriget, når er det SDDN mot 7BULLS og Easy. Så tror jeg og at både 7BULLS og Easy er mer motivert til å ta dere ned, pluss de har ingen andre stammer enn dere per dags dato å fokusere på. ;)
 

DeletedUser

Guest
etter min lille erfaring fra 7BULLS og hørt hva andre har sakt... så sender de 40timers adelstog med 2sekunder mellomrom osv.. så får håpe de har sjerpet seg. for jeg vet nå at SDDN klarer å snipe mye bedre enn det 7BULLS klarte å prestere i den tid jeg spilte :cool:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fint du har tiltro til oss Scar..

Jaja, Capes sa det samme :p

Da får det bli opp til dere å bevise at jeg tar feil:) Jeg kommer kun med min spådom, og jeg ønsket først å fremst å sette søkelyset mot disse merkelige spådommene til snowfire. Greit nok at han klarte å spå riktig på noen punkter, men finnes grenser på hva slags spådommer en kan komme med før det blir for dumt!
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg kan Snakke for meg selv når eg sier at Strongboy ligger for tett innp meg og han skal takes ned:) stack i vej:O
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mot Capes var det 7BULLS og SDDN som kriget, når er det SDDN mot 7BULLS og Easy. Så tror jeg og at både 7BULLS og Easy er mer motivert til å ta dere ned, pluss de har ingen andre stammer enn dere per dags dato å fokusere på. ;)

hehe.. for og snakke for min egen del (og en del andre i 7Bulls) så vil vi nok aldri bli så motivert å krige mot andre stammer som vi var mot Capes. ;)

Men ettet lange tider med gråbyadling og annen kjedsomhet så er villdyret i oksene i ferd med og våkne til live. Ryktes også at ulveflokkene har søkt seg til høye åser for og ule litt mot fiendens områder..


Største forskjellen på SDDN og 7Bulls btw; er at SDDN består av en gjeng ungdommer som kan sitte på nett 24/7, mens vi i 7Bulls sitter med en haug av "gamlinger" som må gjøre voksenlivets kjedsome aktiviteter inni mellom... ;)


Men som en i SDDN sa: hadde vi slått oss sammen så ville vi realtivt lett kunne vunnet V4 sammen. Med all respekt til de andre stammene så tror jeg det. Mye pga. beligenhet, antall medl. som vi da ville vært, skills og ikke minst aktivitet.

Men slik ble det ikke, og det er nok bra for v4 sin spenning sin del...
 

DeletedUser

Guest
Største forskjellen på SDDN og 7Bulls btw; er at SDDN består av en gjeng ungdommer som kan sitte på nett 24/7, mens vi i 7Bulls sitter med en haug av "gamlinger" som må gjøre voksenlivets kjedsome aktiviteter inni mellom... ;)


Men som en i SDDN sa: hadde vi slått oss sammen så ville vi realtivt lett kunne vunnet V4 sammen. Med all respekt til de andre stammene så tror jeg det. Mye pga. beligenhet, antall medl. som vi da ville vært, skills og ikke minst aktivitet.

Gjeng ungdommer er vi vel kanskje, men ville ikke sagt at vi er på nett hele tida. Vi har også våre hverdagsting, som skole. Skal love deg, det er sjelden jeg sitter uten en kontovakt, i tillegg til at når jeg er online, gjør jeg det meste ut av kort tid om jeg må. :) Men vi er ganske aktive for tiden ja, varer vel bare en stund.

Vi kunne sikkert vunnet V4, husker ikke hvem som sa det, men for oss i SDDN var det lenge spørsmål om merg med noen, både VARG og dere ønsket en merg med oss. Men vi måtte ta hensyn til alle spilleres beliggenhet i stammen, og de som da ligger innestengt nede i sør-øst hjørnet, ville ikke Verden 4 vært så mye å gjøre mer.

Ønsker lykke til til begge stammer, ikke at jeg i det hele tatt tror dette blir enkelt for vår del, men vi gir oss ikke lett skal jeg si deg og vi kommer til å gjøre det som trengs for å overleve lengst mulig - og for å gjøre mest skade.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
hehe.. for og snakke for min egen del (og en del andre i 7Bulls) så vil vi nok aldri bli så motivert å krige mot andre stammer som vi var mot Capes. ;)

Dere kan ha som langsiktig mål å rimme meg da, om det hjelper på motivasjonen? :p


Men som en i SDDN sa: hadde vi slått oss sammen så ville vi realtivt lett kunne vunnet V4 sammen. Med all respekt til de andre stammene så tror jeg det. Mye pga. beligenhet, antall medl. som vi da ville vært, skills og ikke minst aktivitet.

Uenig, hadde fremdeles vært mye kriging igjen ;) Husker at mange kritiserte Varg pgr de merget seg til en 1 plass, de hadde vel 3 ganger så mye poeng som rank 2 på det verste. På det tidspunktet var de heller ikke innestengt som de var i slutten.

Men slik ble det ikke, og det er nok bra for v4 sin spenning sin del...

Ja endelig så har V4 kommet seg fra "Varg er borte" sjokket, det V4 trengte var nettopp litt action. Takk for det ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil si at vist det er 25 spillere ved et område der alle har rundt 1mil poeng mot 80 stykk der gjennomsnittet er på 4mil og den største er på 7mil.

OG 25 spillerne har god moral og kjempe god spillerferdigheter og sammarbeider ekstremt bra
Og 80stk spillere som har grei nok moral men gidder ikke KV og sammarbeider ikke noe særlig.. men har gode spilleferdigheter

Så vil jeg si at de som er 25 stk vil vinne :)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dette er veldig spennende tema... 7bulls vet jeg lite om, SDDN vet e lite om men jeg ser en liten samenligning mellom oss i GHB og SDDN. Vi er ikke de mest respekterte folka for å si det sånn.. Å begge stammene ligger vel for så vidt litt sånn i hendene til de store. SDDN sin videre fremtid ligger litt i hendene til 7bulls og BNP, mens GHB ligger i henda til EASY og BNP. Uansett utfall her tror jeg GHB skal klare seg bra, de vil nok ikke gi seg så fort mot enten BNP eller EASY, BNP er en stamme jeg har hatt stor respekt til altid! Og alltid likt! EASY er en stamme jeg har respektert alltid. Men vi hadde en stund hvor vi hadde både VARG og EASY mot oss ALENE!!! Selvsagt kanskje ikke med så stort fokus da :)

Gleder meg til fortsettelsen, ser hva de nye store krigene blir. V4 er vel den verdene som har hatt veldig gøye kriger enn så lenge, å mye fram og tilbake.

Litt synd vi ikke har noen typiske små stammer så prøver å vise seg fram, det hadde vært litt gøy, det er jo der GHB ihvertfall kommer fra.
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
For alt i verden... Ikke samenlign G H B med SDDN. To helt forskjellig stammer som består av helt forskjellig kaliber.

-dagi
 
Topp