G~H~B vs VARG

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Så Simmo, Fabanx3, sNosen, wizzydizzy, bjoytte og Proletar slettet kontoene sine eller ble inaktiv fordi de elsket Varg?:rolleyes:

Hva er det du prøver å poengterer her egentlig? At det er deres fortjeneste at disse gikk grå? :D Haha, da må jeg le. Neidu, disse spillerne gikk grå ettersom de heller ville prioritere RL, og ikke sitte foran pc´en hver eneste dag, noe jeg faktisk misunner dem. Kanskje ta å oppdatere deg ang andre spillere før du kommer med utspill på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Så Simmo, Fabanx3, sNosen, wizzydizzy, bjoytte og Proletar slettet kontoene sine eller ble inaktiv fordi de elsket Varg?:rolleyes:
Jeg har utdypet meg om dette før og føler dermed at det ikke er nødvendig å gjøre det igjen.


Ja ikke så rart det, GHB er en diktatur stamme styrt av 6 medlemmer.

Finnes mange stammer som har rent diktatur hvor folk trives.

Husker du WON og ÆRE? TEOD var så gått som borte men ITV ble grunnlagt en gang i krigen men de ble ikke så gamle:p

ITV er tidligere ER som igjen var PALS... PALS har vært her siden dag 1.
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har utdypet meg om dette før og føler dermed at det ikke er nødvendig å gjøre det igjen.
Ikke om Simmo og Fabanx3 men det skal du slippe.



Finnes mange stammer som har rent diktatur hvor folk trives.
Har jeg sagt at folk ikke trives? Har ikke hørt at det er noen i stammen som ikke trives men du sier jo at det er det så da er det vell sant :)



ITV er tidligere ER som igjen var PALS... PALS har vært her siden dag 1.
Jada jada, var ikke så nøye det, skulle bare prøve og forklare deg når krigen mellom WON og dere var men jeg feila litt xp
 

DeletedUser

Guest
Jada jada, var ikke så nøye det, skulle bare prøve og forklare deg når krigen mellom WON og dere var men jeg feila litt xp

Tror aldri vi kriget noe særlig med WON. Mulig min hukommelse svikter. Var vel i hovedsak Easy.
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror aldri vi kriget noe særlig med WON. Mulig min hukommelse svikter. Var vel i hovedsak Easy.

Poenget var at vi har tålt press før, før EASY gikk til krig mot VARG var EASY kun i krig mot WoN eller det som nå er GHB, de var mange ganger større men greide ikke og flytte fronten.
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
:D

Side 1:
Tribes: G~H~B
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: Forrige uke


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 77
Side 2: 29
Forskjell: 48

chart



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 711,009
Side 2: 278,040
Forskjell: 432,969

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: G~H~B
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 7
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 198,610
Side 2: 68,523
Forskjell: 130,087

chart
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser at dere snakker om simmo og fabanx3, tror nok de ikke sluttet pga de var lei ;)

Pga de var veldig aktive før jeg, walli og ram tok å kjørte over de, du også forresten tanjak :)
Og de var egentlig NULL problem å ta, tok alene en del av clusteret til simmo på en 8byer eller noe :)

Graffyz har store problemer med oss ;) Apollo, er en søt fyr som sender litt angrep nå da :D
Og selvsagt meldingen om hjelp, åpenbart at dere slitter litt ;D

Og hvorfor forlater mange VARG? pezz og KA88 sist jeg sjekket?
 

DeletedUser

Guest
@IaA:

De sluttet nok fordi de gikk lei, jo - lei av angrepene ;)
Sist jeg snakket med Faban, var han en liten kjepphøy kar som klagde på at jeg sendte inn tickets på opptil flere av hans ulovlige tog... noen dager senere, etter kun et par hundre nukes, ga han seg.

Og ja, Apollo er søt.
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror nok egentlig varg bare ikke tør å innse det at GHB, lille GHB faktisk har tatt ut 3 spillere fra de alene, og graffyz snart er borte også ;D
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Graffyz har vel ikke vært aktiv siden krigen startet, men ellers er det bra jobbet!
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det var i slutten av november, right? Jeg tok noen byer av han i starten av november, og da var han ikke aktiv.
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var i slutten av november, right? Jeg tok noen byer av han i starten av november, og da var han ikke aktiv.

Hmm, husker ikke helt :)

Men han prøvde å kontre ihvertfall.. Om han er aktiv nei ikke egentlig så han er et enkelt mål :)

Men sånn er det, om man er inaktiv blir man lett tatt og sånn er det bare noen ganger, da er vi heldige og varg uheldige :)
 
Topp